Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 194,995 views

Takyon

Posts: 2,945

#261 • • Takyon Möwkö
Ehkä kuukausi takaperin huomasin että mun kämpässä olisi puhelinpistoke myös makuuhuoneen puolella, eli huoneessa jossa myös tietokone ja adsl-motu sijaitsee. Sen sijaan että olisin pistäny nettipiuhan siihen rasiaan olenkin päättänyt laittaa sen seinän toiselle puolelle, jolloin se johto menee typerästi tuosta "kynnyksen" yli. Niin ja siis nää rasiat on kuitenkin niinkin kaukana oviaukosta kuin 10 cm joten mun OLIS pitäny huomata että siinä toisellakin puolella on sellanen. Enkä mä ole tässä asunukaan vasta kuin kohta pari vuotta :DD

Ja se piuha muuten edelleen on siellä olohuoneen puolella kytketty xD

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#262 • • Takyon Möwkö
Näitä tulee näköjään enemmänkin (/me on piiloblondi)

Tuossa bravehearttia kattoessa (kun en ole nähnyt varmaan kymmeneen vuoteen) aloin ihmettelemään että miks tämmösen leffan soundtrackilla on kiksua *DO'H*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#263 • • Lilly Guest
Ruiskutin hiuslakkaa silmään ku laitoin mun tukkaa *justjoo*
-xx-

Posts: 5,001

#264 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Pyörästä puhkesi kumi matkalla myyrmanniin. :|

Ostin sitten sieltä uuden sisäkumin, paketissa luki "No tools", olin että ok, ei siis tarvita mitään työkaluja tähän, helppo operaatio!
Olin edelleen myyrmannin pihalla.
Otin vanhan sisäkumin ulos renkaan sisältä. Jostain syystä en voinut ottaa sitä irti kokonaan ja korvata uudella.
Mietin hetken.
Koin DO'H valaistumisen, ja muistin tämän topicin olemassaolon :D
Tunsin itseni blondiksi.
Talutin pyörän kotiin, sisäkumi puoliksi ulkona roikkuen.
...
Toivon että omistan työkalut joilla takarenkaan saa ensin irti pyörästä, ennen kuin kumin voi vaihtaa ilman työkaluja x)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jutu

Posts: 3,054

#265 • • Jutu Blondi
Etin tossa äsken puhelinta ja totesin, että se on kadonnut. Sitten sanoin äijälle, että jos se olis jäänyt töihin niin luulis, että työkaveri olis soittanut, että se puhelin on siellä *justjoo*. Vasta vähän ajan päästä tajusin, että eihän se voi soittaa mihinkään jos se puhelin kerta on siellä työpaikalla. Onneks ukkokin näyttää käyvän vähän hitaammalla kun ei tajunnut mitä sanoin ja se sitten vähän ajan päästä tokas, että eihän se voi soittaa mulle kun puhelin on siellä. Ihan tosi Sherlock *igor* :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ramsau

Posts: 403

#266 • • ramsau chuck my norris
Pariin otteeseen on päässyt työpaikalta hiusvahat ja liimat loppumaan, joten olen päättänyt viisaana miehenä mennä naisten pukuhuoneesta lainaamaan hiuskiinnikettä, eli lakkaa.

Tsiipadaa siinä ruiskuttelen reteesti hiukset pystyyn löytämälläni pullolla, katson itseäni peilistä ja tokaisen "hyvältä näyttää". Duunipaikalle sitten tiskin taakse elämäni fiilareissa kun hiukset sojossa! Hetken päästä pari naiskolleegaa kysyy että mitä ihmeen hajuvettä käytän kun tuoksuu niin pirun naiselliselta.

Kerrottuani että lainasin lakkaa heidän pukuhuoneesta saan vastaan kaksikin ensiksi hyvin o_O ilmettä vastaani, jonka jälkeen tipahtivat lattialle nauramaan.

"ei siellä ole lakkaa, se on dödöä!"

Kaikkein hauskinta tässä on se, että tein sen viikon päästä uudelleen.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#267 • • Hitchhiker
Eilen ihmettelin miksi näppis ja hiiri pätkivät, asentelin päivityksiä ja asentelin jopa uudestaankin kaikki härpäkkeet. Siinä meni tovi, kunnes huomasin että lähettimen päälle oli kertynyt aikamoinen kasa tavaraa (joka saattaa aiheuttaa signaalin katkomista *lmao*).
sapeli

Posts: 11,768

#268 • • sapeli jokukukamikä?
Törkee savu tänä aamuna keittiössä jostain syystä, huomasin et mikro savuttaa ja ihmettelin et onko siinä joku oikosulku - ihan normaalisti mielestäni olin aamupuurot laittanu sinne lämpiämään. Siinä ikkunoita availtiin ja laitettiin kattotuuletinta päälle ja lehdellä koitettiin saada savuja ulos ja hiljalleen mulle valkeni että olin unohtanut laittaa vettä sinne mukaan... *blush* *nauru*

No, onneksi huomattiin se heti niin ei pahemmin käynyt. Nyt vaan meni yksi tupperware-astia pilalle, ja haisen ketjupolttajalle... *sars* *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

RiD

Posts: 2,817

#269 • • RiD Nukemi
Vedin tukkavahaa tänään aamukohmelossa partaani. Aika pikaseen valkeni että eiollukkaan kyseessä mun hugo boss hajuste :F

--
*super* *possu*

WuZuul

Posts: 181

#270 • • WuZuul
Perjantain aamupöhvelössä töissä ihmettelin että miksi kellot käyvät takaperin. Viiden minuutin ihmettelyn jälkeen tajusin että kellojenhan kuuluu kulkea myötäpäivään. Kai sitä vois kokeilla herätä jossain välissä...

