choon! | pluralism | 18.2.2006 | klubi, turku

114 posts, 6 pages, 17,555 views

nenna

Posts: 1,916

#101 • • Edited nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..no niin, tässä vähän muistoja kemuista..avi muodossa:

..ekaksi Riku

..ja tokana, vaan ei vähäisempänä Jussi

*plur*
tempest

Posts: 44

#102 • • tempest
Olipas taas kivaa soittaa pitkästä aikaa trancea :) Viimeksi oltiin hallmarkissa ja siitä on jo pari kuukautta aikaa. Tuli kyllä vedettyä aika huolellisesti viinaa jälleen ja edelleen tuntuu siltä että olis voinu jättää pari juomatta, mutta mitään en kadu :D Ja matin sanoihin yhtyen toi kotiin pääsy tosiaan kesti aivan liian kauan. Kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin :) Alt+F4 kiittää ja kumartaa :) Ens lauantaina sit barbiin ja juon vähintään saman verran!!! ;)
onni3mk

Posts: 3,973

#104 • • onni3mk Onni on.

JussiS, 19.2.2006 15:12:
Mä en nyt ihan tajunnu?
---clip---


Ok, mun käsitys näistä bileistä flaban perusteella meni siis pieleen. Sanottakoon nyt, että odotin tosiaan enemmän sitä, mitä sun sanojen mukaan Helsingissä kuulee "tiettyjen dj:tten seteissä aina ja ikuisesti". *vink* Mutta kerrankos sitä erehtyy.

nenna, 19.2.2006 15:25:
..olihan meil siel 3m kiksukarvaa soittopöydän päällä..ja jaettiinhan siel vaahtokarkkeikin..ja olihan tricolor ohjelmoinu valoihin pinkkejä/vaaleenpunasii ohjelmia..ja savunesteeseen oli lisätty vadelman tuoksua!1 et esim. noilla pyrittiin luomaan sitä teemaa kans.. *vink*


JussiS, 19.2.2006 16:30:
Et en sit tiedä mitä kaikkee tarvii tehdä et teema näkyy, ens kerralla panostetaan kuitenkin tohonkin huomattavan paljon enemmän siis.


Odotin enemmän kiksukarvaa ja/tai punasia decoja tai ylipäätään väriä enemmän. Btw Se screeni oli tosi hieno! Ja kerrankin niissä visualisoinneissa oli jotain järkeä.
Enkä mä sano, ettei teemaa oltu otettu ollenkaan huomioon, kuhan nyt mainitsin oman (ja näköjään parin muunkin) mielipiteeni, että sitä olisi voinut olla enemmän. *hymy*

Riku Jungell (pHaze), 20.2.2006 01:11:
---clip---


Sä olet täysin oikeassa, mutta mä en voi sille mitään, että mulle jäi bileistä ja/tai sun setistä tollanen kuva. Sä varmasti tiedät, että jos nostaa odotukset korkeelle, niin aika helposti pettyy. Mä tein sen virheen.


Eikä mun tarkotus oikeesti ollut nillittää bileistä niin suureen ääneen kuin mihin tää on menny tai nillittää olleenkaan. Mä viihdyin paremmin kuin olisin päivällä uskonu. Kunhan nyt ilmaisin parannusehdotukseni ja mielipiteeni.

Tuntuu taas, ettei bileistä saa sanoa omaa mielipidettään, jos se on vähänkään negatiivissävytteinen.

UzU, 19.2.2006 17:07:
Näin siinä käy kun on käynyt jonkun aikaa bileissä ja alkaa tuntemaan sitä musiikkia. Kaikki ei olekaan enää ihanaa ja vaalenpunaista. Sustakin on siis tullut vanha puristi.


*lmao*

--
Onni on.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#105 • • Jussi Soro choon!

onni3mk, 21.2.2006 21:39:
Tuntuu taas, ettei bileistä saa sanoa omaa mielipidettään, jos se on vähänkään negatiivissävytteinen.


