Rankat bilekokemukset?

47 posts, 3 pages, 15,271 views

nvd

Posts: 69

#1 • • nvd
Kun tuossa ikätopicissa oli juttua bilekulttuurin raadollisuudesta, niin kiinnostais tietää onko ihmisillä enemmänkin kokemuksia tän kulttuurin "pimeistä" puolista, liittyykö ne nimenomaan tähän bilekulttuuriin vai bilekulttuuriin (vai elämään, vai...) yleensä?

Mulle ei varsinaisissa bileissä ole sattunut mitään erityisen mieleenpainuvaa, ne jutut on sitte tapahtuneet jossain muualla.
Mark

Posts: 7,311

#2 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
pimeitä puolia... gamma / beni / lakkaöyskiä on tullu nähtyä kymmeniä, yks frendi meinas rännää ittensä hengiltä pollen kans ja laskuissa pari hyvää frendiä koittanu tehdä itsarin.. Drugs r bad, don´t use drugs, mmkay?!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Karski

Posts: 6,049

#3 • • Karski Pomon kätyri
Mark:

pimeitä puolia... gamma / beni / lakkaöyskiä on tullu nähtyä kymmeniä, yks frendi meinas rännää ittensä hengiltä pollen kans ja laskuissa pari hyvää frendiä koittanu tehdä itsarin.. Drugs r bad, don´t use drugs, mmkay?!
-M



Noi menee IMHO pitkälti yleiseen kategoriaan 'rankat
kokemukset', ei niinkään 'rankat bilekokemukset', vaikka
tapahtumien kulissina oliskin sattunu olemaan bileet.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mark

Posts: 7,311

#4 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
niinpä.. Sikäli vaan aasinsilta löytyy tähän kulttuuriin, kun kaikki noi frendit on bileissä käyviä ja öyskät mitkä on tullu todistettuu on tapahtunu juuri pileis tai jatkoil.. Mut aika peruspullaahan toi nykyään valitettavasti on :(

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#5 • • Jani Guest
Joo-o, jokainen ottaa itseään niskasta kii ja pitäköön varansa. Se on taito, ku osaa pitää hauskaa mahdollisimman vähillä aineilla, ja jos ne aineet pitää ottaa messiin ni osaa harrastaa hiukka itsetutkiskelua rajojensa kanssa ja yleisen käyttäytymisen kanssa.
Mun mielestä saa olla sekaisin, mut ei sen tartte olla sit sitä, että kaikki huomaa sen ja sä ite käyt lähellä rajatiloja*eiei*
Avatar
#6 • • Wasted ability Guest
Täällä huonovointiset (jotkut oikeasti hengenvaarassa olevat) bilettelijät sentään hommataan hoitoon tai edes kysytään onko kaikki ok... Olin n. vuosi sitten Prahassa bailaamassa, enkä edes kahden ja puolen promillen humalassa voinut välttyä huomaamasta kuinka moni vieras siellä oli sammunut/pyörtynyt/heittänyt veivinsä kesken bileiden. *voiei* Ketään ei kiinnostanut, kukaan ei hoitanut tyyppejä pois muiden tieltä (saati että olisi saattanut sairaalahoitoon) eikä ihmisiä edes haitannut lattialla makaavat "ihmisraadot". Oli kyllä tosi karmiva kokemus, varsinkin kun seuraavan aamun lehdessä oli kuulemma ollut juttu, että pariskunta oli löydetty bileistä kuolleena (yliannostus)... *uuh* Respan ystävällinen henkilökunta piti meidät ajan tasalla kaikista bileistä/menosta *pahis*

Alkaa vähän mietityttää mihin ammattiin sitä on nenänsä pistänyt...*super*
Avatar
#7 • • tuntematon Guest
Wasted ability:

