Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 319,049 views

cosmikki

Posts: 1,261

#21 • • cosmikki
kivaa oli. ei kai siitä sen enempää *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#22 • • slush
Tosiaan hyvät bileet oli..*plur* Eipä vaan paljon ollut tilaa RMB:n aikana bilettää..
..Mut ei se mitn..

(muokattu 30.4.2002 17:07:54)

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#23 • • scobl
jos esityksestä jäi suosikit soittamatta, kannattaa ladata tämän setin, siellä on ne kaikki:

rmb - Live @ Eins Live Partyservice (Herford)
*heiii*

--
bred na net

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#24 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
OIJOI ja oih......ei tässä muuta pysty sanoo...oli nääs sellast polkkaa alusta loppuun asti!!Jengiä oli kyl vähän,mut ihmekös tuo kun pileitä oli ainakin puolentusinaa päällekkäin.Kerrankin oli TILAAA tampata*ökkö*
Knukleheads oli loistava eikä muissakaan ollut moittimista(liiemmin)*vink*
Kiitos teille,nyt toivun 5h tamppisession aiheuttamista kivuista ja säryistä;)*purr*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#25 • • sasu Guest
Löytyyköhän mistään kuvia noista Nukleuz bileistä?
kupo

Posts: 455

#28 • • kupo
Hyvältähän nuo kuvat näytti...*hymy*
Harmi vaan etten itse ollut paikalla...*nyyh* Enkä myöskään pääse ensi vkl. rientoihin mukaan...*poks*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Avatar
#30 • • The same older Wanha RAVER parta... Guest
Joukko-hali??*hymy**syd
nigel

Posts: 792

#31 • • nigel
..säälin kyl niitä jotka ei päässy tänne...
en oo nimittäin tollee jorannu hmm.. puoleen vuoteen.
craze rokkaa.

:)

*purr*
Mice

Posts: 402

#32 • • Mice .: unique :.
...uskon että on ollut hyvät menot..
..voi kökkö kun ei tullut lähdettyä.. *suru*

--
This won\'t hurt, I promise..

freba

Posts: 151

#33 • • freba
Wicked! (niinku joku mun vieressä huusi koko ajan) *nauru*
Oli kyllä ihan tajuttoman hyvä meno. Varmaan paras setti, jonka olen koskaan kuullut. Sieltä löytyi kaikki *slurps* I love you Craze *plur*

Ainiin, se ämsee ei kyllä oikein vakuuttanut.. että sentään jotain miinusta koko illasta.

(muokattu 6.6.2002 19:09:23)
nigel

Posts: 792

#34 • • nigel
saa kyl jotai aika mullistavaa tapahtuu ettei nää ois tän vuoden aivan selvästi parhaat kemut.. :) helmee..
mut joo. mä rupeen harjoittelee ny orbittei taas.. :D

*purr*
Avatar
#35 • • pistolero Guest
Olikos kukaan klubitus.org:in käyttäjistä viime perjantaina 28.6. Tampereen Yo-talolla JUMP UP! -bileissä? Jos oli niin miltäs maistu? Pistäkää palautetta...*plur*
Urd

Posts: 33

#36 • • Urd
öö, koneisto turkuun ja äkkiä. kaapeli ei ole kupittaan verrattuna mitä-ä-ään. vaikka ei kai kukaan niin odottanutkaan... vähän oli nihkeetä virvoituspolitiikkaakin, piru vie, jos alueelle ei saa viedä vettä ja vesi maksaa 2,5e niin vaihtoehdot on kuole, maksa ittes kipeeks tai leiki koiraa ja juo vettä suoraan vessan hanasta. ja rannekekin oli aika nihkee, olin toivonut sellasta palmuhenkistä I love Kos - ranneketta. mutta se on pientä. aika kivaa oli silti. vaikka olinkin hölmö ja laitoin samat kengät kuin viime vuonna, ja jo silloin ne huonoiksi havaitsin. tänään olen viisaampi 8-D

[muokattu 27.7.2002 15:18]

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

Avatar
#37 • • neo-babes Guest
*dissaa*

eipäs ollu kivaa koneistossa.!
tai jos nyt tykkää maksaa jonottamisesta, ryysimisestä, änkemisestä, hapenpuutteesta, varpailletallomisesta, taskujen kopeloinnista, tai kennelliiton labbis osaston kokokuksen yllätyshyökkäyksestä, niin sitten siellä varmaan on ihan mukavaa...
eipäs mennä enää ikinä. huononee vuosi vuodelta!*eiei*

paljon oli hauskempaa perjantaina koirankakkapuiston homeistossa, toivottavasti ensivuonna kolmepäiväisenä..
*joo*

oli kyllä semmoista rahastusta ettei pienten tyttöjen ymmärrys riitä! *dissaa*
oli kyllä ovelaa rahankeruuta koneiston puolelta, kun piti änkeä 8000 ihmistä pieneen ja hikiseen tilaan jonottamaan.


niin että kiitti vitusti *dissaa*
sune

Posts: 2,096

#38 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Koneisto todellakin takaisin turkuun. Meni fiilikset jo ennen ku oli päässy sisälle..

--
ei kovin ihku eikä plur

puupi

Posts: 385

#39 • • puupi the puupi
joo .. oli ihan himmeen ahdasta.
Täytyy myöntää et mesta oli kyllä tosi makee ja musa hyvää,
but jos ei pysty liikkuu ja on niin kuuma ettei jaksa vaiks pystyiski (huom vanha ja väsyny) niin homma ei toimi.
joskus klo: aika myöhään, kun tuskastuneimmat oli jo valunu kotiin mököttää. alko olee niin paljon väkee ku pitäiskin tilaan nähden.
puhun tosin vaan lauantaista, kuulin huhuja et perjantai toimi paremmin (jonotin narikkaan 30 min jolloin narikka olikin jo täynnä joten biletin reppuni kanssa) :( .. ja arvatkaa kauan sitä kesti tutkii *igor*.
turku oli ihku .. kemopetrol ranta bileet ei oikeen korvannu, tai tekoruoho ja puhallettava allas sitä aitoo-.
Ainut parempi juttu oli et mestat oli lähempänä toisiaan , (joka taas aiheutti puristus reaktion)
noin tulipahan dissattua kohtuu hyviä bileitä, mut olipahan mihin verrata*pahis*

katsotaan mitä ensi vuonna..

--
KM

Urd

Posts: 33

#40 • • Urd
hahaa, silloin kun ton ekan kirjoitin en tiennyt vielä mistään mitään. perjantaina kaikki oli vielä loistavaa verrattuna lauantaihin. helpotti kyllä aamua kohti kun alkoi ihmiset vähentyä.

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come