Nine years of Illusions Productions 6.11.2005 @ helsinki

139 posts, 7 pages, 24,125 views

styge

Posts: 41

#81 • • styge
Hienot kinkerit oli kyllä, ei käy kieltäminen. Hieman vain jäi mieltä painamaan, et jouduin lähtemään jo hieman 10 jälkeen. Ilmeisesti oi maamme Suomi tarvitsee mua enemmän. Varusmiehen on tehtävä mitä varusmiehen on tehtävä

Kiitoksia kaikille jotka jollain tavalla oli mukana, taas kerran kannatti tulla. Erityiskiitos Tabille ja ajattomille hiteille <3
Hippo

Posts: 221

#82 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Suhteellisen kalliiksi tuli bileet, kun tuli istuskeltua reilu pari tuntia. Ihan hyviä fiiliksiä siellä salin perukoillakin sai kun kuunteli musaa ja katseli laasereita.

Melkolailla Haloa tulin kuuntelemaan ja pienoin oli pettymys, kun ei sieltä psykeä sitten tullutkaan, mutta herran setti sai vihdoin allekirjoittaneenkin liikkeelle. Setti kyllä muuttui koko ajan psykemmäksi, joka oli ilo.

Summarum: en osaa fiilistellä kiksua = aika kalliiksi tuli Halon setti. *hymy*

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Individual

Posts: 10,942

#83 • • Edited Individual HYPNO!
Pienen Pluto-bileitä koskevan työtapaturman ( lue= päätän hengähtää hetken hotellin sängyllä ja herään klo 02:15 *eiei*) takia, yön biletarjonnasta vastasi sitten Illusions ja mikäpäs siinä, kun en ole koskaan aiemmin siellä käynyt. Nyt kannatti käydä! Puitteethan on mitä mainioimmat loistavaa äänentoistoa myöten, mutta se tunnelma. En tiedä käykö aamuissa sitten enemmän asialle omistautuneita ihmisiä kuin iltabileissä, mutta fiilis oli välitön ja lämminhenkinen. En ole vähään aikaan viihtynytkään missään bileissä noin hyvin pl. Prodigy. Heikki Liimatainen heitti mielestäni todella hyvän setin ja varmasti aion häntä kuunnella jatkossakin. Tabin klasareita oli hienoa fiilistellä kädet katossa. Kaikenkaikkiaan todella positiivinen yllätys, tai yllätys ja yllätys, onhan Illuja aina kehuttu ja nyt sain itse kokea, ettei turhasta. Kiitos!

Ja tulihan siellä törmättyä kotkalaisiinkin. *vink*
Supersonicways

Posts: 86

#84 • • Supersonicways
Kyllä vaan kannatti vääntäytyä paikalle. Tosin jouduin poistumaan kesken Tabin setin*nyyh*
Mutta muuten oli *jiihaa**aplodit**sydän*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

inneah

Posts: 704

#85 • • inneah ...Trust no one...
Hyvät jamit,niinkuin illut aina *iloinen*
*tanssittel*

--
nahkalakanat

Jammailija

Posts: 3,224

#86 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

ceecee, 6.11.2005 13:22:
Yeah! Pitkästä aikaa Illuissa, sairaan hauskaa taas.
Kitooooossss Andy, Amma, Camilla, Jani + Karin, Hartsa, Emppu, Toni ja muut jotka unohdin.
-tanssiipaidattahymiö-


Yeah, ja tanssimasiinoiden legioona kasvoi*aplodit*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avernian

Posts: 7,451

#87 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Ihan ok bileet oli. Vähän alakuloinen tunnelma jäi lopusta päälle, mulle olisi ollut parasta jos olisi vaikka Tab ja Halo vaihtaneet soittojärjestyksessä paikkoja.

Edit : Mihin takakajarit oli kadonneet?

Edit2 : Kiitokset kavereille ja maisemille.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#88 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Halo oli kirkkaasti paras. Kerrassaan menevää, rohkeaa ja tajunnan räjäyttävää musaa. Meni nappiin*joo*.