Täällä huonovointiset (jotkut oikeasti hengenvaarassa olevat) bilettelijät sentään hommataan hoitoon tai edes kysytään onko kaikki ok... Olin n. vuosi sitten Prahassa bailaamassa, enkä edes kahden ja puolen promillen humalassa voinut välttyä huomaamasta kuinka moni vieras siellä oli sammunut/pyörtynyt/heittänyt veivinsä kesken bileiden. *voiei* Ketään ei kiinnostanut, kukaan ei hoitanut tyyppejä pois muiden tieltä (saati että olisi saattanut sairaalahoitoon) eikä ihmisiä edes haitannut lattialla makaavat "ihmisraadot". Oli kyllä tosi karmiva kokemus, varsinkin kun seuraavan aamun lehdessä oli kuulemma ollut juttu, että pariskunta oli löydetty bileistä kuolleena (yliannostus)... *uuh* Respan ystävällinen henkilökunta piti meidät ajan tasalla kaikista bileistä/menosta *pahis*

Alkaa vähän mietityttää mihin ammattiin sitä on nenänsä pistänyt...*super*



Totisesti!
Viime kesänä itsekkin kävin tutkiskelemassa prahan kulttuuria ja monet juuri tämän tyyppiset bileet tuli nähtyä.
Porukka vetää itsensä aivan äärirajoille tyyliin: *parempi överit ku vajarit* ja alkaa kuukahtelemaan lattialle.

Yksissä bileissä joku sai ilmeisesti jotain epileptisiä kohtauksia ja portsarit kävivät välittömästi keräämässä massit parempaan talteen...

*voiei*

Vaan kyllä prahassa oli ihan hyviä ja onnistuneitakin bileitä, joskin joka ikinen turisti tulee repimään hihasta ja kyselemään nuppeja...
alphamagic

Posts: 3,628

#8 • • alphamagic
Wasted ability:

Täällä huonovointiset (jotkut oikeasti hengenvaarassa olevat) bilettelijät sentään hommataan hoitoon tai edes kysytään onko kaikki ok... Olin n. vuosi sitten Prahassa bailaamassa, enkä edes kahden ja puolen promillen humalassa voinut välttyä huomaamasta kuinka moni vieras siellä oli sammunut/pyörtynyt/heittänyt veivinsä kesken bileiden. *voiei* Ketään ei kiinnostanut, kukaan ei hoitanut tyyppejä pois muiden tieltä (saati että olisi saattanut sairaalahoitoon) eikä ihmisiä edes haitannut lattialla makaavat "ihmisraadot". Oli kyllä tosi karmiva kokemus, varsinkin kun seuraavan aamun lehdessä oli kuulemma ollut juttu, että pariskunta oli löydetty bileistä kuolleena (yliannostus)... *uuh* Respan ystävällinen henkilökunta piti meidät ajan tasalla kaikista bileistä/menosta *pahis*

Alkaa vähän mietityttää mihin ammattiin sitä on nenänsä pistänyt...*super*


hui kauheeta... herää kysymys, käykö kukaan siellä bileissä musiikin takia??? taidan pysytellä turvallisesti suomessa niin en saa kauheita traumoja. *hmph*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

FreeFall

Posts: 2,256

#9 • • FreeFall music addict
tollaset jutut on aika perseest...(eli ku tyyppei tipahtelee eikä kukaa osaa auttaa)<- eikä edes halua/uskalla???
onneks suomes viel edes jotenki toimii toi vieraasta henkilöstä välittäminen...Koneistossa sekä turus että HKissa näin parit tipahtamiset ja apua tuli näille erittäin nopee!!!*iloinen**plur* Hyvä Hyvä...!!!
Mut samassa vituttaa just tälläset "piri-päät" jotka illan alussa kotona ajattelee et lähetää tänää bailaa vois ottaa muutamat puukot mukaa*ding* (väärä käsitys siitä miten pidetään hauskaa)
Jep eli nyt hallissa tuli taas nähtyy näitä "sekoilioita" ja myös koneistossa, siel asia oli kyl vähän totisempi...kaks tyyppii yhellä joku mora mukana tuli häslää jotai...en saanu oikee selvää mitä tyypit halus mut tiuhaa tahtii se puukko kyl siin silmien edes heilu, kaveri sitten "hullussa-humalassa" nappasi siitä puukosta kiinni (terästä) ja kysy että "anteeksi kuinka"/jotai vastaavaa...sitten tais näil tyypeil mennä suunnitelmat sekasi ja vetäs sen puukon pois siltä kädestä ja poistu nöyränä juosten *iloinen*...ikävä kokemus kuitenki...kaveril aika pahasti kämmen auki...

--
Lintuperspektiivi

Germitbiili

Posts: 1,070

#10 • • Germitbiili Ihmepoika
About koppa pohjia ja bileisiin.........meno oli sen mukaista että ei pysyny hyvin pystyssä ja ei nähny eteenpäin ja loppuen lopuksi paras ystäväni oli iso punainen roskakori ja posliinijumala.....vessanpönttö vuorotellen juttelin niille......siitä sitten sain ajatuksen että ei yyberkännejä kun lähtee bileisiin.......mutta onneksi tuosta on jo 2vuotta aikaa.....vanhetessa viisastuu, ehkä!!!!!*super**plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

Youzo

Posts: 1,175

#11 • • Youzo viidakkovekara
spanig:

vanhetessa viisastuu, ehkä!!!!!*super**plur*




*justjoo*
Germitbiili

Posts: 1,070

#12 • • Germitbiili Ihmepoika
Traditio:

spanig:vanhetessa viisastuu, ehkä!!!!!*super**plur*


*justjoo*



No joo.......kyllä sä mut tunnet!!!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#13 • • wxw Guest
joo välil on kyl nähny niin pahoi juttuja et on ite niinku meinannu tilttaa siihen paikkaan. Uusinta uutta taitaapi olla nuo litku/lakka mil mitäki kutsutaa, överit ja se taitaa olla jopa "muotia" niin monta on tullu nähtyy. Tai sit se on vaa niin vaikeeta annostella joillekin. ANYWAY noi ei koskaa oo kivoi enkä toivo kyl kellee övereit mistää.

T:överivajari*dissaa*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#14 • • Lost-Soul los pallos
en nyt tiedä meneekö ohi ja kovaaa mut kuitenkin....
Ehkä omalta osalta kaikista "rankimmat" pippalot on hoidettu n. 5 cm pitkä avohaava jalassa... eikä silloin saanu käydä edes ulkona vaihtamassa vähän sidettä siihen ympärille... Mut kaikkee sitä tekee kun Astral on soittamassa... *piis*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

hallucinogen

Posts: 8,190

#15 • • hallucinogen Edain
Mä oon varmaan tosi sokee kun mä koskaan nää mitään övereitä vetänei enkä ees oikeen kännisii pileis *täh*
Kai mulla on niin kivaa et suljen muut ulkopuolelle *joo*

--
pikku-*possu*

Lothar

Posts: 97

#16 • • Lothar
wxw:

joo välil on kyl nähny niin pahoi juttuja et on ite niinku meinannu tilttaa siihen paikkaan. Uusinta uutta taitaapi olla nuo litku/lakka mil mitäki kutsutaa, överit ja se taitaa olla jopa "muotia" niin monta on tullu nähtyy. Tai sit se on vaa niin vaikeeta annostella joillekin. ANYWAY noi ei koskaa oo kivoi enkä toivo kyl kellee övereit mistää.

T:överivajari*dissaa*



Ei litkua voi mielestäni voi uusimmaksi uudeksi sanoa oikein mitenkään.. Lepakon loppuaikoina lääkäriambulanssi päivysti suurin piirtein oven ulkopuolella odottamassa litkuövereitä.. Totta on kyllä se, että lakkaa on huomattavasti vaikeampi annostella kuin gammaa, mutta ei ne överit niin kivoja siitä ole, että kukaan tahallaan niitä vetäisi.

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

ilarip

Posts: 731

#17 • • ilarip
kuilu:

Lothar:Lepakon loppuaikoina lääkäriambulanssi päivysti suurin piirtein oven ulkopuolella odottamassa litkuövereitä..
Ai jaa? Päivysti…*täh* IMO juuri litku/laktooni överit ovat uusi, vuosituhanteen vaihteen ilmiö. Itse tosin olen kyseistä ainetta maistanut kun se oli vielä laillista Suomessa! Ja samana iltana, oli yhden frendin kolmekymppiset, raahasin ainaki neljä tyyppiä suihkuun toipumaan! Eipä tiedetty oikeen mitään kyseisestä aineesta, eli pirtuboolia ja litkua! Ku muut tipahteli ja mä en, mä olin et mitä vittua, ja otin lisää…*eiei*Tämäkin idioottimaisuus olisi ollut vältettävissä, jos Suomessa olisi uskottavaa huumepolitiikkaa ja –tiedotusta… ja jos sellaset asiat ois silloin napannu.*dissaa* itseään.

