Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 165,959 views

pirpeli

Posts: 5,533

#281 • • pirpeli
Just värjäsin. LIVE! Bitter sweet chocolate.
Aika basic :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

nomic

Posts: 4,120

#282 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Sinimustat. *hihu*

Syytä en tiedä - on silti. ONPAS!
Sankari

Posts: 617

#283 • • Sankari
Tumman ruskee tällä hetkellä ja parit raidat.. *hihu*
Ulrike

Posts: 42

#284 • • Ulrike
Mustat. Musta korostaa kauniisti vaaleaa ihoa. Vielä kesän aikana tulossa mustat letit kontrastivärein..

--
Go For It!

MiSSy*

Posts: 108

#285 • • MiSSy*
Blondit, ja varmaan siksi että olen niihin tottunut, aina tulee vaan samalla värillä värjättyä ku juurikasvua on kasvanut pari kuukautta *ding*
Toki on mulla muunkin väriset ollut ja tälläkin hetkellä haikailen jotain toista väriä mutta rohkeus ei toistaiseksi ainakaan riitä muutokseen... *lmao*
Tupe-san

Posts: 447

#286 • • Tupe-san
tumman ruskeat koska synnyin ne päässä.

--
No Reality

Amarie

Posts: 261

#287 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Juuri ostin uuden punaisen hiusvärin. Eli punaiset on, koska pienellä merenneidollakin on. Se on kuitenkin mun toinen idoli heti Kaunottaren ja Hirviön Bellen jälkeen.

--
In her eyes I see the sky.

Tiia

Posts: 352

#288 • • Tiia
Vaaleet on ollut aina, koska ne näkyy kauas (*nauru*) enkä ole uskaltanu kokeilla mitään muuta. Tänään kävin ostamassa tumman hiusvärin, mutta en oo vielä uskaltanut värjää. Onneksi kaapissa on 4 vaaleeta hiusväriä, jos menee pahasti pieleen. *lmao*
Tiia

Posts: 352

#289 • • Tiia

Tiia, 24.4.2007 23:27:
Vaaleet on ollut aina, koska ne näkyy kauas (*nauru*) enkä ole uskaltanu kokeilla mitään muuta. Tänään kävin ostamassa tumman hiusvärin, mutta en oo vielä uskaltanut värjää. Onneksi kaapissa on 4 vaaleeta hiusväriä, jos menee pahasti pieleen. *lmao*


No nyt on tummat!
Avatar
#290 • • Fuzzy Guest
Joo eli mustat on ihan luonteeni mukaan*hih* Oon vähä tällänen synkistelijä! Musta on mun juttu vaatteissa ja kaikissa muissakin systeemeissä!*joo*
La Petite

Posts: 1,160

#291 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
No nyt on suklaaruskeat missä on toffeen värisiä raitoja *slurps*

--
Rem tene, verba seqventur

Heli

Posts: 1,489

#292 • • Heli vai kuka se oli
Nyt on taas pitkäst aikaa aika lähel mun luonnollista värii eli vaaleenruskeet. edes on vähä vanhaa plondia ja takana taasen mustahkoa.
alko kokopääblondius kyllästyttään ja se vaalenteluhärdelli huononsi tukan laatua, joten paljon vaihtoehtoja ei jääny. oon tyytyväinen kyl.

--
ei se väärin ole.

Stonewoman

Posts: 204

#293 • • Stonewoman
Nyt on mustat... ja en jaksa kasvattaa omaa väriä takasin/saati blondata hiuksiani. Välillä niihin saattaa ilmestyä jotain kivaa :)

Mustat ne on siks ku rupesin hevariks lukiossa.. ja nyt tän teknoilu/gootteilukauden myötä niihin aina välillä eksyy jotain kivaa :) pelkät mustat ne on nyt senkin takia ku jouduin ottaan mun hienot vihreet pikkuletit pois vähä aikaa sitten.... *uuh*
gr

Posts: 1,116

#294 • • gr Hu-hu
Värjäsin violetiks, mut sit se hävis johki ku tuhka tuulee ja jäljelle jäi ehkä vähän punaisen hohtoista ruskeaa ja sit vielä tunkee tumman ruskeaa omaa tukkaa alle niin ihan kivan näkönen härö pöhkö :]
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#295 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
mustat... koska minun on kylmä!!1 *wrist*

--
dasinoaisnvs

maiu

Posts: 328

#296 • • maiu ..miau..
Mustat. Mustat ku mun sielu.


no hehehhe. *dissaa*

--
sitä saa, mitä tilaa

Avatar
#297 • • Muussika Guest
Olen luonnostaan blondi, kuten kaikki mun käytöksestä ja äo:staki varmasti on osannut päätellä. Ei siis tarvihe juurikasvuja värjäillä.

Koitan kuitenkin edes vähän saada älykkyyspojoja tunkemalla päähäni n. 4-5kk välein uudet kuidut, pinkkiä + lilaa + mustaa + magentaa + valkosta + blondia. Noi on aika vakkarit, joihin oon jäänyt jumiin. Oon aina ihan paskana ja tunnen itteni ihan friikin näköseks, ku yleensä joudun kaks päivää vuodessa olemaan ilman kuituja pelkkänä blondina. Sillon tuntuu et kaikki tuijottaa et mikä helekutti toi o. Sit ku saa taas värikkäät kuidut päähän on normiolo. ''Kato äiti, tolla on päässä sateenkaari'' -kommentit luo kotoisan tunnelman. *nauru*

Mullahan on ollut melkeen kaikki hiustyylit ja -värit tänastisen elämäni aikana, jälkeenpäin joutunu kuvista kauhistelemaan. Varmaan kauhistelen tätäkin tukkaa joskus jälkeenpäin, mutta tämmösessä mukavassa ''tää tukka on rok'' -illuusiossa o ihan metga elää. *joo*
Sallakat

Posts: 2,220

#298 • • Sallakat jungle, baby !
viimeisein vuoden aikana olen jotenkin ajautunut tämänhetkisen mieleni mukaisesti liian tummaksi, vaikka olenkin blondi. Nyt on pikku hiljaa hovikampaajakaverini kanssa alettu siirtymään kesäisen kirkkaan vaalean suuntaan.
Itse asiassa säikähdin katsoessani Lost in Translation elokuvaa ja siitä tää lähti. Leffassahan Scarlett Johanssonilla on sellanen ei-minkään värinen tukka. Mun oma ei oo ees niin tumma sävyltään mutta sellanen lämmin sävy, aika talvinen ja AIKUISmainen. Kuitenkin Scarlett näytti aivan ei-miltään sen tukan kanssa. Paljon näyttävämpi se on kun sillä on sellainen kullankirkkaan vaaleat kutrit.
Eli viikon päästä taas lähempänä tavoitetta *hihu*
vivesteri

Posts: 309

#299 • • vivesteri karmea mörkö
punaiset nykyään.
iänikuinen musta alkoi tympimään, joten vaihdoin:)
Nee-Chee

Posts: 244

#300 • • Nee-Chee
Ruskeat. *nyyh* Olisin halunnut jonkin muun inhimillisen värin nyt kun meen töihin, mutta pinkki ei suostunut luovuttamaan ja oli pakko vaihtaa johonkin mikä peittää pinkin. Nää on ihan kamalat... *uuh*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker