Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 880,483 views

Wolverine

Posts: 1,860

#1221 • • Wolverine
kuolen. euron tuopit on köyhän miehen kuolema.
zeuzz

Posts: 526

#1222 • • zeuzz digital punk
ohhoh kylläpäs oli jalka raskas tänään. laahustaen töihin ja takas *poks*
alphamagic

Posts: 3,628

#1225 • • alphamagic
Vitun pikkujoulut ja vitun Pandora <3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Flügel

Posts: 212

#1226 • • Flügel Leicht begeistert
Vaihtarisitsit ja sitsien jatkot.
Oli tosin odotettavisssa.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avatar
#1227 • • Taika Guest
jos jättäis jatkossa tuon alkoholin käytön viikonloppuun, sen verta tuskaista ja tehotonta tää töissä vietetty 2,5h on ollut*hikoil*

vielä 4 tuntia kun jaksaisi näyttää siltä että tekee jotain vaikka hädin tuskin pystyy edes olemaan istuma-asennossa*poks*
Rubicon

Posts: 550

#1228 • • Rubicon
Yääääk mulla on niin huono olo!
10 tunnin työvuoro alkaa nyt <3

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

alphamagic

Posts: 3,628

#1229 • • alphamagic
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1230 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...



Et oo tosissas? Metroasemalla *nauru*


Yksi tai kaksi vähemmän eilen ei olis ollut ollenkaan huono vaihtoehto. Hittolainen. Pitäis pakkaa kamoja, mutta puuh ja lääh.
Mar6

Posts: 2,178

#1231 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...



*tirsk* *tirsk*
Oikein!

--
-Where there is house there is a home-

Wolverine

Posts: 1,860

#1232 • • Wolverine

alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...



kantsii ostaa se puhelin (oliskohan ollu LG:n) missä on alkolukko et sitä ei voi käyttää kännissä, tai sit voit käyttää sitä vaan rajatusti :)
pitäs iteki hankkii samanlainen, tyhmät känniviestit ja heruttamisyritykset 4 aikaan aamuyöstä on joskus tullu turhanki tutuks. onneks nykyään on vähän rauhottunu :P
alphamagic

Posts: 3,628

#1233 • • alphamagic

Wolverine, 24.11.2007 10:54:
---
alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...

---


kantsii ostaa se puhelin (oliskohan ollu LG:n) missä on alkolukko et sitä ei voi käyttää kännissä, tai sit voit käyttää sitä vaan rajatusti :)
pitäs iteki hankkii samanlainen, tyhmät känniviestit ja heruttamisyritykset 4 aikaan aamuyöstä on joskus tullu turhanki tutuks. onneks nykyään on vähän rauhottunu :P



Joo oon kuullu siitä, ois kyl paras joululahja ikinä :D:D Miks ihmiselle tulee pakkomielle laittaa niin sekavia viestejä ympäri Suomee?? Ja vielä kun ne jää lähetettyihin ni saa olla niin pirun ylpee aamulla :D
Noh, odotetaan et vastaanottaja herää ja kuullaan tuomio.
*pökr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Wolverine

Posts: 1,860

#1234 • • Wolverine

alphamagic, 24.11.2007 11:06:
---
Wolverine, 24.11.2007 10:54:
---
alphamagic, 24.11.2007 09:38:
Jos ihminen kusee metriksellä kuin kännissä se on?
Et hilirimpsis ja viiniä lissee :D:D:D
Voi elämä.
Ja enkö vittu oo sanonu et jos oon noin hyvässä tuubassa ni miun puhelin on takavarikoitava!!!
Tänään sit lisää.
Oksettaa...

---


kantsii ostaa se puhelin (oliskohan ollu LG:n) missä on alkolukko et sitä ei voi käyttää kännissä, tai sit voit käyttää sitä vaan rajatusti :)
pitäs iteki hankkii samanlainen, tyhmät känniviestit ja heruttamisyritykset 4 aikaan aamuyöstä on joskus tullu turhanki tutuks. onneks nykyään on vähän rauhottunu :P

---


Joo oon kuullu siitä, ois kyl paras joululahja ikinä :D:D Miks ihmiselle tulee pakkomielle laittaa niin sekavia viestejä ympäri Suomee?? Ja vielä kun ne jää lähetettyihin ni saa olla niin pirun ylpee aamulla :D
Noh, odotetaan et vastaanottaja herää ja kuullaan tuomio.
*pökr*



itellä on tapanu aina poistaa suoraan lähetetyt viestit et mä en ees muista lähettäneeni mitään seuraavana päivänä. se on kiva ku sit tulee viestii joskus keskel päivää "olit kuule lähettäny tommosen viestin mulle eilen yöllä, ootko tosissas?" ja sit jäät arpomaan et mitäköhän oot lähettäny. tosin tost voi olla hyötyäki, lähetin nykyiselle muijalle tommosen viestin ja oltii kuulemma sovittu treffit. vieläki yhdessä sen kaa, siit on jo reilu 1½v :D
KeijoK

Posts: 1,495

#1235 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Torellisesti ja virallisesti mutta vittu, mä taistelen!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Skenemursu

Posts: 1,568

#1236 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
no nyt on jonkin asteinen rapula, en oikein muistanut minkälainen tää olotila olikaan... eniten harmittaa se, että yleensä jos on rapula se tarkoittaa että edeltävänä iltana on ollut hienoo... ja mä jumitin vaan Tanskalaisen absolutisti-kommunistin kanssa puhumassa politiikkaa vaikka parempaakin seuraa olis ollut. Onneksi sitten loppuillasta tajuin lähtee hakee uuden kierroksen ja heittyidyin uuteen seuraan ja tapasin mielenkiintoisen Intialaispariskunnan josta tunnin keskustelun jälkeenkään ei vielä avautunut olivatko sisaruksia vai pariskunta... varmaan molempia.
Zapa

Posts: 1,393

#1237 • • Zapa Mr Wrangler
Perjantaina pikkujoulut ja siitä jatkoilla aamu seiskaan. Lauantaina piti olla himassa mutta Wavessa soittoa ja siitä meille jatkoille, tällä kertaa aamu kymmeneen. Nyt vois sanoo että on karpula but it was all worth it *pepsodent*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#1238 • • Hitchhiker
Ööh joko olen tullut liian vanhaksi dokaamiselle tai sitten en vain osaa, nyt vielä kolmatta päivää pienoinen krapula jyllää. Vaikka lähdin jo firman joulujuhlista ajoissa kotiin perjantaina (klo. 23.00), niin silti lauantaina oli ihan hirveä olo, sunnuntaina sama homma ja tänäänkin sai vielä kärsiä huonosta olotilasta *ding**hikoil*.
Kanifarmari

Posts: 479

#1239 • • Kanifarmari
Hahhah, ei oo tarvinnu potee ja kärsii täällä 7 kuukauteen*hih* Hajotkaa krapulaanne!!!*hih**pahis*
asdf

Posts: 3,155

#1240 • • asdf
Nonneh, nyt on taas tullu hommattua sen kaliiberin dagen efter ettei tarvii tänään lähtee himasta yhtään mihinkään.