Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 194,992 views

Pätkis

Posts: 1,038

#121 • • Pätkis Pikkis
Ei siitä ole kauaakaan kun yritin vaihtaa hiirtä koneeseeni. Räpelsin johdon kanssa etsien oikeaa paikkaa tökätä se kiinni, kunnes luovutin ja kävelin erään teknisen puolen pojan luo sanomaan että tää nyt on vähän tyhmää, mut en saa tota hiirtä kiinni koneeseeni.

Poika tuli katsomaan roikkuvaa piuhaa, käänsi sen ylösalaisin ja tyrkkäsi kiinni porttiin*justjoo*

Puolustuksekseni mun on pakko sanoa että kone oli sellaisessa paikassa, johon ei oikein näe eikä yllä joten käsikopelolla piuha ylösalaisin se yhdistäminen voi toki olla isokin juttu...

..tai sitten oon vaan oikeasti vähän yksinkertainen*hmph*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

remotion

Posts: 5,283

#122 • • remotion nostatus guru

Pätkis, 22.11.2006 14:24:
Puolustuksekseni mun on pakko sanoa että kone oli sellaisessa paikassa, johon ei oikein näe eikä yllä joten käsikopelolla piuha ylösalaisin se yhdistäminen voi toki olla isokin juttu...


johon auttaa ku sen liittimen kääntää oikein päin.


..tai sitten oon vaan oikeasti vähän yksinkertainen*hmph*


sanoit sen itse.
Verano

Posts: 4,649

#123 • • Verano Merituuli
Täähän oli just se topikki, johon tullaan pätemään.
Pätkis

Posts: 1,038

#125 • • Pätkis Pikkis

remotion, 22.11.2006 14:27:
---
Pätkis, 22.11.2006 14:24:
Puolustuksekseni mun on pakko sanoa että kone oli sellaisessa paikassa, johon ei oikein näe eikä yllä joten käsikopelolla piuha ylösalaisin se yhdistäminen voi toki olla isokin juttu...

---

johon auttaa ku sen liittimen kääntää oikein päin.

---

..tai sitten oon vaan oikeasti vähän yksinkertainen*hmph*

---
sanoit sen itse.


That's my point, Sherlock =D

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

remotion

Posts: 5,283

#126 • • remotion nostatus guru

Pätkis, 22.11.2006 16:11:
---
remotion, 22.11.2006 14:27:
---
Pätkis, 22.11.2006 14:24:
Puolustuksekseni mun on pakko sanoa että kone oli sellaisessa paikassa, johon ei oikein näe eikä yllä joten käsikopelolla piuha ylösalaisin se yhdistäminen voi toki olla isokin juttu...

---

johon auttaa ku sen liittimen kääntää oikein päin.

---

..tai sitten oon vaan oikeasti vähän yksinkertainen*hmph*

---
sanoit sen itse.

---

That's my point, Sherlock =D


No kidding, Watson?
Pätkis

Posts: 1,038

#127 • • Pätkis Pikkis

remotion, 22.11.2006 16:15:
No kidding, Watson?


Aaaai, kun mä olin jo kerran sanonut tässä topikissa että oon tyhmä, niin sit sä katot et tuunpa tähän samaan topikkiin kertomaan et hei, oot vähän tyhmä =D

Onneks en ole ainoa*lmao*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#128 • • Norb Guest

akir0, 24.4.2006 09:10:
---
Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4..

---


Pahimmassa tapauksessa toi tulee sulle _kalliiksi_. Itelle kävi vastaava tapaus ja kun haluttiinkin sähköt sit pari päivää aikaisemmin käyttöön niin oisko ollu 80-100 euron kertamaksu siitä, että haluttiin sähköt toimintaan.. Mut koitappa selvittää sähköyhtiöstä etukäteen.



Helsingissä ei katkaista! Se on varma juttu se :)
asdf

Posts: 3,155

#129 • • asdf
Hiukka *justjoo*-olo tuli äsken kun kaukosäädin oli hävinnyt ja nappasin puhelimen käteen aikeissani soittaa siihen :D Kätevä idea toi olis kyllä, mulla tuppaa kaikki häviämään nii helposti.
akir0

Posts: 2,554

#130 • • akir0 idleRPG champion 2009

Norb, 22.11.2006 16:38:
---
akir0, 24.4.2006 09:10:
---
Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4..

---


Pahimmassa tapauksessa toi tulee sulle _kalliiksi_. Itelle kävi vastaava tapaus ja kun haluttiinkin sähköt sit pari päivää aikaisemmin käyttöön niin oisko ollu 80-100 euron kertamaksu siitä, että haluttiin sähköt toimintaan.. Mut koitappa selvittää sähköyhtiöstä etukäteen.

