Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 877,325 views

Slim_Jim

Posts: 573

#1701 • • Slim_Jim
Päässä koskee -_-
Ja suussa maistuu kakka.
Nälkäkin ois.
Slim_Jim

Posts: 573

#1702 • • Slim_Jim
Vieläkin koskee imakasti päähän ei prkl...
pirpeli

Posts: 5,533

#1703 • • pirpeli
Virallisesti olen vieläkin kännissä, samoin tuo ukko. Virallisesti lähdetään ihan kohta stadiin katsomaan, kun aikuiset miehet lentää omatekoisella laitteella(ei mitään tekemistä Teemun kanssa)veteen. WUHUUUUUUU!

*nauru**jiihaa*
Auts, mun pää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

kinderi

Posts: 1,783

#1704 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mähän olen tunnetusti vittumainen ihminen tällä(kin) saralla,mä en jaksa mitään krapuloida *nauru*

Mutta lasketaanko krapulaks päänsärky,joka kyllä alko jo ennen ryyppäämistä? *ding*

..mun "krapula" onkin sitten hillitön siivousvimma,joka ylensä ärsyttää suunnattomasti normidarrasta kärsiviä paikallaolijoita *lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Amarie

Posts: 261

#1705 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Tulipa eilen sitten nollattua aika hienosti. Ei oo kauheasti muistikuvia loppuillasta, mutta eksän bändin keikkaa taisin olla katsomassa. Mulla on mennyt rahaakin vaan joku 10 euroa, ja muistan juoneeni 2 jaloviinaa omaan laskuun, joten joku on mulle tarjonnut juotavaa. Nyt on olo sen mukainen.

--
In her eyes I see the sky.

RiD

Posts: 2,817

#1706 • • RiD Nukemi
En enää ikinä juo ennen ens lauantaita.

--
*super* *possu*

Avatar
#1707 • • astaroth Guest
nyt on pahin piikki menossa lauantain jäljiltä :(
hemuz

Posts: 2,178

#1708 • • hemuz kätevä emäntä
o/
Onneks sitä on tullu varovaisemmaks ton juomisen suhteen. Vois olla pahempikin, ku ottaa huomioon millä porukalla oli eilen liikenteessä.
palava

Posts: 28

#1709 • • palava iha liekeissä
Tanssin eilen pöydillä ja örvelsin oikeen urakalla, alkoholilla tais olla osuutta asiaan kun otettiin hiukkasen ulkomailla asuvan kaverin suomenvierailun kunniaksi, ja olo on ollu tosiaan sen mukainen... Vieläki vähä heikottaa.. Tänää onneks ollu vapaata mut mitenhä sitä huomenna pääsee töihin?

ja sit ne kuuluisat viimeiset sanat pyörii päässä: "En enää ikinä..." *justjoo*

--
Herne nenässä pitää luovuuden loitolla

djbege

Posts: 264

#1710 • • djbege

kindertin, 24.8.2008 12:20:


..mun "krapula" onkin sitten hillitön siivousvimma,joka ylensä ärsyttää suunnattomasti normidarrasta kärsiviä paikallaolijoita *lmao*




Ts. Katumusharjoitukset

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Kolera

Posts: 4,256

#1711 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
onnekkaasti sai yöllä max 2h unta 9h sängyssä pyörimisen jäljiltä. luulis et tänää uni maittais =P
meinasin jo aamusta et voi saatana eka 2 päivän darra hankittu mut helpotti ku kävi vähän soutaa ja söi puuron. Herkkänä varmaa ollaa viel perjantaihin saakka ja sit taas ens viikko vituiks =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jutu

Posts: 3,054

#1712 • • Jutu Blondi
"joo, meen käymään vaan parilla ja tuun viimeistään kaheltatoista kotiin" *igor* Niin varmaan, möngin sitten joskus kahen aikaan kotiin ja tietenkään se ei jäänyt siihen kahteen. Mut en valita, ilmasta viinaa *känni*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1713 • • peikkolapsi miisa the maskotti
tyrnävää rouhetta!!
jestas ja vielä duuniinkin pitäis lähtee.
kidutusta *igor*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

SamHard

Posts: 2,098

#1714 • • SamHard
Vieläkin... perjantaista..*hikoil*
Homegrove

Posts: 2,102

#1715 • • Homegrove Further
Olipas venetsialaiset... Yöööööö.

--
Forward thinking house music

Amarie

Posts: 261

#1716 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Neljän päivän känniputki ja olo on sen mukainen. Kaamea liskokrapula, kaikkialla menee liskoja.

--
In her eyes I see the sky.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1717 • • Mao & Taikahattu UG-///
Milloin tää tärinä loppuu... *hikoil*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

josbe

Posts: 1,982

#1718 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Ihmeen mieto krapula ottaen huomioon, että eilen oli jokavuotiset TEH duunibileet ja viina virtasi. *känni*
$

Posts: 1,802

#1719 • • $ Destination weekend!
Onneksi tässä bussissa on kohtuu väljää..

Olo on kohtalaisen rapea, ei niinkään huono. Luulen, että hengitykseni sopisi ikkunanpesuun varsin mainiosti.
Amarie

Posts: 261

#1720 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Aaaargh, pitikö torstaina juoda niin paljon? Tulin jatkoilta kotiin joskus kuuden aikaan eilen aamulla, menin nukkumaan, heräsin sopivasti perumaan laulutunnin joka ois ollut 19.00 ja sitten nukuin tänne asti. Nyt ei mikään pysy sisällä ja hyi.

--
In her eyes I see the sky.