Posts: 851 #81 • • 2005 Nega Mental, Progress O.L.L.I Oivallisen Lattajalkainen Luomukonsultti ja Irokeesi N.E.G.A.T.I.I.V.I Nopeaälyinen Eläinlääkäri, Groteskin Aristokraattinen Tuomari ja Iskunvaimenninkauppias sekä Itsestäänselvästi Viekas Itäturisti
Posts: 156 #82 • • 2005 • Edited Pusu Diiba-Daaba P.U.S.U Peruuttamattoman Uuttera Saksalainen ja Uimahyppääjä S.U.S.A.N.N.E Salamyhkäinen Unissakävelijä Siveä Alivaltiosihteeri ja Niljakkaan Notkea Elokuva-arvostelija Ihan he#¤&&in ahkera...
Posts: 3,085 #83 • • 2005 iam Studying Inner Paths to Outer Space M.I.I.K.A Maanisen Itsenäinen ja Ilmiömäisen Kekseliäs Ankkalinnalainen
Posts: 94 #85 • • 2005 delia D.E.L.I.A Dynaamisesti Ennakkoluuloton ja Loputtoman Itsepäinen Apulaisvaravaltuutettu
Posts: 463 #86 • • 2005 yace Progempi parempi Y.A.C.E Ylittämättömän Anarkistinen Cowboy ja Elämysmatkailija
Posts: 221 #87 • • 2005 • Edited Hippo At the edge of sanity but not insanity H.I.P.P.O Herkullisen Ikimuistoinen ja Pirullisen Pitkävihainen Orkideankasvattaja edit: äh, ja reloadilla tulee eri. toimisi edes oikein!
Posts: 412 #88 • • 2005 Chare kiltti tyttö C.H.A.R.E. Coolin Hienotunteinen ja Armottoman Rämäpäinen Esilukija toisel kerral olin Coolin Hilpeä ja Arvoituksellisen Riuska Ensirakastaja seelvä juttu.. eli ainakin oon selvästi cool!
#89 • • 2005 • Edited Killer_cat Guest M.I.R.Y.A.H Mukaansatempaavan Interkontinentaalinen Riitapukari ja Ylettömän Anarkistinen Hallitsija.. M.I.R.A Mahtavan Ikimuistoinen Rallikuski ja Agitaattori
Posts: 282 #90 • • 2005 aleksisi A.L.E.K.S.I.S.I Ainaisesti Levoton Esilukija ja Kirsikkahuuli, Säikky Itäturisti sekä Söpö Iskunvaimenninkauppias oonkin aina halunnu olla söpö..
Posts: 78 #91 • • 2005 Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger Jännittävän Upea ja Ihanteellisen Galantti Elämysmatkailija ..olen galantti
#93 • • 2005 aaaaaaaaaa Guest Coolin Upea Juustomestari ja Iltatorimyyjä Juustomestarista tai coolista tiiä.. Tosin iltatorinmyyjänä oon kai ollu lapsuudessa ^^
Posts: 455 #94 • • 2005 • Edited kupo K.U.P.O Kiihkeän Uhmakas Papaijanpopsija ja Osakekeinottelija mmm, *kiihkeänuhmakkaastipapaijaamussutteljaosakkeitakeinottel*
Posts: 338 #95 • • 2005 JuHnu J.O.N.A.S Junttapurin Omahyväinen ja Nurinkurisen Aurinkoinen Sähköhammasharjankorjaaja*ding*
Posts: 475 #96 • • 2005 India India = Inhottavan Nopeaälyinen ja Demonisen Isonenäinen Ajatustenlukija ei ois voinu paremmin osua, paitsi että tota nopeaälyistä mä hiukan epäilen. Iso nenä multa kyllä löytyy.
Posts: 214 #97 • • 2005 rakettilehmus villi lapsi S.O.U.L.G.I.R.L Samantekevän Opinhaluinen Uutisankkuri ja Laulattaja, Galantti Ilmoitushankkija sekä Rivakka Lasinpuhaltaja
Posts: 38 #99 • • 2005 Ontze ONTZE Oudon Nälkiintynyt ja Tuhottoman Zeniläinen Evakko*justjoo* Ei välttämättä kaikista imartelevin arvonimi.
Posts: 239 #100 • • 2005 10- Sairaalan Miekka M.I.I.K.K.A Maanisen Idyllinen Ilmakitaransoittaja ja Kaikinpuolin Kelpo Ajattelija jep! nappiin meni..