Mäki oon niihin bumbulansseihin yhen onnettoman Lepakosta saatellu, mutten mä mitää litkuboomia nimenomaa Lepakossa nähny, mainitsemani taapertaja oli e+a ouvereissa... Eiks huikka ollu enemmän ton Turun tautia siihen aikaan? Ei sillä, toki koko huumeiden alakulttuuri on nykyisin niin pirstaloitunut, et samas talos naapureina voi olla herska-, lakka- ja vaik kannikkanistit, ilman et ne ois toisistaan tietoisia... No thc-heebolla on oltava hyvä ilmastointi!*nauraa*

Vanha konservatiivinen liitto ei pidä nk uusista douseista, eihän niille ees jakseta keksiä nimiä enää, on vaa erilaisia kirjain ja numeroyhdistelmiä. *ding* Itse tosin olen valinnut ”ehkä” typerämmän, mutta empiirisesti (ja subjektiivisesti) kestävämmän suhtautumisen päihteisiin, itse asiassa sovellan sen suoraan Wildelta:”Kaikkea pitää kokeilla, paitsi pcp’tä, vahvimpia liuottimia ja sukurutsausta.”

Jengi itkee, ku jotkut putoo douseista bileissä. Ja toiset taas hihquu innosta ja äijäilee, jos joku sammuu baariin! Tai pidetään viinanjuontikilpailuja, eli katsotaan kuka on miehistä miehin juomalla viinaa! Hihhei ja rommia sata pulloa!

*piis*

- kossuhymiöviesti -



Eiks topic ollut rankat bilekokemukset? Jos saan nussia pilkkua niin musta alkaa tuntua et noi dousit on sulle joku pakkomielle ja liittyy jokaiseen asiaan mitä täällä postaat.

-pilkunnussijahymiö-
ilarip

Posts: 731

#18 • • ilarip
Lightsi:

kuilu:Lothar:Lepakon loppuaikoina lääkäriambulanssi päivysti suurin piirtein oven ulkopuolella odottamassa litkuövereitä..
Ai jaa? Päivysti…*täh* IMO juuri litku/laktooni överit ovat uusi, vuosituhanteen vaihteen ilmiö. Itse tosin olen kyseistä ainetta maistanut kun se oli vielä laillista Suomessa! Ja samana iltana, oli yhden frendin kolmekymppiset, raahasin ainaki neljä tyyppiä suihkuun toipumaan! Eipä tiedetty oikeen mitään kyseisestä aineesta, eli pirtuboolia ja litkua! Ku muut tipahteli ja mä en, mä olin et mitä vittua, ja otin lisää…*eiei*Tämäkin idioottimaisuus olisi ollut vältettävissä, jos Suomessa olisi uskottavaa huumepolitiikkaa ja –tiedotusta… ja jos sellaset asiat ois silloin napannu.*dissaa* itseään.

Mäki oon niihin bumbulansseihin yhen onnettoman Lepakosta saatellu, mutten mä mitää litkuboomia nimenomaa Lepakossa nähny, mainitsemani taapertaja oli e+a ouvereissa... Eiks huikka ollu enemmän ton Turun tautia siihen aikaan? Ei sillä, toki koko huumeiden alakulttuuri on nykyisin niin pirstaloitunut, et samas talos naapureina voi olla herska-, lakka- ja vaik kannikkanistit, ilman et ne ois toisistaan tietoisia... No thc-heebolla on oltava hyvä ilmastointi!*nauraa*

Vanha konservatiivinen liitto ei pidä nk uusista douseista, eihän niille ees jakseta keksiä nimiä enää, on vaa erilaisia kirjain ja numeroyhdistelmiä. *ding* Itse tosin olen valinnut ”ehkä” typerämmän, mutta empiirisesti (ja subjektiivisesti) kestävämmän suhtautumisen päihteisiin, itse asiassa sovellan sen suoraan Wildelta:”Kaikkea pitää kokeilla, paitsi pcp’tä, vahvimpia liuottimia ja sukurutsausta.”

