2,168 posts, 109 pages, 1,062,836 views
alek száhala, 23.7.2007 14:31:
Ave Parthia!
Avernian, 4.8.2007 19:08:
---
alek száhala, 23.7.2007 14:31:
Ave Parthia!
---
Ratsastavat keihäänheittäjät oli aika liian tehokkaita tossa pelissä :(
Joko on Medieval II pelattu kymmeniä kertoja läpi?
alek száhala, 5.8.2007 17:37:
-- Slingerit ja jousimiehet tiputti aika tehokkaasti keihäshepat. --
Snaggo, 4.8.2007 14:12:
...sekä S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. hitto et on hyvin tehty peli, pirun vaikeeta päästä vauhtiin vaa, vieläkin jumissa alkumetreillä
Lansetti, 5.8.2007 19:09:
EVE-Online <3
Sopii satunnais pelaajalle erittäin hyvin kun ei tartte olla aina kyttäämässä hahmon kehitystä..
Lansetti, 6.8.2007 16:17:
---
ezzy, 6.8.2007 09:19:
---
EVE-Online <3
Sopii satunnais pelaajalle erittäin hyvin kun ei tartte olla aina kyttäämässä hahmon kehitystä..
---
Eikös tuo nyt nimen omaan ole päinvastoin, kun pitää vähän väliä käydä kattelemassa uus skilli treenaukseen? Itse en löytänyt tuosta mitään koukuttavaa valitettavasti ja palasin WoWin pariin. Ehkä kyl kadu pahemmin :)
---
Noniinno, hahmon kehitykseen loppuvaiheessa vaaditaan jo kuukauden mittaisia odotuksia, että ei sitä nyt ihan kokoaikaa joudu loggaileen vaihteleen skillejä ;)
WoW:in vaatima 24/7 tyyli ei innosta itseä enää, ei tulis mieleenkään enää grindaa lvl70 -> lvl80
Avernian, 5.8.2007 18:55:
---
alek száhala, 5.8.2007 17:37:
-- Slingerit ja jousimiehet tiputti aika tehokkaasti keihäshepat. --
---
Jos niin väität. Itellä ei ollut ollenkaan moisia ongelmia. Jos jalkamiehet on avoimella kentällä, voi hepoilla aina vain juosta päältä (ratsuväellä oli ihan uskomattomat bonukset jalkaväkeä vastaan). Jos välissä on muuri, piti paikalle raahata katapultti. Tosin ilman katapultteja ei kotoa tarvi lähteä muutenkaan :p
alek száhala, 6.8.2007 22:41:
Mun mielestä Rome tw:n barbarian invasionissa taistelusysteemi oli hiottu huippuunsa. Ainoat överiäijät RTW:ssä mun mielestä on germaanien berserkerit. Käytännössä 7-8 yksikköä nitä leipo armeijan kun armeijan, menee spartalaisetkin poikki ja pinoon. Bloodlust päälle vaan ja sit voikin kelata taistelun loppuun, kantsii kokeilla jos ei oo kokeillu :p
Avernian, 6.8.2007 22:44:
---
alek száhala, 6.8.2007 22:41:
Mun mielestä Rome tw:n barbarian invasionissa taistelusysteemi oli hiottu huippuunsa. Ainoat överiäijät RTW:ssä mun mielestä on germaanien berserkerit. Käytännössä 7-8 yksikköä nitä leipo armeijan kun armeijan, menee spartalaisetkin poikki ja pinoon. Bloodlust päälle vaan ja sit voikin kelata taistelun loppuun, kantsii kokeilla jos ei oo kokeillu :p
---
Vois kokeilla. Juokseeko ne hevosen nopeudella kans? (Koska muuten imho ne on vaan tykinruokaa horse archereille.)
Millä sä muuten hoitelit sitten barbaarikansojen horse archerit?
ezzy, 6.8.2007 17:05:
---
Lansetti, 6.8.2007 16:17:
---
ezzy, 6.8.2007 09:19:
---
EVE-Online <3
---
Eikös tuo nyt nimen omaan ole päinvastoin, kun pitää vähän väliä käydä kattelemassa uus skilli treenaukseen? Itse en löytänyt tuosta mitään koukuttavaa valitettavasti ja palasin WoWin pariin. Ehkä kyl kadu pahemmin :)
---
Noniinno, hahmon kehitykseen loppuvaiheessa vaaditaan jo kuukauden mittaisia odotuksia, että ei sitä nyt ihan kokoaikaa joudu loggaileen vaihteleen skillejä ;)
WoW:in vaatima 24/7 tyyli ei innosta itseä enää, ei tulis mieleenkään enää grindaa lvl70 -> lvl80
---
Niin, paljon mielummin maksaa saman summan kuussa eikä tee muuta kuin loggaa kerran kuussa sisään laittamaan skillin juoksemaan...eiku
24/7 nyt ei ihan kulu wowiinkaan :)