Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 165,137 views

Zeratul

Posts: 1,170

#341 • • Zeratul Captain miserable
Pääosin mustat.
No siks ku oma väri on nii kuollu.
Eiku siks ku mä oon nii emo.
Sit ripaus satunnaista tyttöväriä ettei mee meno liian heteroks.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Jago

Posts: 4,039

#342 • • Jago un-trained monkee
2 värinen blondi. Juuressa kellertävempää(aika kultanen oikeestaan nykyään(hopee shamppoota paljon)) ja latvat kunnon platinablondit(harmi, että sitä on vaan alle sentin matka*hmph*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

peikkolapsi

Posts: 1,180

#343 • • peikkolapsi miisa the maskotti
tälläpä hetkellä on kirkkaanpunaiset mustalla ehosteella.
ja lyhyet. on tällain tyttökeesi.

tää pysyköön niin kauan ku nois punasissa suoraväriputiloissa riittää väriä lisäiltäväksi. eli toivonmukaan pari kuukautta. *joo*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Jago

Posts: 4,039

#344 • • Jago un-trained monkee
Oon värjäämässä suoravärillä blondin päälle sinistä ja oon kokeillut jo ja huomannut, että väri säilyy viikon.

Saako siis esim blondarilla vetämällä päälle sen pois enää hiuksista tai onko jotain muuta keinoa?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Nitta

Posts: 5,021

#346 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Jago, 17.4.2008 22:24:
Oon värjäämässä suoravärillä blondin päälle sinistä ja oon kokeillut jo ja huomannut, että väri säilyy viikon.

Saako siis esim blondarilla vetämällä päälle sen pois enää hiuksista tai onko jotain muuta keinoa?


Aika vaikeaa on, kannattaa kysyä apua joltain kampaajalta. Mut sulla on niin lyhyet hiukset että se kasvaa pian pois! Yks vaihtoehto olis värjätä takaisin oman värikseksi, jos tuon blondatun päälle vaan kestoväri vielä tarttuu. Kaikkea kummaa ne nykyään pystyy tekemään :)

Joo ja omat on tätä nykyä aika lähelle oman väriset eli maantieblondit + vaaleita raitoja päällä. Juuri siksi kun kyllästyin värjäysrumbaan *hihu*
Horzi

Posts: 646

#347 • • Horzi FINRG Recordings
Suht vaaleat (oma väri). Jonkin aikaa oli tummat, mutta ei jaksanut värjäillä aina uudestaan niin pidän omaa väriä...
Lacerta

Posts: 239

#348 • • Lacerta
Blondit, ja sen takia, et kaikki ymmärtäis mun juttui ja mun tekoi..
-"Mitäs toi duunaa?"
-"Hei, se on blondi!"
-"No nii joo, totta!"

*nauru*

--
-Happy DJ-

Jago

Posts: 4,039

#349 • • Jago un-trained monkee

Nitta, 18.4.2008 07:47:
---
Jago, 17.4.2008 22:24:
Oon värjäämässä suoravärillä blondin päälle sinistä ja oon kokeillut jo ja huomannut, että väri säilyy viikon.

Saako siis esim blondarilla vetämällä päälle sen pois enää hiuksista tai onko jotain muuta keinoa?

---

Aika vaikeaa on, kannattaa kysyä apua joltain kampaajalta. Mut sulla on niin lyhyet hiukset että se kasvaa pian pois! Yks vaihtoehto olis värjätä takaisin oman värikseksi, jos tuon blondatun päälle vaan kestoväri vielä tarttuu. Kaikkea kummaa ne nykyään pystyy tekemään :)


Sininen keesi ois tarkotus väsää taas viikonlopuks ja sen pitäisi maanantaina olla jo ilman sinertävyyttä, joten pitää keksii joku väri millä saisi ton tosiaan peitettyy*iikkistel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Claquesous

Posts: 3,206

#350 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Jago, 18.4.2008 22:56:
Sininen keesi ois tarkotus väsää taas viikonlopuks ja sen pitäisi maanantaina olla jo ilman sinertävyyttä, joten pitää keksii joku väri millä saisi ton tosiaan peitettyy*iikkistel*



Miksi värjätä, jos sen maanantaina pitäisi olla pois?

--
32. of December

Jago

Posts: 4,039

#351 • • Jago un-trained monkee

Claquesous, 18.4.2008 23:29:
---
Jago, 18.4.2008 22:56:
Sininen keesi ois tarkotus väsää taas viikonlopuks ja sen pitäisi maanantaina olla jo ilman sinertävyyttä, joten pitää keksii joku väri millä saisi ton tosiaan peitettyy*iikkistel*

---


Miksi värjätä, jos sen maanantaina pitäisi olla pois?

kun on kerrankin sellaset ileet, joita varten ois valmis sen tekemään

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Claquesous

Posts: 3,206

#352 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Jago, 18.4.2008 23:31:
kun on kerrankin sellaset ileet, joita varten ois valmis sen tekemään



Ei sit mitään.

--
32. of December

JaUHomAto

Posts: 395

#353 • • JaUHomAto väärä nimi
musta vihreet, joo, tämmönen sekasotku molempii. toi vihree väri kyl loppuu iha just, ni pitää vetää uudet värit päähän. punasta efektii ajattelin tälläkertaa kokeilla*joo*
Miltzu

Posts: 188

#354 • • Miltzu
Platinanvaaleat, melkein valkoiset, takaa lyhyet ja edestä noin korvalehteen asti pitkät, ja etuhiuksissa on pinkki ja violetti raita. Tykkään :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

JaUHomAto

Posts: 395

#355 • • JaUHomAto väärä nimi
nyt on sit punastaefektii mustan seas, jeah, tykkään kyl *joo*
Ozma

Posts: 867

#356 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Varjattya mustaa, varjattya tummanruskeeta, omaa maantieruskeeta, 2.6. parturi :)
isokeksi

Posts: 260

#357 • • isokeksi iskekosi
Blondit. Ihan oma väri se on, mut tähän kyl on vähän lisätty raitoja. Tummempaa sekä hitusen vaaleempaa.
jammyG

Posts: 70

#358 • • jammyG irssistä
blondit ku synnyin semmoisten kanssa.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#359 • • peikkolapsi miisa the maskotti
jaahas, pistin värinpoistoa haalistuneen oranssin päälle.
heh, viime vuonna tein saman haalistuneen punaisen päälle ja tuli hattaran väriset.
no nyt tuli sitte aprikoosin.
wääh *nalle*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

xl8r

Posts: 2,227

#360 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mustat taas välillä yhtä vaaleeta rastaa lukuunottamatta. Ei jaksa värjäillä kokoajan, siks mustaa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe