Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 879,306 views

Miksan

Posts: 1,464

#1381 • • Miksan
Nyt on jokseenki outo olo!
Ei vielä krapulaa, mutta tuntuu et se ois kohta tulossa kulman takaa. Ehkä pitäis vaan laittaa makuulle sohvalle ja yrittää kattoo Australian avointen finaalia.
JaUHomAto

Posts: 395

#1382 • • JaUHomAto väärä nimi
pitänee tännekin ilmottautua. *eiei*
Avatar
#1384 • • Annakins Guest
yyh, todellakin
Ober

Posts: 587

#1385 • • Ober Dog shit taco
nyt iski ai vittu
Rubicon

Posts: 550

#1386 • • Rubicon

Ober, 27.1.2008 15:00:
nyt iski ai vittu



Ahahahahahahahhahahahahahahahahaaa,
onneks se ei koskaan iske syyttömiin!

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

^Petunia

Posts: 888

#1387 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
moro
Avatar
#1388 • • Taika Guest
*hikoil*
Avatar
#1389 • • Rujo Mutantti Guest
Horrible, absolutely horrible. And I like it...
Avatar
#1390 • • astaroth Guest
pää ruuvipenkissäkin tuntuisi paremmalta
Kriss G

Posts: 1,492

#1392 • • Kriss G Wir brauchen bass

astaroth, 27.1.2008 15:14:
pää ruuvipenkissäkin tuntuisi paremmalta



Pääruuvipenkissä varmaan helpottaisi täs kohtaa. Hyi vittu mikä olo...

--
DESTROY ALL HIPPIES

Verano

Posts: 4,649

#1393 • • Verano Merituuli

^Petunia, 27.1.2008 15:01:
moro



*nauru* Oon kyl aika hämmästynyt, että mulla ei oo darraa. Muistikin vasta palaillu pätkittäin, joten hemmetin humalassa tuli oltua. Sai olla viimenen kerta, kun mulla on baarissa kortti mukana. Tai kun ravaan Petran kanssa tiskillä :D
^Petunia

Posts: 888

#1394 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Verano, 27.1.2008 19:02:
---
^Petunia, 27.1.2008 15:01:
moro
---
*nauru* Oon kyl aika hämmästynyt, että mulla ei oo darraa. Muistikin vasta palaillu pätkittäin, joten hemmetin humalassa tuli oltua. Sai olla viimenen kerta, kun mulla on baarissa kortti mukana. Tai kun ravaan Petran kanssa tiskillä :D


Taaskaan se ei ollu mun syy VAAN Visa-kortin, vodka-Batteryn, liian monen vodka-Batteryn ja.. ja.. Ison janon.. ja.. Niii!! *justjoo*

Ja miten niin viimeinen kerta?!? Nythän mä vasta pääsin vauhtiin, ens perjantaina on Danceteria ja eikös siellä ole niitä 2e paukkuja!! *nauru*
Janisa

Posts: 2,226

#1395 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Enpas ookkaan!!! Lal las laa!

(mutta ma kylla makailen vielakin tassa peiton alla puolialastomana ja mietin uskaltaudunko ihmisten ilmoille...) *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

plink

Posts: 1,405

#1396 • • plink team paska
melkoset olotilat on taas. tuli 4 vuorokautta juopoteltua oikein saatanan huolella. pakko varmaan vielä juoda kännit, et pystyy nukkumaan. :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Tarsu

Posts: 2,449

#1397 • • Tarsu

Janisa, (mutta ma kylla makailen vielakin tassa peiton alla puolialastomana ja mietin uskaltaudunko ihmisten ilmoille...) *pepsodent*



mita ihmetta?
peiton alla ollaan älästi!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Janisa

Posts: 2,226

#1398 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Tarsu, 27.1.2008 22:32:
---
Janisa, (mutta ma kylla makailen vielakin tassa peiton alla puolialastomana ja mietin uskaltaudunko ihmisten ilmoille...) *pepsodent*

---


mita ihmetta?
peiton alla ollaan älästi!



Mulla oli mun tyttokaveri vieressa, niin yritin kayttaytya ja pitaa edes jotain pienta ylla. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Tarsu

Posts: 2,449

#1399 • • Tarsu

Janisa, Mulla oli mun tyttokaveri vieressa, niin yritin kayttaytya ja pitaa edes jotain pienta ylla. *vink*



hei kamoon - pitääkö tähän edes sanoa mitään!
;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Verano

Posts: 4,649

#1400 • • Verano Merituuli

^Petunia, 27.1.2008 20:27:
Taaskaan se ei ollu mun syy VAAN Visa-kortin, vodka-Batteryn, liian monen vodka-Batteryn ja.. ja.. Ison janon.. ja.. Niii!! *justjoo*



Ja sen baarimikon, joka tekee kaks drinksua vaikka on tilattu vain yksi! *grr*

Ja miten niin viimeinen kerta?!? Nythän mä vasta pääsin vauhtiin, ens perjantaina on Danceteria ja eikös siellä ole niitä 2e paukkuja!! *nauru*



Tuliko ne takas niinku oli lupailtu, eiiii. Gin&tonic 2e *slurps*