tallinnaan bilettää 18.11

22 posts, 2 pages, 6,909 views

SASHA  F

Posts: 1,722

#1 • • SASHA F
Soitan tallinnas 18.11 isoissa tehdas halli kemuissa kaikki halukkaat mukaa, käykää kattomas
www.djclub.ee
Freja

Posts: 8,774

#2 • • Freja Sihteeri
*igor* ja tämä siis vain kirjoitusvihreille anteeksi *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SASHA  F

Posts: 1,722

#3 • • SASHA F
miten nii
Android

Posts: 3,908

#4 • • Edited Android
Ilmeisesti Freja viittaa näihin;

blettää (bilettää)
tehdas halli kemuissa (tehdashallikemuissa)

Saatan toki olla väärässä :D
Valentina

Posts: 110

#5 • • Valentina
No pitääkö sitä toisten virheitä alkaa korjamaan, pääasia että ymmärsi..Ja kun koneella nopsa kirjoittaa niin niittä virheitä tulee ihan vahingossa..Juuh..

Ois varmaan kivvvaa käyä tallinnassa bilettämässä..Mutku duunia on!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Edited Fyrisch
kaikkien pienet aivot ei ymmärrä muutaku mitä koulussa ollaan opetettu, aivokapasiteetti ei edes riitä siihen et muokattais lause tai sana pään sisäl oikeesee muotoon :( sad

pienet kirjotusvirheet paistaa nii kovaa silmään ja aivot lyö lukkoo "väärää vittu väärin kirjotettu ei se tolleen voi olla, mitä toi tarkottaa"

edit: muutama tippa viel :..............(
Karski

Posts: 6,049

#7 • • Karski Pomon kätyri

Valentina, 10.11.2005 13:22:
No pitääkö sitä toisten virheitä alkaa korjamaan, pääasia että ymmärsi..



Ajattele sillain, että toi oli vapaaehtoistyötä
paremman kielenkäytön ja ymmärrettävyyden
puolesta. *joo*

Pitääkö toisten virheitä korjata? Ei, mutta
mikäs pakko mitään muutakaan on tehdä *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kolera

Posts: 4,256

#8 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mikä jottei saisi korjata tai ilmaista havaitsemistaan virheistä. Pitäähän se topicin listan kärjessä *hih* kyllähän se siellä äm-ircissä käy kiristämään yllättävän paljon JOS JOKU PÄÄTTÄÄ ETTÄ TÄNÄÄN ONKIN CAPSLOCKDAY. voiskin käydä kurkkaamassa sivun kautta notta mitä siellä sitten onkaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

Valentina, 10.11.2005 13:22:
Ja kun koneella nopsa kirjoittaa niin niittä virheitä tulee ihan vahingossa..Juuh..



Ko. kirjoittajan kohdalla kyse ei kylläkään liene kiireestä johtuvista mokista, vaan ihan jostain muusta. *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#10 • • Verano Merituuli
[OT]
Mua kirjoitusvirheet toki häiritsevät suunnattomasti, mutta ottakaa toki huomioon, että tännekin on rekisteröitynyt aika montakin ihmistä, joiden äidinkieli ei ole suomi.

Ei sillä, etten kirjoitusvirheisiin jne itsekin joskus sortuisi ja sekös harmittaa. Välillä, tai oikeastaan useinkin, tulee toki väänneltyä sanoja _hassunhauskoiksi_ ihan tarkoituksella.
[/OT]

Jos edes vähän aihetta sivutaan niin joskus vuosia sitten joku taho järkkäs bilereissun Tallinnaan, muistaakos joku tarkemmin? Toki noita on varmasti ollut vaikka kuinka monia.... mutta tää oli ehkä vuosituhannen vaihteessa tai ennen, mentiin jollain pika-aluksella yli ja sitten bussilla jonnekin varastoalueelle ja takasin aamupäivällä. Joskus Mikcon kanssa myöhemmin huomattiin, että ollaan oltu samalla reissulla, kun molemmilla oli sellanen katamaraanissa jaettu puhelinkortti, johon oli ladattu kymmenellä markalla puheaikaa. Erittäin mukava reissu oli, paitsi että järkkärit tms kohtelikin yhtä ystävää kaltoin.
Valentina

Posts: 110

#11 • • Valentina
Heeh, jos vaan jaksaa alkaa korjamaan toisten virheitä niin miksei*hihu*Mut joku oikeasti voi vähäsen loukantua siittä, syystä että jollakin voi olla vaikka lukiihäiriö..

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Karski

Posts: 6,049

#12 • • Karski Pomon kätyri

Valentina, 10.11.2005 15:09:
Heeh, jos vaan jaksaa alkaa korjamaan toisten virheitä niin miksei*hihu*Mut joku oikeasti voi vähäsen loukantua siittä, syystä että jollakin voi olla vaikka lukiihäiriö..