Piiiitkä miinus tuli äänentason korkeudesta jo heti alussa. Yleensä olen hakenut paikkani edestä läheltä kaiuttimia, mutta nyt se oli vaikeaa korviin kohdistuvan liian kovan äänentason takia.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Mikki

Posts: 833

#89 • • Mikki
Miten voi olla ihmisellä näin huono-olo..
Lisää itse tapahtumasta myöhemmin...

--
Names are for friends, so I dont need one.

ville

Posts: 3,780

#90 • • ville olen oikeasti ujo

Avernian, 6.11.2005 17:14:
Edit : Mihin takakajarit oli kadonneet?



Ei oo ollut enää moneen vuoteen :(

Mut joo, kun soimaan pärähti welcome to my head, oli taas niin illuolo kun vaan voi olla *plur* .... kiitos mr a, äijän setit on olleet illun parhaimmistoa jo monta vuotta :)

9 vuotta tuli täyteen. Ensi vuonna on sitten se suuri 10v ... ei oikeestaan millään jaksaisi odottaa sinne asti. Tuleekin muuten ihan mukava synttärivuosi: illu, screen, unity *sydän**sydän**sydän*
vaavu

Posts: 1,324

#91 • • vaavu vara-vana
Mr.A:n setti oli kyllä loistoa. Vaikka polvien nivelet hinkuivat vastalauseita, oli pakko vaan sheikata pebaa sen musan tahtiin. Sääli vaan että setti oli niin lyhyt, tota soitantaa olisi kuunnellut pitempäänkin!

Vola oli kyllä kohtuu kovalla jo alkuillasta lähtien. Salin etuosassa ei voinut oikein kunnolla bilettää, vaan piti hakeutua sinne peräseinälle. Siellä tasot olivatkin paremmin kohdallaan.
leenuliinu

Posts: 1,022

#92 • • leenuliinu Kenen kaveri

kumimuumi, 6.11.2005 12:02:
Miksi sen musiikin pitää olla niin saatanan kovalla että korvat poksahtelee ja koko kroppa tärisee musiikin voimasta... Ei siellä oikeesti pystyny olemaan, se oli aivan saatanan kovalla. Ja mä sentään kestän yleensä aika kovalla olevaa musiikkia..



Hyvin pystyi. Ja mikä pakko on mennä aivan skobejen eteen, jos meteli haittaa? Sijoittamalla itsensä fiksusti tilaan saa useimmiten säädettyä subjektiiviset volalevelit kohdalleen. Äänentoiston laatu on Nosturin suola.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

kml

Posts: 1,142

#93 • • Edited kml Keyhole Markup Language

leenuliinu, 6.11.2005 20:17:
Hyvin pystyi. Ja mikä pakko on mennä aivan skobejen eteen, jos meteli haittaa? Sijoittamalla itsensä fiksusti tilaan saa useimmiten säädettyä subjektiiviset volalevelit kohdalleen. Äänentoiston laatu on Nosturin suola.



No sepä se mut ajoikin ulos, kun ei sitä päässyt karkuun, kyllä se tuntui vähän ikävästi rintakehässä ja korviin sattui mihin meninkin. Ja mulla ei ole missään aikaisemmissa bileissä ole ollut sanomista äänentasosta, mutta toi meni yli.

Siis äänentoisto on laadukasta kun se on kovaa ? *ding*

EDIT: Siis piti sanoa että mun korvat on useimmiten kestänyt aika kovaakin luukutusta, ja kotonakin saatan kuunnella musiikkia suhteellisen lujalla, että se mua tossa hämmästytti kun se meni munkin sietokyvyn yli.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Hanz

Posts: 929

#95 • • Hanz Team Lasse
Kiitoksia oli aivan loistava meininki niin kuin yleensäkin illuissa *sydän*
Avernian

Posts: 7,451

#96 • • Avernian Kerettiläinen

ville, 6.11.2005 19:31:
---
Avernian, 6.11.2005 17:14:
Edit : Mihin takakajarit oli kadonneet?

