Supercool 8.2.2006 @ Helsinki

55 posts, 3 pages, 6,673 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#42 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

yaya, 10.2.2006 12:25:
Mulla näkyy myös kohinaa kuvissa suht runsain mitoin *joo*



No voi perkele *igor* Mistä se voi johtuu että joillakin näkyy ja toisilla taas ei *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#43 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

yaya, 10.2.2006 12:31:
Toisilla on vaan paremmat näytöt kuin toisilla, others styles for others peoples *vink* *nauru*



Eli siis hyvillä näytöillä pitäis näkyy ilman kohinaa vai sen kanssa? Kummin päin? Mulla on täällä 17tuumanen uusimpia nestekidenäyttöjä *ding* Ja kotikoneen (myöskin melkoisen kalliilla) näytöllä taas ei näkynyt mitään kohinaa.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miksan

Posts: 1,464

#44 • • Edited Miksan
Mulla näkyy kans kohinaa taustalla (ainaki nyt koulun koneella) ja käytössä 17" Hitachin LCD.
Täällä kyl näiden näyttöjen kirkkaus/kontrasti säädöy yleensä aika kirkkaalla ja latteella värimaailmalla
Mar6

Posts: 2,178

#45 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Päässä kohisee *ökkö*

--
-Where there is house there is a home-

mariq

Posts: 2,154

#46 • • mariq

Mar6, 10.2.2006 12:15:
---
Steven Hoaks, 10.2.2006 12:13:
Fotot tullu *hih*

Ja sanokaapas näettökö kuvissa kohinaa? Sillä kun niitä laitoin omalta koneelta klubbariin niin kohinaa ei ollut lainkaan ja nyt työkoneelta katsottuna näyttää tosi sumuselta *ding* Johtuuko vaan tästä näytöstä?
---
Eipä näy mulla ainakaan *hymy*


Mulla kyl näky tosiaan vähän kohinaa tältä näytöltä katottuna, ja tän mun työnäytön pitäis kyl olla ihan hyvä.. (apple, cinema HD display tuolla lukee) *ding* *ding* *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#47 • • mariq

Mar6, 10.2.2006 13:05:
Päässä kohisee *ökkö*


*nauru* eli kun sulla kohisee päässä, ni se kompensoi sen kuvien kohinan, joten et nää sitä *iloinen*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mar6

Posts: 2,178

#48 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ei kohise läppärin (Ibm Thinkpad) näytöllä eikä pöytäkoneen Nokian 17 tuumasella.
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

onni3mk

Posts: 3,973

#49 • • onni3mk Onni on.
Tääl kohisee...

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#50 • • onni3mk Onni on.

mayah, 10.2.2006 14:11:
Puhutaaks välil niist bileist?



Eiku ne oli niin hyvät bileet et kaikki on ihan sanattomia... ei niistä sillon voi puhua *nauru*

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#51 • • onni3mk Onni on.

mayah, 10.2.2006 14:17:
Voidaaks puhuu siitä, et kuka opetti sen ekana soittaneen dj:n soittaa? VOIDAAKS? Must se on aika tärkee ja hyvä tyyppi. VOISKO SILLE ANTAA VAIKS MITALIN?



Ehkä, jos sä pyydät siltä kauniisti, se voi yrittää muistaa kiittää sua jossain palkintogaalan kiitospuheessa, kun se on superstara ja saa miljoonia palkintoja jajaja*lmao*

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#52 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 10.2.2006 14:22:
THÄNK JUU MAIJAAAH, THÄNK JUU GAAD!

Silleen se menee, kato.



Ja vielä nimenomaan tossa järjestyksessä *joo* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

Posts: 2,178

#53 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

mayah, 10.2.2006 14:22:
---
onni3mk, 10.2.2006 14:20:
Ehkä, jos sä pyydät siltä kauniisti, se voi yrittää muistaa kiittää sua jossain palkintogaalan kiitospuheessa, kun se on superstara ja saa miljoonia palkintoja jajaja*lmao*

---


Vähänkö et ikinä pääse eroon kiitollisuudenvelasta :D Kato, sit ku vedät Tiaston kaa b2b tos viiden vuoden päästä, ni siinäki sit keikan jälkeen otat mikin ja huudat THÄNK JUU MAIJAAAH, THÄNK JUU GAAD!

Silleen se menee, kato.



Ja sit joku huutaa eturivistä että: "Tissit mainittu"
Sori mut mun oli pakko, anna anteeks *hali* :P *kuumehoureil*

--
-Where there is house there is a home-

onni3mk

Posts: 3,973

#54 • • onni3mk Onni on.

mayah, 10.2.2006 14:22:
Vähänkö et ikinä pääse eroon kiitollisuudenvelasta :D Kato, sit ku vedät Tiaston kaa b2b tos viiden vuoden päästä, ni siinäki sit keikan jälkeen otat mikin ja huudat THÄNK JUU MAIJAAAH, THÄNK JUU GAAD!

Silleen se menee, kato.



Pitää yrittää muistaa. Kun noin kauniisti kerta pyysit *nauru* Enkä mä mitään Tiaston kans b2b:ii vedä, kun Tiasto on viiden vuoden päästä jo unohdettu ja mä oon sen tilalla. En kai mä nyt nostais sitä uudelleen pinnalle DJ:nä, joka soitti Onnin kans!?!!1 TYHMÄ!


*justjoo*

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#55 • • onni3mk Onni on.

Mar6, 10.2.2006 14:24:
Ja sit joku huutaa eturivistä että: "Tissit mainittu"



*lmao*

Päivän *reps*

--
Onni on.