Tai sit ei puhu äidinkielenään suomea.
Molemmissa tapauksissa kuitenkin virheistä
voi nähdäkseni huomauttaa, onhan
esim. yhdellä skarpeimmin kieltä käyttävistä
klubituslaisista lukihäiriö ja tätä ei huomaa
hänen kirjoituksistaan mitenkään. Toisaalta
moni on vaan yksinkertaisesti huolimaton
ja välinpitämätön, lukihäiriö ei ole ihan NIIN
yleinen kuin mitä joidenkin klubituslaisten
kirjoittama teksti antaisi olettaa ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Freja

Posts: 8,774

#13 • • Freja Sihteeri
Mä en tarkoittanut että kenenkään tarvitsisi loukkaantua, pisti vaan silmään enkä voinut sormilleni mitään jotka näpyttelivät tuon viestin. Mun oli vaa pakko. *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#14 • • Verano Merituuli

Valentina, 10.11.2005 15:09:
Heeh, jos vaan jaksaa alkaa korjamaan toisten virheitä niin miksei*hihu*Mut joku oikeasti voi vähäsen loukantua siittä, syystä että jollakin voi olla vaikka lukiihäiriö..



korjaamaan loukkaantua siitä lukihäiriö

Mutta tuo on oikeasti äidinkielen lisäksi erittäin hyvä syy olla "vittuilematta". Lukihäiriö ei ole mikään leikin asia, ellei lukihäiriöinen henkilö siitä itse sitten halua laskea leikkiä.
Android

Posts: 3,908

#15 • • Android

Verano, 10.11.2005 15:16:
---
Valentina, 10.11.2005 15:09:
Heeh, jos vaan jaksaa alkaa korjamaan toisten virheitä niin miksei*hihu*Mut joku oikeasti voi vähäsen loukantua siittä, syystä että jollakin voi olla vaikka lukiihäiriö..

---


korjaamaan loukkaantua siitä lukihäiriö

Mutta tuo on oikeasti äidinkielen lisäksi erittäin hyvä syy olla "vittuilematta". Lukihäiriö ei ole mikään leikin asia, ellei lukihäiriöinen henkilö siitä itse sitten halua laskea leikkiä.



Kyllä, mutta en sentään jaksa uskoa että valtaosa klubituksen käyttäjistä kärsii lukihäiriöstä. Yleinen kirjoitustaso täällä on surkea, joka johtunee laiskuudesta tai sitten joistakin muista tekijöistä. (Minulle on aina ollut hieman hupaisaa oikaista suomenkielisiä kun suomi ei edes ole oma äidinkieleni).
Jone

Posts: 8,258

#16 • • Jone Archibald Haddock
Oli miten oli, niin kyllä tän threadin aloittajalle nyt pitää saada vittuilla ihan mistä tahansa syystä. Jos nyt ei sit muusta, niin vaikka tosiaan just siitä ettei se osaa kirjoittaa.

*lmao*
Verano

Posts: 4,649

#17 • • Verano Merituuli

Android, 10.11.2005 15:21:
Kyllä, mutta en sentään jaksa uskoa että valtaosa klubituksen käyttäjistä kärsii lukihäiriöstä. Yleinen kirjoitustaso täällä on surkea, joka johtunee laiskuudesta tai sitten joistakin muista tekijöistä. (Minulle on aina ollut hieman hupaisaa oikaista suomenkielisiä kun suomi ei edes ole oma äidinkieleni).



En mäkään tietenkään usko. Ja kyllä, yleinen kirjoitustaso täällä, muualla netissä ja esim. (jopa) yliopistollakin on surkea. (On ihan järkkyä opponoida kun ihminen ei osaa kirjoittaa..)

Mutta mehän emme voi tietää mistä kenenkin kohdalla on kyse.
Freja

Posts: 8,774

#18 • • Freja Sihteeri

Jone, 10.11.2005 15:24:
Oli miten oli, niin kyllä tän threadin aloittajalle nyt pitää saada vittuilla ihan mistä tahansa syystä. Jos nyt ei sit muusta, niin vaikka tosiaan just siitä ettei se osaa kirjoittaa.

*lmao*



The loppukevennys *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Valentina

Posts: 110

#19 • • Edited Valentina
Itse tiedän/tunnen monia ihmisiä täältä klubitukselta, joilla on lukihäiriö!Ja esim, tunnen erittäin hyvin yhtä ihmistä, joilla on paha lukihäiriö, ja häntä kyllä alkaa hieman ärsyttää jos hänen virheitä aletaan korjamaan.Se on vakava asia toi lukihäiriö. Sitä kun ei ikinä saa parantaa kokonaan. Ja uskon että ne ihmiset joilla on lukihäiriö tietää että he kirjoittavat virhellisesti, niin ei he varmaan nauttii siittä jos joku vielä mainitsee ja korjaa ne virhet.

Ja onhan se totta että emme me voi tiedä mistä on kyse kenenkää kohdalla!!!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Freja

Posts: 8,774

#20 • • Freja Sihteeri
Mä luulin aina et virheiden korjaaminen on vaan hyvästä? *ding* Mä ainakin oon ilonen, jos teen virheitä, että joku kertoo niistä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been