Miika Kuisma vs Mr.A - Hirvi

28 posts, 2 pages, 7,104 views

iam

Posts: 3,085

#1 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
hirvi.gif

Joopajoo.. Tässä on tämmöinen "hauskuutus". Ei muuten oltu kovinkaan selviä kun tää kahdessa tunnissa rykäistiin. Reilu pari kuukautta mietittiin että rohkeneeko tätä pistää jakoon vai ei, what the hell..

Aluksi oli tarkoitus kokeilla miten läskiä soundia Vanguard synasta irtoaa, mutta sitten homma lähti lapasesta.

Teoksessa on tarkoitushakuisesti pyritty mahdollisimman viimeistelemättömään soundiin ja kökköön toteutukseen. Silti groovaa kuin hirvi?

Watch your step Mr. Wink!
jotain

lisätiedot - kuuntele
Saarre

Posts: 1,151

#2 • • Saarre
ei kyllä tälläkertaa... ei.. jooei..

--
*tähti* Full hearts cant lose

Janne

Posts: 1,330

#3 • • Edited Janne kipee ukkeli
Voi pojat, voi pojat... *känni*

Ottaen kuitenkin huomioon teoksen väitetyn valmistusajan, tämä on aika kelpo tuotos. Santullekaan ei tippunut ihan ekalla kuuntelulla, mutta kokeillaan huomenna uudestaan. *hih*
iam

Posts: 3,085

#4 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Joo katos kun smoky roomista tuli sen verta nätti biisi ni piti tehdä vastapainoks jotain kammotusta. Mä vähän huolestun jos joku tästä ihan oikeasti tykkää :)
-Santtu-

Posts: 1,965

#5 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Joo, vaikka yleensä tykkään "(muiden mielestä)oudoista" biiseistä, tää oli ehkä liian outo *nauru*

Mut eihän aina tärkeintä ole suinkaan se tulos, vaan tekemisen ilo :)(:
hannaok

Posts: 145

#6 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!
mii laiks! musta tässä on just hyvää särmää, hähähää! mut mä oonki vähän outo ;)

--
-nature is ancient, it surprises us all-

aneroidit

Posts: 70

#7 • • aneroidit
hehe hyvät botnet

Hyvät pierut ja resot saitte Vanguardista ei voi muuta sanoa
micqo

Posts: 1,094

#8 • • micqo
*piis**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**piis*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9 • • Edited Jussi Soro choon!
No siis onhan tää pojat ihan oikeesti ihan kamala biisi. Jäbät ollu vissiin "normikunnossa" kun tää on tehty. Sheikkaa silti pebaa jollain sairaalla tavalla, ainakin nostatuksen kohdalla. :)

edit: pakko viel lisätä että toi soundien rumuus kyllä sopii hemmetin hyvin tähän biisiin.
anton fine

Posts: 1,359

#11 • • anton fine myspace.com/finethedj
Tästä tuli just mun henk.kohtainen "kuunnellaan seksin aikana repeatillä" biisi!
wille-r

Posts: 555

#12 • • wille-r
Tykkään tosta syna soundista, sopiva kieroa. Mut mun mielestä taas ei natsaa oikein biitin kans. Joku elektrohenkinen 4/4 biitti toimis paremmin. Mut kahdessa tunnissa ei ihmeitä tehdä vielä, itse saan nipinnapin koneen auki siinä ajassa *hymy*
Skenemursu

Posts: 1,568

#13 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
tämä on ollut mulla voimasoittto kuuntelussa jo aika kauan ja toimii kuin hirvi! siis ei voi muuta kuin tippua joka kohta kun toi breiksi tulee :) vois sanoa että ei ole säästeltyä läskiä tästä hirvikeitosta ;)
Jinx

Posts: 2,615

#14 • • Jinx Superfeminine
Rokkaa kuin hirvi! *tirsk* kiva biisi tämä tomis taatusti tanssilattiallakin *iloinen*

--
Pyllykkä

Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Juhgu Virnistelijä
No, toi kuva on ainakin suht hauska *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Loose Grip

Posts: 330

#16 • • Loose Grip
Öö pitäis jotain positiivista sanoo... tuota... hyvä basari.
Kyllä kuulee, ettei oo selvinpäin tehty. Aika paljon saitte kuitenkin kahdessa tunnissa aikaseks.
Avatar
#17 • • Rujo Mutantti Guest
Johan oli kokemus. Odotin tuolla soundien huonoudella SS-tyylistä general midi nuotitettua pieruhuumoria mutta olihan tuossa joitan ihan hauskoja koukutuksia eikä passookaan puuttunu. Joku takaperoiselta puheelta kuulostava ei oikeen iskenyt ja sai lievää ärsytystä aikaiseksi. Ollu varmaan aika vammanen meininki tota tehdessä? Promille 1 2 3
Avatar
#20 • • Joe Le Bon Guest
Laadukas päristelyralli. Kivat soundit. Good one :-)