Supercool 28.12.2005 @ Helsinki

13 posts, 1 page, 3,078 views

SA-TomTom

Posts: 2,727

#1 • • Edited SA-TomTom Manager Of The Universe
28.12.2005 SUPERCOOL.
22.00 - 04.00 @ UNIQ, Yliopistonkatu 5 HELSINKI.
Age Limit 18 :: Tickets 3 eur.

A traditional event with Millennium's most wanted rockers!
A night Full of top trance tunes from the past year...

· 22.00 - 03.30 COSMO b2b LUKA (UK) - 6h b2b set!
· 21.00 - 22.00 Private birthday party

Get loose on Wednesdays @ UNIQ!

MILLENNIUM | UNIQ | COSMO | KLF100MHz | WATERJOE | MOSSO

Supercool event #45.

--
Never give up.
Never surrender.

SA-TomTom

Posts: 2,727

#2 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
pikkulinnut lauloivat, että joku nimeltämainitsematon synttärisankari tarjoais boolia tänään myös privaattitilaisuuden jälkeen, eli kympiltä .. *sydän*

vuosi sitten, kun luka ja cosmo vetivät edellisen kerran koko illan bäck tu bäckin, oli melkoisen kiihkeät kinkerit - joulun välipäivät rokkaavat kyllä aina! *jiihaa*

--
Never give up.
Never surrender.

anniini

Posts: 917

#3 • • anniini a-double n-double i-n-a
tänne sitten viihtymään. ^__^

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

anqqa

Posts: 4,034

#4 • • anqqa tirehtööri
täältä kanssa saatavilla jokunen übercool seinäkalenteri 2006 allekirjoittaneelta

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

joun

Posts: 425

#5 • • joun People want to be needed
Tätä harkitaan *hymy*

--
Im happy only when Im busy

wiba

Posts: 2

#6 • • wiba
on my way... :)
sapeli

Posts: 11,768

#7 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Huh mitkä bileet! *sydän* Annanpa hymiöiden kertoa palautteet *hih*

*jiihaa*: tätä tuli tehtyä tanssilattialla, mikä oikeastaan olikin illan pointti... *hymy* supercooleissa on se hyvä puoli että siellä on aina ollut hyvää musaa kunhan on vauhtiin päässyt, ja juotava sen verran kallista että se ei liiemmin houkuttele *hih* Siksipä...

*hikoil*: tätäkin tuli tehtyä, ylemmän ansiosta *pepsodent* Oli paidat ja housut hiestä märkänä, mikä on aina mulle ollut hyvien bileiden varma merkki *hihu* Huomasin myös että olin tanssinut toisen kengänkin rikki *nauru* Nii joo, ja jossain vaiheessa innostuksissani nielasin purkankin *blush*

*plur*: ihanien biisien lisäksi pluristelu-fiilistä aiheutti yleinen euforia kunnon tanssimisen ja kiksuttelun jälkeen, ja erityis-plurina-kiitos Onnille parhaasta halista pitkään aikaan *hali*

*nauru*: repeilin bussissa ihan tyhmille jutuille mitä päässä pyöri kun oli vaan niin hyvällä tuulella noiden bileiden jälkeen *hymy* Nimenomaisesti mulle tuli mieleen yksi kerta bileissä joskus vuonna kahvi ja pulla - en edes muista missä ne oli mutta hyvää musaa kyllä tuli (tää oli ennen klubbaria); bilettelin siellä ihan tanssilattian sydämessä kun yks semmonen vanhempi naisbilettäjä (siis 40+) tuli sanomaan että mä tanssin kyllä hyvin mut kysyi miksen mä hymyile? Siitä lähtien oon kiinnittänyt huomiota myös siihen että tanssiessa pitää olla kivaa - ei sitä minkään muun takia tehdä *joo*

Nämä oli hyvää esisoittoa uudenvuoden juhlinnalle - kiitos Supercool hienoista kokemuksista vuonna 2005 ja toivottavasti sama meno jatkuu ensi vuoden puolellakin *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kml

Posts: 1,142

#8 • • kml Keyhole Markup Language
Mä luulen et riittää ku sanon:

Cosmo & Luka *sydän**sydän**sydän*

*vink**plur**tanssittel**pus**hali**jiihaa**aplodit**pihkassa*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

tiberiuz

Posts: 302

#9 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
oooli kiva bileet *joo*, ja musiikkianti oli mahtavaa kiksuttelua , tulikaikennäköstä kivaaa! siitä iso käsi cosmolle ja lukalle *aplodit*, muutama heppa pääs karkaa laukkaa joissai vaihois :P, mut ei se menoo haitannu *hih*, black jack pöytä oli virhe *toktok*
Mar6

Posts: 2,178

#10 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Aivan mahtavaa, ei tälläsiä bileitä saa järjestää keskellä viikkoa!!! *dissaa*

Sillä nukuin viime yönä joku 3 tuntia kun en yksinkertaisesti voinut lähteä tuolta (aamulla oli siis duunia)
Minulla oli vain niin hyvä fiilis tanssia ja fiilistellä sillä illan aikana tuli niin mahtavia biisejä että ei vain voinut olla hymyilemättä ja tamppaamatta. Itseasiassa minulla oli hauskempaa kuin isoimmissa, odotetuimmissa bileissä..
Kiitos asiaan vaikuttaneille, vaikka liian kiva keskiviikko olikin *plur*

--
-Where there is house there is a home-

pietari

Posts: 337

#11 • • pietari -..-
hauskaa oli ku hautajaisissa *nauru* ... kyllä mä varmaan joskus opin tykkäämään kiksusta

--
...umdah...

ezzy

Posts: 8,060

#12 • • ezzy Droid-pappa
Oli näemmä kaikkia harvemmin kemuissa näkyviä tuttujakin paikalla ja mä en :(
olis pitänyt jaksaa vääntäytyä mestoille...
Kirtar

Posts: 771

#13 • • Kirtar
Oli khyl kivat karkelot, varsinkin ne pikkupurtavat maistu hyvältä ja kuvistahan sen näkee, että kivaa oli :) Luka & Cosmo yhdistelmä = taattua ihq kiksu laatua, joka saa naaman hymyyn.

--
asdaf?