Jengi itkee, ku jotkut putoo douseista bileissä. Ja toiset taas hihquu innosta ja äijäilee, jos joku sammuu baariin! Tai pidetään viinanjuontikilpailuja, eli katsotaan kuka on miehistä miehin juomalla viinaa! Hihhei ja rommia sata pulloa!

*piis*

- kossuhymiöviesti -


Eiks topic ollut rankat bilekokemukset? Jos saan nussia pilkkua niin musta alkaa tuntua et noi dousit on sulle joku pakkomielle ja liittyy jokaiseen asiaan mitä täällä postaat.

Jengi itkee, ku jotkut putoo douseista bileissä. Ja toiset taas hihquu innosta ja äijäilee, jos joku sammuu baariin! Tai pidetään viinanjuontikilpailuja, eli katsotaan kuka on miehistä miehin juomalla viinaa! Hihhei ja rommia sata pulloa!

Tää taitaa olla eka asia mistä olen samaa mieltä.

-pilkunnussijahymiö-

[muokattu 9.4.2003 12:35]
Lothar

Posts: 97

#19 • • Lothar
Ensin voin kertoa jonkin rankan bilekokemuksen, ettei kukaan ota hernettä enää nenään offtopic-läpästä. Päälle rankka kokemus oli jotku Kipsarin mättömättöbileet muutaman huonosti nukutun yön jälkeen.. Pieni paikka aivan täynnä savua, stroboja ja n. 200 bpm "musiikkia".. Eteen ei nähnyt puolta metriä ja tutut löysi tunnustelemalla.. Hauskaa..*ding*

kuilu:

Lothar:Lepakon loppuaikoina lääkäriambulanssi päivysti suurin piirtein oven ulkopuolella odottamassa litkuövereitä..
Ai jaa? Päivysti…*täh* IMO juuri litku/laktooni överit ovat uusi, vuosituhanteen vaihteen ilmiö. Itse tosin olen kyseistä ainetta maistanut kun se oli vielä laillista Suomessa! Ja samana iltana, oli yhden frendin kolmekymppiset, raahasin ainaki neljä tyyppiä suihkuun toipumaan! Eipä tiedetty oikeen mitään kyseisestä aineesta, eli pirtuboolia ja litkua! Ku muut tipahteli ja mä en, mä olin et mitä vittua, ja otin lisää…*eiei*Tämäkin idioottimaisuus olisi ollut vältettävissä, jos Suomessa olisi uskottavaa huumepolitiikkaa ja –tiedotusta… ja jos sellaset asiat ois silloin napannu.*dissaa* itseään.

Mäki oon niihin bumbulansseihin yhen onnettoman Lepakosta saatellu, mutten mä mitää litkuboomia nimenomaa Lepakossa nähny, mainitsemani taapertaja oli e+a ouvereissa... Eiks huikka ollu enemmän ton Turun tautia siihen aikaan?

- kossuhymiöviesti -



Päivystäminen oli pieni kärjistys... Mutta kyllähän varsinkin loppuvaiheessa siä niitä oli paljon. Turku ja Tampere edustivat.. Kerrankin neljä tuttua saman aamun aikana lähti sairaalaan nukkumaan päänsä selväksi..

Lakka on samaa "paskaa" mitä gammakin. Siksi en sanoisi sitä uusimmaksi uudeksi. Nykyään vaan juodaan lakkaa, koska ei siitä jakseta keittää gammaa ja sen tekoon tarvittavat aineet ei ole enää niin helposti saatavilla.

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se
Hmm... Mä nyt en tiedä onko mulla ollu niinkään "rankkoja" bilekokemuksia.. Mut kyllähän niitä bileitä on jotka on jääny mieleen.. Mut pääasiassa positiivisellä tavalla...
Hmm.. Yks mitä en varmaan unohda on uusvuos...*blush**plur**justjoo*
Joo-o hauskaa oli varsinki orkidean soittaessa 16h settiä... Oli kivat sohvat.. joo-o.... Myös "krapula"bileet oli mieleenpainuvat.. silloin sain surullisia uutisia... Mut joo-o..*hymy**iloinen*