Saa toki sanoa, se onkin ainoa tapa jolla me saadaan tehtyä bileistä aina parempia. Pointtina oli vaan lähinnä se, että kyl me oltiin teemaan panostettu, vaikkei koko klubia oltukaan kääritty vaaleanpunaiseen kiksukarvaan... ;)
nenna

Posts: 1,916

#106 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

laite, 21.2.2006 21:35:
http://laite.org/images/choon/index_lb.html
Sori, nou värejä tällä(kään) kertaa. Ja pölyä negoissa sitä enemmän. Ihanaa kun on niin "puhdas" pimiö.



..hienoja kuvia, varsinkin se mikä on otettu Ranesta!..ja kun tietää että on otettu oikeen "filmikameralla"..ja itse kehitetty, nii se lisää niiden arvoa viel! ..ja muva-kuvat on aina hienoja! *hihu*
Homegrove

Posts: 2,102

#107 • • Homegrove Further
Mä olen ainakin niin täynnä sitä että aina pitää soittaa niitä vanhoja biisejä. Eikös koko elektronisen tanssimusiikin idea ole katsoa eteenpäin? Menee ihan fiftari-rokki pelleilyksi pikkuhiljaa.

Kun joku pitäisi joskus bileet missä ei soi yhtään vanhaa biisiä...

--
Forward thinking house music

Riku

Posts: 3,187

#108 • • Edited Riku The Little Prince

Homegrove, 22.2.2006 11:09:
Mä olen ainakin niin täynnä sitä että aina pitää soittaa niitä vanhoja biisejä. Eikös koko elektronisen tanssimusiikin idea ole katsoa eteenpäin? Menee ihan fiftari-rokki pelleilyksi pikkuhiljaa.

Kun joku pitäisi joskus bileet missä ei soi yhtään vanhaa biisiä...

Jos multa taas kysytään, niin on ihan järjetöntä että dj:t kamppailee aina siitä kuka saa 2vkoa aikasemmin soitettua jonkun biisin mitä muilla ei ole, ja sitten 3kk:ssa ne kaikki uudet biisit on taas puhkikulutettuja, kymmeneen viimiseen vuoteen mahtuu niin perkeleesti enemmän hyviä biisejä kun viimiseen julkasulistaan, eikä niiden kaikkien todellakaan tarvitse olla puhkisoitettuja. Nuoremmalle sukupolvelle ne ovat yleensä täysin uusia biisejä, toisin kuin ne uudet biisit joita kaikki sitten veivaavat kilpaa läpi. Molemmille kyllä löytyy paikkansa setistä, turha sitä on rakentaa settiä julkaisupäivämäärien perusteella. Jotkut For An Angelin-tasoset kulutukset on sit asia erikseen.

Aijoo, etkös sä joskus vannonut lopettavas jokaisen setin Yeke Yekeen ,)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

lank

Posts: 2,164

#109 • • lank www.djlank.com
Joo kyllä vanhoja biisejä tulee soittaa, kunhan ne on järjellä valittuja. Ei vanhojen biisien tarvitse aina olla jotaan super-klasareita, hieman tuntemattomampikin käy. Tietysti ei pelkästään vanhoja ja eikä välttämättä joka ainoassa setissään, mut silloin tällöin järkevästi *hih*
Homegrove

Posts: 2,102

#110 • • Homegrove Further

Riku Jungell (pHaze), 22.2.2006 14:04:
---
Homegrove, 22.2.2006 11:09:
Mä olen ainakin niin täynnä sitä että aina pitää soittaa niitä vanhoja biisejä. Eikös koko elektronisen tanssimusiikin idea ole katsoa eteenpäin? Menee ihan fiftari-rokki pelleilyksi pikkuhiljaa.

Kun joku pitäisi joskus bileet missä ei soi yhtään vanhaa biisiä...

---
Jos multa taas kysytään, niin on ihan järjetöntä että dj:t kamppailee aina siitä kuka saa 2vkoa aikasemmin soitettua jonkun biisin mitä muilla ei ole, ja sitten 3kk:ssa ne kaikki uudet biisit on taas puhkikulutettuja, kymmeneen viimiseen vuoteen mahtuu niin perkeleesti enemmän hyviä biisejä kun viimiseen julkasulistaan, eikä niiden kaikkien todellakaan tarvitse olla puhkisoitettuja. Aijoo, etkös sä joskus vannonut lopettavas jokaisen setin Yeke Yekeen ,)



En nyt tätä tarkoittanut. Mielestäni myös tuo aikakausi että tapeltaisiin siitä kenellä on uusimmat promot kuoli progen myötä. tarkoitin vaan että soitettaisiin vaikka samana vuonna julkaistua musiikkia, ei aina niitä saatanan samoja joita kuulee joka bileissä.