---


Ei oo ollut enää moneen vuoteen :(



W0t w0t?

Ihan muistelin että... no, ei siitä vuotta enempää voi millään olla kun viimeksi olen Nosturissa käynyt. Ihan muistelin että ne silloin olisi olleet vielä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

toma

Posts: 2,009

#97 • • toma Tototoototo

ville, 6.11.2005 19:31:
...


Wtf olitteks te siellä? Mietittiin että feidasitteko kokonaan festit mutta ilmeisesti vain lähditte niin aikaisin pois.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

ville

Posts: 3,780

#98 • • ville olen oikeasti ujo

Avernian, 6.11.2005 20:37:
Ihan muistelin että... no, ei siitä vuotta enempää voi millään olla kun viimeksi olen Nosturissa käynyt. Ihan muistelin että ne silloin olisi olleet vielä.



Muistat väärin (tm)

En muista tarkalleen, milloin viimeksi on ollut nelipisteääni, mutta heittämällä sanoisin, et ne tippui pois joskus 2003 loppuvuodesta, alkuvuodesta oli ainakin omissa kuvissa vielä näkyvissä.

Mut jos perustetaan kerho jonka agenda on:

Vaadimme 10v illun synttäreille:
- d&b 4pisteääni
- vihreä laser
- pyöreä trussi jossa harso
- peilipallo keskellä pyöreää trussia
- alakerta auki

Toisaalta pitää tiedostaa, että toi vaatii hirveästi työvoimaa ja siten sitä tarvitaan sekä kasaamisessa että purkamisessa. Onks vapaaehtoisia? Me voitaisiin kyllä harkita koska mä haluaisin vielä kerran nähdä millainen on helsingin paras paikka, parhaalla PA:lla ja parhailla valoilla *sydän*
ville

Posts: 3,780

#99 • • ville olen oikeasti ujo

toma, 6.11.2005 20:47:
Wtf olitteks te siellä? Mietittiin että feidasitteko kokonaan festit mutta ilmeisesti vain lähditte niin aikaisin pois.



No joku 10.30 lähdettiin pois :)

Yllättävän monen onnistui missaamaan :/
Mr.Pink

Posts: 307

#100 • • Edited Mr.Pink

kumimuumi, 6.11.2005 20:24:
---
leenuliinu, 6.11.2005 20:17:
Hyvin pystyi. Ja mikä pakko on mennä aivan skobejen eteen, jos meteli haittaa? Sijoittamalla itsensä fiksusti tilaan saa useimmiten säädettyä subjektiiviset volalevelit kohdalleen. Äänentoiston laatu on Nosturin suola.

---


No sepä se mut ajoikin ulos, kun ei sitä päässyt karkuun, kyllä se tuntui vähän ikävästi rintakehässä ja korviin sattui mihin meninkin. Ja mulla ei ole missään aikaisemmissa bileissä ole ollut sanomista äänentasosta, mutta toi meni yli.

Siis äänentoisto on laadukasta kun se on kovaa ? *ding*




äänentoisto on silloin laadukasta kun se soi hyvin! Ei sillä juurikaan tekemistä desibelien kannsa,jos et kestä sitä ni pysy poissa *vink*

ei tuolla soinu missään vaiheessa ees kovinkaan lujaa mielestäni. Ainoastaan vitun hyvin,niinkuin illuissa aina soi.


oli kyl todella kivaa ja halo oli <3!

Pelkäsin et sielt ois tullu pelkkää psykee(tarkoitaen halon settiä siis)mut onneks oli positiivinen yllätys muzan suhteen.

P.S. himajatkot sit maksokin mulle yhen kappaleen läppäreitä mikä on aika perseestä,mut elämä on *nauru*

--
Lost in the silver box.