Mistä saa parhaat pizzat? / Mikä on lempipizzanne?

433 posts, 22 pages, 226,015 views

dth

Posts: 4

#281 • • dth
Oikeesti, nyt on hätä.. Mikä on se pizzeria tässä Pasila/kallio/alppila -alueella mikä kuljettaa kotiin viikonloppusin myös yöllä?? (tyyliin aamuviiteen tms)
Google on hyödytön tässä asiassa, ja oon prkl heittäny sen mainoksenkin jo roskiin.
Eli jos puhnroa tai www -osotetta olis tarjolla, niin <3<3<3

--
Life is just a big illusion, and we all believe in it...

UnityF

Posts: 15,721

#282 • • UnityF joo just se
susan pizerian salami pizza *sydän*
vantaan yksi parhaimpia ja nopeimpia kotiinkuljetuksen suhtee. & ne ymmärtää suomee! *hih*
jansku=p

Posts: 108

#283 • • jansku=p sheikkeri
Tavallisesti uppoo tämmönen> Kotipizza: mex kastike+kinkku+salami+paprika*hih*

Tai sit treen Bella Roman kaikki pizzat mitä oon ikinä maistanu on ihan taivaallisia*kuolaa*

--
Everything looks bad if you remember it

vinsku

Posts: 749

#284 • • vinsku huba huba
Olarin pizzakeskuksen jauheliha-ananas *sydän* ihana maku *sydän*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Ozie

Posts: 1,389

#285 • • Ozie
Turussa viikonloppuna käytiin Denniksessä ja pitää sanoa että oli sen verran herkkua että käytiin myös uudestaan.
lohikarme

Posts: 1,730

#286 • • lohikarme RitariVittupää
Käpylän Pizza&Kebab ; Superpizza

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#287 • • cjet Guest
Multa saa parhaat pizzat. *nauru*
Nimimerkillä "ex-pizzamestari".. *tirsk*

Leikki sikseen.. ehdottomasti paras pizza: Pepperoni-makkara, Sipuli, Paprika, ja Aurajuusto.. *slurps*
Jago

Posts: 4,039

#288 • • Jago un-trained monkee
rautatietorilla oli se maya ravintola. siis latinalaisenamerikan ruokia jne.
siellä myytiin maailman ihanimman makunen pitsa
pekoni - sipuli - kebabliha - salami - kinkku tais olla mun pitsan täytteet*kuolaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

luode

Posts: 287

#289 • • luode
oooh rakastan pizza hutin vegetarianaa. pannupitsana. aaaaaah. pitsahimo iski. *kuolaa*
nethr

Posts: 763

#290 • • nethr !!
Classic Pizzan "Hangover" on kyllä hyvää mättöä juuri 'sen päivän' olon paranteluun *slurps*

--
xD

DiamonDie

Posts: 676

#291 • • DiamonDie mediahippi

Jago, 12.8.2006 13:36:
rautatietorilla oli se maya ravintola. siis latinalaisenamerikan ruokia jne.
siellä myytiin maailman ihanimman makunen pitsa
pekoni - sipuli - kebabliha - salami - kinkku tais olla mun pitsan täytteet*kuolaa*



Kyseessä selkeästi Latinalaisen Amerikan kansallisruoka. ;->
ezzy

Posts: 8,060

#292 • • Edited ezzy Droid-pappa
Xona Hiekkaharjun (vantaa) aseman lähellä teki eilen aivan heeeeeelvetin hyvän pizzan mulle (2xkebab, jauheliha, ananas, aurajuusto) :) Oli kyllä lähes paras pizzaelämys ever.
Hyvyyteen saattoi vaikuttaa toki se, että ei o hetkeen tullu syötyä pizzaa, mutta yleensäkin sieltä saa suht helmet pizzat :)
Axu-T

Posts: 427

#293 • • Edited Axu-T
Pakko vastata tähän, koska paras tietämäni pizzeria ei löydy kaupungista jossa asun, vaan naapuripaikkakunnalta / syntymäkunnasta Kuusankoskelta.