--
Wannabe bilekone.

Nitta

Posts: 5,021

#271 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Takyon, 16.6.2008 22:02:
Näitä tulee näköjään enemmänkin (/me on piiloblondi)

Tuossa bravehearttia kattoessa (kun en ole nähnyt varmaan kymmeneen vuoteen) aloin ihmettelemään että miks tämmösen leffan soundtrackilla on kiksua *DO'H*


Mitä blondia tässä on *ding*

sapeli, 28.4.2008 20:54:
Kirjastossa tänään. Aluksi menin siihen palautusautomaatille, hirveän kätevä systeemi, mietin siinä ohimennen kuinka sekin on kätevää kuinka samanlaisella vekottimella voi hoitaa sekä palautukset että lainaukset. Käyn siellä hakemassa pari DVD:tä ja menen takaisin siihen ja kaivan kirjastokortin esille.

Ja sitten alkaa miettiminen että missä ihmeessä se vekotin on mihin kirjastokortti tungetaan sisään? Siis eikös näissä aiemmin ollut sellaiset? Ei siitä nyt niin kauaa ole kun viimeksi kävin kirjastossa...

Sitten kirjastovirkailija vinkkaa vaivihkaa: "tuo on se palautusautomaatti, se lainausautomaatti on tässä tällä puolella."

*blush*


On olemassa muuten semmoisiakin laitteita, joilla käy sekä lainaus että palautus. Ainakin mun edesmenneen koulun kirjastossa :)
sapeli

Posts: 11,768

#272 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta, 19.12.2008 11:05:
On olemassa muuten semmoisiakin laitteita, joilla käy sekä lainaus että palautus. Ainakin mun edesmenneen koulun kirjastossa :)



Juu, oli Kannelmäenkin kirjastossa missä kävin usein - tässä se ei vaan ollut se sama laite, mikä olisi jotenkin sillä hetkellä ollut järkeenkäypää. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Takyon

Posts: 2,945

#273 • • Takyon Möwkö

Mitä blondia tässä on? *ding*

Ehkä se kiksuversio siitä biisistä on kuitenki tehty vasta sen leffan jälkeen..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Nitta

Posts: 5,021

#274 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Takyon, 19.12.2008 11:50:
---
Mitä blondia tässä on? *ding*
---
Ehkä se kiksuversio siitä biisistä on kuitenki tehty vasta sen leffan jälkeen..


Mikä biisi, never heard *grr*

Ah jos Oakenfoldin versiota tarkoitit niin alkuperäinen pesee tän mennen tullen :S

Ja pianoversiokin mikä youtubesta löytyi *pihkassa*

Youtube rocks *hih*
Freja

Posts: 8,774

#275 • • Freja Sihteeri
Tänään. Enkä ees kehtaa kertoo miksi. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fakiiri

Posts: 462

#276 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Freja, 29.1.2009 08:13:
Tänään. Enkä ees kehtaa kertoo miksi. :D


*lmao*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Takyon

Posts: 2,945

#278 • • Takyon Möwkö

Freja, 29.1.2009 08:13:
Tänään. Enkä ees kehtaa kertoo miksi. :D



Alotit jo, et sä nyt enää voi jättää kertomatta! Joten anna tulla vaan. Tuttu porukka, ei tarvii yhtään hävetä *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Minnalilla

Posts: 418

#279 • • Minnalilla

ramsau, 10.7.2008 02:32:
Pariin otteeseen on päässyt työpaikalta hiusvahat ja liimat loppumaan, joten olen päättänyt viisaana miehenä mennä naisten pukuhuoneesta lainaamaan hiuskiinnikettä, eli lakkaa.

Tsiipadaa siinä ruiskuttelen reteesti hiukset pystyyn löytämälläni pullolla, katson itseäni peilistä ja tokaisen "hyvältä näyttää". Duunipaikalle sitten tiskin taakse elämäni fiilareissa kun hiukset sojossa! Hetken päästä pari naiskolleegaa kysyy että mitä ihmeen hajuvettä käytän kun tuoksuu niin pirun naiselliselta.

Kerrottuani että lainasin lakkaa heidän pukuhuoneesta saan vastaan kaksikin ensiksi hyvin o_O ilmettä vastaani, jonka jälkeen tipahtivat lattialle nauramaan.

"ei siellä ole lakkaa, se on dödöä!"

Kaikkein hauskinta tässä on se, että tein sen viikon päästä uudelleen.




Ei jumalauta. *iloinen* Päivän naurut *nauru*

--
tilulileii!

pirpeli

Posts: 5,533

#280 • • pirpeli
Samaa sarjaa kuin miehen nimi "Oven Avaus"...

Eilen lämmitin ruokaa mikrossa, ja lautanen oli kovin kuuma. Ipe oli alakerrassa syömässä nuudeleitaan ja katteli jotain netistä. Tokaisin sitte sinne alas, että "piru kun on kuuma lautanen". Jonkin ajan päästä alakerrasta kuului "Oda padakinda!". Ihmettelin, että mitäs ihmeen artikkelia se ipe nyt lukee ja mikäs kumman nimi tuo taas on...

*nauru*

Niin, että "ota patakinnas", hitostako minä jotain raumaa osaan :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-