Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 878,266 views

Kolera

Posts: 4,256

#2141 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eiköhä tää tästä viel pahene parin tunnin päästä. Ei oikeen nukkumista helpota ku ikkunan takana remppamiehet hakkaa vasaralla =P

muutenkin ärsyttää nää loppumattoman janon darrat. maha turvoksis ja silti tekis mieli vaan juoda mehua lisää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

KeijoK

Posts: 1,495

#2142 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
menee kohta liiankin viralliseksi tää vapina ja katkokävely

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

noena

Posts: 3,138

#2143 • • noena first breath after coma
Oijoi, eilinen meni aika nappiin x)
..perus glögi-ilta työkavereiden kanssa, aina tapahtuu; kotimatkalla ratsastettiin varsapuiston hepalla :D
ny onneks vaan pientä krapulaa havaittavissa, ei liian pahaa niin jaksaa tänään illalakin lähteä ulos xP

--
TwistedLife™ Amusement Park

turquoise

Posts: 732

#2144 • • turquoise e-ra2co
Mulla on lämpöä! *uuh* Luin keskustelupalstoilta, että voi liittyä usein krapulaan. Vittu. Ei oo kyl aikasemmin varmaan ollu, tai ainakaan en oo mittaillu.

Tänään pitäs mennä pitään kaverille jätti-isot yllätysbailut, jossa mun pitäs muunmuassa valokuvata. Yrittivät vielä saada esittämään Pensseli-Setääkin. Mut jee, good times, ihana kaveriporukka! Eiköhän tää olo ny tästä kohene.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Wolverine

Posts: 1,860

#2146 • • Wolverine

Replying to Virallinen "olen krapulassa"-topic:

sativa, 12.12.2009 12:39:
Mulla on lämpöä! *uuh* Luin keskustelupalstoilta, että voi liittyä usein krapulaan. Vittu. Ei oo kyl aikasemmin varmaan ollu, tai ainakaan en oo mittaillu.

Tänään pitäs mennä pitään kaverille jätti-isot yllätysbailut, jossa mun pitäs muunmuassa valokuvata. Yrittivät vielä saada esittämään Pensseli-Setääkin. Mut jee, good times, ihana kaveriporukka! Eiköhän tää olo ny tästä kohene.



mul on kans aina lämpöä darrassa, ei se oo niin justiinsa. uutta viinaa koneistoon niin se katoaa aika nopeesti.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2147 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tänään olo oli mitä mainioin mutta huomenna ilmoittaudun tänne mikäli henki pihisee lainkaan :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

KeijoK

Posts: 1,495

#2148 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
se 25. boolimuki oli ilmeisesti liikaa.....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

alphamagic

Posts: 3,628

#2149 • • alphamagic
kyllä :D ja et olin sit sammunu kaverin nojatuoliin sikiöasentoon, tietty tietty.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Individual

Posts: 10,942

#2150 • • Individual HYPNO!
Mikähän vattu siinä on, että nyt parina kerta peräkkäin on krapula alkanut illalla kuuden maissa. Eilen tuli vietettyä kaverin kanssa kosteahko soittoilta ja tänään aamupäivällä kuuluttelee junnufutisturnausta ilman mitään ongelmaa. Nyt sitten on levotonta ku Lähi-idässä.
asdf

Posts: 3,155

#2151 • • asdf
Whoa, ihan hirvee darra!
Avatar
#2152 • • astaroth Guest
nyt tuntuu joululta
Decion

Posts: 1,569

#2153 • • Decion Koneradio
ssup sluts? *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Jokke L

Posts: 1,203

#2154 • • Jokke L [GoodMusic]
ei hitto... *poks*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Decion

Posts: 1,569

#2155 • • Decion Koneradio
ei oo enää *känni*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Slim_Jim

Posts: 573

#2156 • • Slim_Jim
Joo, olipa darra.
En enää ikinä juo (myöhemmin kyllä juon taas).
Horzi

Posts: 646

#2157 • • Horzi FINRG Recordings
Joo eihän se taas hyvin menny. Hirveet apinakännit eilen ja Visa Electroninkin onnistuin hukkaan. *eiei* Kyllä tällasella hölmöilyllä pieni krapula on ihan ansaittua jo..
noena

Posts: 3,138

#2158 • • noena first breath after coma
Oooohhhoooh, on kyllä aaaika reipas darra :D:D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#2159 • • Sunshine^82 Guest
61933600_740d951609_o.jpg
Ergilion

Posts: 751

#2160 • • Edited Ergilion
ei krapulaa, mutta nyt voi sanoa, että hävettää lievästi pitkästä aikaa *poks*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!