Roolisi esim. kaveripiirissänne, töissä, opiskeluporukassa yms

112 posts, 6 pages, 30,501 views

SyndroDome

Posts: 1,103

#21 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Miika, 17.11.2005 16:52:
Roolit romukoppaan! Ailahtelu sallittu. Enimmäkseen harmoniaa, iltasin taivun helposti hauskanpitoon, toisinaan esiintyjä ja joskus harvoin sarkastinen kuittailija. Kaikkitietävä en koskaan. Tämmösiä pitäis kysellä kavereilta, ne osaa vastata paremmin.



No sen verran mitä olen Miikaa nähnyt bileissä/baari iltoina (*känni*<---tai minä ainakin...) niin käytös on kyllä aina ollut hyvin asiallista ja puhuu kyllä asiaa, ei siis mitään paskan jauhamista *eiei* Tietää mistä puhuu! *joo* Varsinkin jos puhutaan musiikista.

--
Life is full of choises.

nuance

Posts: 1,963

#22 • • nuance cov ops, combat, sunrise
sarkastinen, kuittaileva organisaattori.
Kolera

Posts: 4,256

#23 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Nihkee valittavava tyhjäntoimittaja.
Urpo apina joka ei osaa pitää turpaansa kiinni

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tomii

Posts: 3,594

#24 • • tomii kallion herttua
Pelle, klovni, narri... oon elävä vitsi koko jätkä *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

itis

Posts: 2,518

#25 • • itis Morning Star
Hang-around-korvat&mielipiteet.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Piider

Posts: 376

#26 • • Piider Höpönpöppöö
Mä oon kaveriporukassa se, joka saa muut nauramaan. Tänäänkin tulee taas katottua yks "laivavideo", jossa tämä tulee hyvin todistettua *nauru*
kinderi

Posts: 1,783

#27 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä taidan olla sekotus noita kaikkia.. Tosta puuttuu se kiukkunen ilonpilaaja joka myös välillä oon *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Shaz

Posts: 324

#28 • • Shaz team Wittupäät
Emmä tiiä muuta ku et oon isojen poikien seurassa se 'pieni ja lutunen' :D ylläri. Emmä oo oikeen miettiny tarkemmin tätä..
Juhgu

Posts: 7,921

#29 • • Juhgu Virnistelijä

Fyraett, 17.11.2005 15:10:
mä oon vaa oma itteni :E



Toi ei kuules nyt käy ollenkaan laatuun.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Daverian

Posts: 491

#30 • • Daverian
Olen sellainen hiljainen hissukka joskus ja joskus pölpötän kuin papupata. Se riippuu niin päivästä paikasta ja ihmisistä ja fiiliksestä. Koulussa olen usein hiljaisempi ja sitten kavereiden kanssa aika puhelias. En itse oikein osaa kuvata itseäni minut tuntevat ihmiset osaisivat paremmin.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

POSER

Posts: 800

#31 • • POSER Wimp and Poser
Sarkastinen paskiainen ja pelle

--
Keppiä Jehoville!

rainy

Posts: 208

#32 • • rainy
Hmmm, en kyl mikään yksittäinen noista. Kyl mä mielestäni olen osaks sitä ilopilleriä, mut en mäkää jaksa aina olla hauska ja menevä. Kai mä aika lutunen olen, mut osaan kans olla aika ärsyttävä toisinaan, mut seki johtuu ihan tyypeistä. *ding*
Kirtar

Posts: 771

#33 • • Kirtar
Kääliö

--
asdaf?

UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se
se peikko joka pyörii ja häärii siellä sun täällä ja suunittelee ja toteuttelee kaikkaa hassuu ja kummaa, osaa nauraa ja pitää hauskaa mut osaa kuittaillakkin tarpeen tullen.. *hih*
lohikarme

Posts: 1,730

#35 • • lohikarme RitariVittupää
Tuki ja turva

--
Qualis artifex pereo

nomic

Posts: 4,120

#36 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
- Se joka tahalteen ärsyttää muita kun itellä on tylsää
- Se joka heittää ne huonoimmat/mauttomimmat ideat
- Se joka ei lähde bisselle jos on vst:n ruuvaus kesken
- Se joka tykkää pätee, vaikka toinen osapuoli olisi jo luovuttanut, päteämistä jatketaan silti (pitää varmistaa!)

Eli porukan ongelmien tuottaja ;)

"tuottaja mikä tuottaja, paskaa se tekee silti!"
Caro²

Posts: 5,301

#39 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Usein organisoimassa, mutta harvemmin kaveripiirissä. Kuittailu ja sarkasmi kyllä kuuluu vakiovarusteisiin, joten valittakoot se *hihu*
Aeryn

Posts: 166

#40 • • Aeryn
Olen hieman sekalaisesti vähän näitä kaikkea, mutta eniten ehkä organisaattori ja luotettava yms. Etenkin koulussa olen usein organisaattorin ja vastuuhenkilön roolissa etenkin silloin, jos kukaan muu ei siihen hommaan lähde.

Usein olenkin hieman semmoinen kameleontti (tjsp *nauru*) eli sulaudun siihen rooliin joka siitä kyseisestä ryhmästä saattaa puuttua. Jos joku muu haluaa olla pomo niin olkoot. *nauru* Ehkä parasta oisikin sanoa että olen "joka paikan höylä" joka kattoo että hommat toimii, kaikki viihtyy ja avustan siellä missä tarvetta on. *hymy*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~