Avec Sara

59 posts, 3 pages, 25,149 views

aleksisi

Posts: 282

#1 • • aleksisi
Sitä vaan että tekeekö joku oikeasti ko. ruokaohjelman reseptien mukaan kotona ruokaa. Tuntuu jotenkin että kaikki ohjelmassa perustuu lauseeseen "..siis näitä tehtiin jenkeissä tosi paljon" . Ens jaksossa varmaan valmistetaan bikmäkkei...

--
siellä missä jatkot..

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#2 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Kyl ne ruuat ainaki näytti ihan hyviltä

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

TanyaK

Posts: 745

#3 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa
En ainakaan tämän ohjelman resepteistä..Onhan Sara nätti tyttö ja kiva katsella mutta itse ruoan laitto ei oo jotenkin toimivaa. Yleensä kokin otteet on varmat ja hallitut..Sara närppii ruokaa. Toisaalta en seuraa kyseistä ohjelmaa joten olen saattanut nähdä Saran huonot hetket tv:ssä. Ohjelmaa seuraamaan ei myöskään innosta ärsyttävä puhetyyli ja se ettei ohjelmassa ole koskaan tehty oikeaa ruokaa..Ei siis ainakaan silloin kun olen sattunut ohjelman näkemään. Jos ei sitten popcorni, suolakeksi/-tikku, siirappi sekoitus ole ruokaa. Voi siis olla että Sara on keksinyt uuden tyylin tehdä ruokaa ja tv-ohjelmaa ja vika on minussa katsojana. Mutta innolla odotetaan että jos siitä Sarasta tulis vielä ihan oikea kokki.
Neophyte

Posts: 43

#4 • • Neophyte

TanyaK, 12.10.2005 14:17:
Mutta innolla odotetaan että jos siitä Sarasta tulis vielä ihan oikea kokki.



?????
Culinary Institute of Americasta valmistuukin vain näitä "näpertelijöitä".
Eiköhän se ohjelman tyyli ole valittu tarkoituksella rennoksi vs. Sukula ja co:n itserakas leveily.

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

remotion

Posts: 5,283

#5 • • remotion nostatus guru
bestis on ruokala ohjelman kokki ja tehnyt saran kanssa kans mallihommia (mistä kyllä kadehdin häntä :D ), kuulemma ei saralla mistään ravintolasta ole kokemusta et se on se koulun käynty ja that´s it, joku oli sitten ihan skeidaksi sen tekemiä ruokia haukkunut... mutta jos se tekis myös töllön ohella oikeesti jossain ruokaa ammatikseen ni eiköhän ne otteet siitä sitten parantuisi. Veikkaan että tietoa löytyy paljon mutta kokemusta vähemmän.
En oo kyllä kertaakaan ehtinyt Saran ohjelmaa itse katsoa..

Joskus 2-3 vuotta sitten kun istuskeltiin samassa pöydässä kaivon terassilla ni saran joka toinen sana oli jo sillon "mä tuolla amerikassa", joten ei mikään ihme että se toistuu myös ohjelmassa...
akir0

Posts: 2,554

#6 • • akir0 idleRPG champion 2009

annabel, 12.10.2005 15:32:
---
Olen kuullut, ettei ole Sara edes valmistunut ko. koulusta. (En mene vannomaan.)

Itse ohjelmaa ei ole kiinnostanut katsoa eka kerran jälken. Tekopirteys, "et silleen/tosi helpppooo"-puhuminen ja liian helpot ruokaohjeet ärsyttivät.



Juu, ei se Sara sieltä valmistunut ole, kuulemma "jotain pientä" puuttuu, että sais paperit.

Anyway, huonompi kokkiohjelma kuin monet muut. Ite tykkää kattella Liemessä-ohjelmaa. Ja muutenkin Sukula & Co. ohjelmat on mulle iha mieluista katsottavaa.
Tapi

Posts: 1,437

#8 • • Tapi Dreamstate

Neophyte, 12.10.2005 14:46:
?????
Culinary Institute of Americasta valmistuukin vain näitä "näpertelijöitä".
Eiköhän se ohjelman tyyli ole valittu tarkoituksella rennoksi vs. Sukula ja co:n itserakas leveily.


Mä en edes usko, että Sara on kyseisestä opinahjosta valmistunut. Ei yksinkertaisesti ole mahdollista, että USA:n kuuluisimmasta alan koulusta saa paperit tuollainen sählääjä. Sen mitä olen ohjelmaa pari jaksoa katsonut, niin Saran toiminta keittiössä on täysin amatöörimäistä jos vertaa muihin TV-kokkeihin, esim. Jyrki Sukulaan, Hans Välimäkeen tai Aki Wahlmanniin. Eihän Sara osaa edes käsitellä veitsiä kunnolla!

