Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 876,846 views

Hupsu

Posts: 1,005

#1081 • • Hupsu
Taas ollaan putken päässä. Putkessa oli kivempaa.

--
Päivän mietelause?

Zebir

Posts: 659

#1082 • • Zebir
Jallu ei ollu hyvää eilen mut silti sitä piti maistaa. Eikä ihan vähää *sars*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

josbe

Posts: 1,982

#1083 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Pelkään olevani täällä huomenna. Duunin "juhlat". *eiei*
Jone

Posts: 8,258

#1084 • • Jone Archibald Haddock
...and how!

Nainen on ollut 5 päivää maailmalla ja oon täysin rappiolla. Melkoiset olotilat.
Mark

Posts: 7,311

#1085 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone, 6.9.2007 10:22:
...and how!

Nainen on ollut 5 päivää maailmalla ja oon täysin rappiolla. Melkoiset olotilat.



*nauru* flexi löystyy, koirat pääsee juoksentelemaan vapaana, nauti kun voit *iloinen* Ts oot tainnut nauttia jo.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Cloud

Posts: 2,162

#1086 • • Edited Cloud Game Freak
Pienessä sievässä on kiva olla aamullakin. menee päivä rattoisasti. Siispä korjaussarjaa nappaamahan.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jone

Posts: 8,258

#1087 • • Jone Archibald Haddock

Mark, 6.9.2007 10:32:
*nauru* flexi löystyy, koirat pääsee juoksentelemaan vapaana, nauti kun voit *iloinen* Ts oot tainnut nauttia jo.

-M



Itseasiassa oon hunningolla lähinnä siks et en nauti sen poissaolosta. Kun se on mestoilla on parempaakin tekemistä kuin juoda keskiolutta keskellä viikkoa kunnes oksentaa. *joo*
Mark

Posts: 7,311

#1088 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone, 6.9.2007 10:57:
Itseasiassa oon hunningolla lähinnä siks et en nauti sen poissaolosta. Kun se on mestoilla on parempaakin tekemistä kuin juoda keskiolutta keskellä viikkoa kunnes oksentaa. *joo*



Ai kaljan juominen eioo kivaa kun nainen on poissa? Awww nuorta lempee :) Vaika ainahan kyl viiniplo hyväs seurassa maistuu paremmalta ku äijädokailu keskikuralla..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Worin

Posts: 526

#1089 • • Worin
Kivaahan se arkikaljottelu iltasin on kun humala on nousussa, mut aamulla kun lähtee töihin niin onkin normaalia raskaampaa. Jotenkin promilleissa nukuttu uni ei vastaa selvinpäin nukuttua ja väsyttää pirusti aamusin. Jonkun mäyriksen voi arki-iltana hörästä vielä et pääsee aamulla töihin, mut ei se mitään herkkua kyllä ole. Mulla menee krapulan raja jossain ehkä 8 - 12 bissen välissä, mut sekin riippuu niin paljon päivästä, mitä on syöny, jne. Oisin varmaan 5 kiloo laihemmassa kunnossakin jos en litkis kaljaa arkisin ollenkaan :)
terraluna

Posts: 1,270

#1091 • • Edited terraluna Agentti

Kuukunen, 2.1.2006 02:12:
Mä en tajuu, mua vaivaa krapulassa aivan järjetön unettomuus. En saa unta vaikka edellisenä yönä en nukkuisi juuri lainkaan, tai vaikka ottaisin nukahtamis lääkettä. Ainoa jonka olen huomannut auttavan on pieni tasottava. Tänäänkin on varmaan pakko ottaa...

Muuten krapula saattaa olla aivan ihana olotila, jos on hyvässä seurassa. Seksi on silloin aivan jumalaista...



Samma här. Aamun jysäri on aina ihan törkee ja varmasti ainakin puolet siitä on sitä univajetta, vrt. samanlainen olo tulee esim. täysikuun aikaan kun ei nuku juuri lainkaan.

Mut nyt on tää hetki kun vituttaa. Viime yönä ihan umpiväsyneenä nukkumaan klo 2:30 about ja vikan kerran kun katsoin kelloa, se oli melkein viisi. Sit herääkin jo puol seittemältä kun vitun aurinko paistaa sisään. Nyt Buranat vedetty naamaan ja pyörryttää ja oksettaa. Eikun uuteen nousuun ja vittu mähän en oksenna! Tänään hallitummin *piis*

Things to do-list:

[o]-suihku[/o]
[o]-litratolkulla vettä[/o]
[o]-särkylääkettä[/o]
-kahvia
-safkaa
[o]-kylmää ilmaa[/o]
-päiväunet

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Timce

Posts: 5,381

#1092 • • Timce
Krapula ja kuume päällä. Se pojat ja tytöt syksy ny.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Piider

Posts: 376

#1093 • • Piider Höpönpöppöö
Pakko oli taas juoda eilen näin paljon!*justjoo**nauru*
Homegrove

Posts: 2,102

#1094 • • Homegrove Further
Jep, kevyttä päänsärkyä ja duunissa ollaan.

--
Forward thinking house music

plink

Posts: 1,405

#1095 • • plink team paska
huh kyl tässä tuntee että jonkinasteinen olo saattaa olla tulossa, jos antaa tän kännin laantua. pakko varmaan tasotella, vaikka krapulan korjaileminen kaljalla on yhtä millintarkka bisnes kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Heli

Posts: 1,489

#1096 • • Heli vai kuka se oli
vuosisadan sellaisessa!

--
ei se väärin ole.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1097 • • Mao & Taikahattu UG-///
Mulla on suussa paha olo!

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Miinapiina

Posts: 3,494

#1098 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 8.9.2007 11:40:
vuosisadan sellaisessa!



sama täällä!! oltiiks me eilen muka humalassa?? *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

^Petunia

Posts: 888

#1100 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Ihan Helvetinmoinen!! *poks*