Ravintola Toros Kuusankoskella Kauppa-aukiolla on kokeilemisen arvoinen!

Asuin nuoruuteni Kuusankoskella enkä silloin voinut vielä uskoa, että kyseinen paikka lyö laudalta kaikki kuntaseitsikon vastaavat, muttä näin se on. Jos joku on eri mieltä niin minun puolestani saa olla. Olen mielestäni tehnyt erittäin kattavaa "vertailutyötä" syömällä lähes joka ikisellä paikan lähiseutujen kilpailijalla. Jo noin 6 vuotta sitten tulin ostaneeksi tiskiltä Toros-paidat silloisen Kouvolalaisen tyttöystävän kanssa. Moista fanitusta tuskin usein pizzeria voi saada. Vielä nykyisinkin tulee joskus poikettua ineen vaikkei juuri muuta asiaa kaupungissa olisi.

Toroksen pizzan salaisuuteen voi pureutua tilaamalla Margheritan. Makunautinto yllättää vaikka pizzassa on päällä vain juustoa ja tomaattia.

PS. keikkailevan dj-työni puolesta noita pizzerioita tulee tarkastettua ympäri Suomen alvariinsa. Kunnioitan silti paljon myös muiden mielipiteitä näissä.
typ0

Posts: 1,892

#294 • • typ0 syntax error
tällä hetkellä parhaat pizzat saa varmaa kotipizzasta ku vaasasta muutettiin poikkeen.. ja sielläki se vakkari karvakäsi mesta vaihto omistajaa ja laatu laski...

mut paras pizza on tropicana: kinkku, herkkusieni, ananas, pepperoni *slurps*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

itis

Posts: 2,518

#295 • • itis Morning Star
Paras pizzeria ja paras aika monessa ruokalajissa on selkeesti Porvoonkatu 19, 00510 Helsinki sijaitseva ravintola Weeruska. www.weeruska.com Niiden paras pizza on Romero (aurajuusto, katkarapu, meetwursti, ananas) iso ja mehevä ja paksumpi kuin muiden.

Kandee testaa myös tosinälkään multakin reippaasti kesken jäänyttä Grill Combo -lautasta. Siinä on ehkä kilo erilaisia lihoja uunilohkoperunaa, salaattia, kaikenmaailman kastikkeita, puolukoita jne... se on sellanen 30x50cm pikku lautanen kukkuroillaan... ei ole kyl pienen miehen mahdollista ahtaa sitä kitaansa kokonaan vaikka kuinka haluais. Ei onnistunut vaikka olin päivän ollut syömättä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Jago

Posts: 4,039

#296 • • Jago un-trained monkee

DiamonDie, 22.8.2006 01:05:
---
Jago, 12.8.2006 13:36:
rautatietorilla oli se maya ravintola. siis latinalaisenamerikan ruokia jne.
siellä myytiin maailman ihanimman makunen pitsa
pekoni - sipuli - kebabliha - salami - kinkku tais olla mun pitsan täytteet*kuolaa*

---


Kyseessä selkeästi Latinalaisen Amerikan kansallisruoka. ;->

siksi jne lauseen perään. olin lukevinani ttä siellä oltaisii erikoistuttu niihin mutta itte menin hakee vaan pitsaa, ni en kattonut tarkemmin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

baty

Posts: 1,607

#298 • • baty TranceConnection
kouvolan Bellasta saa ihan hyvä pitsat ja samoin tykkään myös Rio Rander tulisista pitsoista.
Avernian

Posts: 7,451

#299 • • Avernian Kerettiläinen

yaya, 23.8.2006 09:54:
Hintakaan ei kaikesta huolimatta ole kova n. 11e/pizza.



Kyllä toi hyviin <6e pizzoihin tottuneelle kuulostaa aika kovalta hinnalta. *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Mark

Posts: 7,311

#300 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
voi vittu mitkä pizzamässyt iski just äsken ku tuli puheeks pizza *slurps* ja sit viel tällanen topikki, pakko kait son lounaaks vetästä pizzaa *pihkassa* Ja favourite on Mexicana *piis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!