Koitan toki itsekin aina välillä kaivaa vanhoja mutta silloin niiden tarvii todellakin olla sellaisia joita ei ole hetkeen missään soitettu ja jotka ovat kestäneet aikaa. Vrt uusimmalla mixilläni 5 vuotta vanha Southern Comforter - Another Late Thursday (Spincycle Mix).

Ja se Yeke Yeke innostus meni kun oli enemmän kuin kymmenen keikkaa plakkarissa. :D

--
Forward thinking house music

Vertigo

Posts: 589

#112 • • Vertigo
On olemassa kahta musaa - hyvää ja huonoa - on sit ihan sama onko biisi 10 vuotta vanha tai 1 päivän. Minusta tää "on hitto tää on niin vanha ettei tätä voi / kuulu enää soittaa -ajatus" on aika syvältä. Jokunen vuosi sitten tehtii ainakin talomusan saralla suhteessa aivan helvetisti parempi biisuja kuin nykyään...

-Saku
akir0

Posts: 2,554

#113 • • akir0 idleRPG champion 2009

Homegrove, 22.2.2006 15:25:
---
En nyt tätä tarkoittanut. Mielestäni myös tuo aikakausi että tapeltaisiin siitä kenellä on uusimmat promot kuoli progen myötä. tarkoitin vaan että soitettaisiin vaikka samana vuonna julkaistua musiikkia, ei aina niitä saatanan samoja joita kuulee joka bileissä.



Vitusti off-topic, mutta mun mielestäni Phaze on aika usein kunnostautunut nimenomaan siinä, että herra soittaa vanhoja, hyviä biisejä. Kuitenkin juuri niitä, jotka on suurelta yleisöltä/puhkisoitolta säästyneet. Toki itsetarkoituksena ei voi olla soittaa vanhaakaan musiikkia, mut unohdettujen helmien esiintuonti on helvetin hieno homma.
Riku

Posts: 3,187

#114 • • Edited Riku The Little Prince

akir0, 22.2.2006 17:17:
Vitusti off-topic, mutta mun mielestäni Phaze on aika usein kunnostautunut nimenomaan siinä, että herra soittaa vanhoja, hyviä biisejä. Kuitenkin juuri niitä, jotka on suurelta yleisöltä/puhkisoitolta säästyneet.

Mitä tuohon nyt voi sanoa muuta kuin kiitoksia. Mulla menee kohtuullisen iso osuus levyrahoista aina juuri joidenkin melkoisen vanhojen "klassikkojen" metsästykseen monestakin syystä. Ensinnäkin jos saa käsiinsä jonkun levyn, jota oikeastaan kukaan muu ei soita, se ei kulu koskaan puhki. Toiseksi yritän pitää aina periaatteena sen "educate the audience". Ehkä se tarkoittaa sitä ettei multa kuule niitä sen hetken suuria hittejä joita ihmiset ehkä haluavat kuulla, mutta ei mun omasta mielestäni ole mitään järkeä ruveta "kilpailemaan samalla areenalla" kaikkien muiden suurinpiirtein samaa genreä soittavien kanssa, vaan löytää se oma soundini. Ja vanhoissa biiseissä on se tietty erilainen soundi aina aikakautensa mukaan, siinä missä yleistettynä kaikki tietyssä genressä nykyään tuotetut biisit ovat aina melkoisen samankuuloisia. Vähän trancea, vähän progea, vähän acidia, vähän psyä, vähän housea, vähän breiksiä, vähän kaikkea ja vaikutteita sieltä täältä. Ja no, jos se ei ihmisille kelpaa vaan nämä haluavat kuulla vaikkapa puhdasta hehkutuskiksua, niin sitten mua ei buukata ja mä soitan yksin kotona tai kavereille.

Just my 2 cents taas.

--
Kyseenalaista aina kaikki.