---


Helsingissä ei katkaista! Se on varma juttu se :)



Mun tapauksessa katkaisu johtui siitä, että kämppä oli ollut tuossa välissä tyhjillään vissiin 4 kuukautta.
yana

Posts: 877

#131 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

sapeli, 22.11.2006 13:42:
---
Mimir, 22.11.2006 12:42:
Toinen geneettistä blondiuttani todisteleva tapaus sattui tuossa pari viikkoa takaperin. Kaveri tuli kylään ja toi mukanaan jäätelöä, jonka vei pakastimeen. Katseli sitten mun pakastinta ja siellä olleita jääpaloja ja kysyi, että "Paljon tollaset jääpalajutut maksaa?". Ihan pokkana kerroin, että "siis en mä ole niitä jääpaloja valmiina ostanut, oon ostanut ne pussit ja laittanu niihin kotona vettä". Tälle on tullu nyt repeiltyä aika huolella, voiski mennä joku päivä ämpärin kanssa kauppaan ja kysyä, että jos ne vaikka myiskin ihan valmiita jääpaloja *lmao*

---


Ei sinänsä niin kaukaa haettu juttu - USAssahan monesta paikkaa voi ostaa jääpaloja säkeissä...



suomessa vaan ei ole markkinoita kun hanasta tulee sen verran laadukasta ja hyvanmakuista vetta etta siita saa hyvinkin tehtya jaapaloja.

vaikka saahan sita pullovettakin kaupaksi suomessa =D
hemuz

Posts: 2,178

#132 • • hemuz kätevä emäntä

uana, 22.11.2006 23:37:

suomessa vaan ei ole markkinoita kun hanasta tulee sen verran laadukasta ja hyvanmakuista vetta etta siita saa hyvinkin tehtya jaapaloja.

vaikka saahan sita pullovettakin kaupaksi suomessa =D



Kyl ainaki meil tääl kehäkolmosenkupeessa myydään jääpaloja kaupassa.

T:kaupantäti
elisha

Posts: 247

#133 • • elisha Lauma
ainahan mä tunnen itteni blondiks

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

_soleil_

Posts: 75

#134 • • _soleil_ Klingon Woman
Aina *vink* (joku toinenkin vastannut samalla tapaa :)

Yleensä kun möläytän jotain hölmöä ääneen yhtään mitään ajattelematta....
ja mielestäni se ei useimmiten ole hömppää edes.. vaan ihan tosissaan... *hymy*... ainakin hetken aikaa ihan tosissaan...
Sand3

Posts: 1,157

#135 • • Sand3 satuolento
nonni...nyt tuli mullekin sellai olo (ihan kun en olis muutenkin valmiiksi blondi mut nyt tuli ihan superblondi olo)...eli siis mulla on nokian musiikkipuhelin ja siinä omat kuulokkeet, eli ei siis hf kuulokkeet...eilen sitten kaveri kilautti mulle ja vastasin puhelimeen...pitkään huutelin sinne puhelimeen ja kun toisesta päästä ei mitään kuulunut niin löin puhelun poikki...meni noin minuutin verran kun tuli viesti, "et viissiin kuullut mua, mut soita sit 10 minuutin päästä"...siinä viestiä lukiessa tajusin et ne kuullokkeiden piuhat on viel kiinni jolloin se puhelimen kaiutin ohjautuu kuulokkeisiin...siitä sai hyvät naurut muutama henkilö...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#136 • • Enkeli Guest
Olin tossa toissa iltana koiran kanssa ilta lenkillä ja huomasin että läheisessä koirapuistossa oli naapurin koira ja itse naapuri ilta pissalla. Menin sitte tomerana poikana lähemmäs ja huusin kovaan ääneen että "Me tultiin pappaa katsomaan!" ja tyypit ei reagoinu mitenkään ni jatkois "Kyllä -se olen minä!!"... Kävelin lähemmäksi ja huomasin ettei ne ookkaan naapurit vaan jotku random tyypit siel puistossa. Kävelin nopeeta vaan ohi hihittäen....
dncr

Posts: 249

#137 • • dncr aika notkee
Vastailin vastentahtoisesti väsyneenä kaverin opiskeluihin liittyvään tutkimukseen mobiilimarkkinoinnista ja multa kysyttiin, että olenko vastaanottanut kyseistä mainontaa. Vastasin et "öö, en kai." Sitten kun haastattelu oli ohi niin tajusin et kaikki mainostekstiviestithän on mobiilimarkkinointia *justjoo* ja niitähän mulle satelee päivittäin *igor*

--
The love we give away is the only love we keep.

Avatar
#138 • • Muussika Guest
Pick ANY day.
LauriA

Posts: 109

#139 • • LauriA Creative

dncr, 16.12.2006 22:53:
Vastailin vastentahtoisesti väsyneenä kaverin opiskeluihin liittyvään tutkimukseen mobiilimarkkinoinnista ja multa kysyttiin, että olenko vastaanottanut kyseistä mainontaa. Vastasin et "öö, en kai." Sitten kun haastattelu oli ohi niin tajusin et kaikki mainostekstiviestithän on mobiilimarkkinointia *justjoo* ja niitähän mulle satelee päivittäin *igor*



Varmasti löytyy hei parempiakin sulta! :D :D :D
Äläs nyt pihtaile!

-L

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

Lyylikki

Posts: 2,975

#140 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pelailin eilen Buzz tietovisaa Pleikkarilla. Sitten vahingossa onnsituin pudottamaan sen "ohjaimen" joka siihen kuuluu, no samalla se meni jotenkin rikki se ohjain ja ilmeisesti sitten koko peli. Se oli nimittäin ainoa, jossa Buzz näppäimen valo ei palanut. Meinasin alkaa panikoitumaan, sillä peli ja kone ei kumpikaan ole omia.

Painelin virtanäppäintä, mutta mitään ei tapahtunut, telkkari pysyi pimenänä. Hetkisen siinä tuijotin telkkaria, kunnes tajusin, että samalla kun ohjain oli pudonnut maahan se oli osunut kaukosäätimeen ja sammuttanut telkkarin. Juupa juu...pleikkari meni rikki. *blush*