Jokainen meistä varmasti tietää miksi juuri Sara kyseisen ohjelman vetäjäksi valittiin...

"Sit näit french toasteja voi maustaa esim. kanelilla, jos haluu niiden maistuvan kanelille."
TanyaK

Posts: 745

#9 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

Neophyte, 12.10.2005 14:46:
---
TanyaK, 12.10.2005 14:17:
Mutta innolla odotetaan että jos siitä Sarasta tulis vielä ihan oikea kokki.

---


?????
Culinary Institute of Americasta valmistuukin vain näitä "näpertelijöitä".
Eiköhän se ohjelman tyyli ole valittu tarkoituksella rennoksi vs. Sukula ja co:n itserakas leveily.



Ei hyvä koulu tee välttämättä ihmisestä hyvää kokkia..Eikä kaunis ulkonäkö tuo välttämättä oman ohjelman vaatimaa itsevarmuutta. Niin ja lieneekö nyt sit ees valmistunut..*ding*
TanyaK

Posts: 745

#10 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jos joku nyt haluaa kokata Saran resepteistä niin netistä löytyy seuraavat:
Chiliset cashew-pähkinät
Juureslastut
Popcorn-Partymix
Pähkinä mix
Amerikkalaiset pannukakut
Saran Club Sanwiches
Suklaa fondue
plus pari drinkkiohjetta ja viinisuositusta..

..ja sitten ne pari reseptiä jotka voi luokitella ihan "oikeaksi" ruoaksi:
Buffalo Chicken wings
Ceasar salaatti
Curry kana.

http://www.alasara.fi/
mrx

Posts: 260

#11 • • mrx Bassjunkie

MR*ENIGMA, 12.10.2005 14:10:
Kyl ne ruuat ainaki näytti ihan hyviltä



Ai ruuat..? *vink*

Just kävin vanhempien luona syömässä ja faija oli duunannu bataattilastuja a la sara.. *joo*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#12 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mrx, 12.10.2005 16:34:


Ai ruuat..? *vink*

Just kävin vanhempien luona syömässä ja faija oli duunannu bataattilastuja a la sara.. *joo*



miltä maistu?

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Kate

Posts: 186

#13 • • Kate
Näitä kokkiohjelmia on ihan liikaa!

Avec Sara on kyllä yksi turhimmista. Kokkisota oli aivan loistava, mutta eihän sitäkään nyt voitu loputtomiin pyörittää. Ruokala;turha, Liemessa; aivan turha + ne monet muut aivan turhia!

[pieni]Meniköhän mun pointti perille?[/pieni] *grr**ding*
ezzy

Posts: 8,060

#14 • • Edited ezzy Droid-pappa

MR*ENIGMA, 12.10.2005 14:10:
Kyl ne ruuat ainaki näytti ihan hyviltä



Ai kuten tuo herkullinen kakku oikealla?

taustakuva-mansikat-800x600.jpg





Kyllä se herkku tuossa on vasemmalla eikä missään muualla *pihkassa*
mrx

Posts: 260

#16 • • mrx Bassjunkie

MR*ENIGMA, 12.10.2005 16:35:
---
mrx, 12.10.2005 16:34:


Ai ruuat..? *vink*

Just kävin vanhempien luona syömässä ja faija oli duunannu bataattilastuja a la sara.. *joo*

---


miltä maistu?



Täytyy kyl sanoa et oli hyviä.. *kuolaa*
Jinx

Posts: 2,615

#17 • • Jinx Superfeminine
Liemesä ja Soppamies on kummatki hyvi ruokaohjelmia ja hyviä vinkkejä saa mollemista*joo**hih*

--
Pyllykkä

aleksisi

Posts: 282

#18 • • Edited aleksisi
ainoa oikea tv-kokki oli kyllä sopasen teija..piste

--
siellä missä jatkot..

Damien

Posts: 2,882

#19 • • Damien [tr3ox]

aleksisi, 13.10.2005 00:15:
ainoa oikea tv-kokki oli kyllä sopasen teija..piste



iin päälle olisi kyllä patakakkosen Veijo ja K-kaupan Väiski. Siinä aisaparissa ja savikukon rallatteassa taka-alalla, sai myös sielun ruokaa. Perusmeininki, hyvä hyvä. nimim- mihin katosi aitous suomenkin televisiosta?
Kate

Posts: 186

#20 • • Kate

Damien
Perusmeininki, hyvä hyvä. nimim- mihin katosi aitous suomenkin televisiosta?



Aitous ei ole varmaan tällä vuosituhannella kovinkaan in juttu*pepsodent*