parhaat klubiskenen mietelauseet

346 posts, 18 pages, 248,844 views

Nemes

Posts: 2,099

#21 • • Nemes Balearium
"parempi överit ku vajarit" *hymy*
Android

Posts: 3,908

#23 • • Edited Android
"Tiedätkö edes miten kiksubileisiin pukeudutaan?"

- Uudenvuodenillut 02/03, erittäin sekavassa tilassa oleva neito halusi valaista minua bilepukeutumisesta. Suurkiitokset! Tunsin olevan paljon viisampi tuon episodin jälkeen.

Edit: Vai oliskohan ollut 01/02...
*LoVeMySeLF*

Posts: 79

#24 • • *LoVeMySeLF* STROBOSCOPE MANIAC
The religon of the harder styles gives the followers the feeling of supremacy towards other beliefs!"
En oo keksinyt! Mut toi on loistava! *iloinen*
toma

Posts: 2,009

#25 • • Edited toma Tototoototo
"Misson jatkot?" on aika legendaarinen.

Itse en ollut paikalla, mutta Hulkkosen Jortsa kuulemma heitti päiväkodissä tähän viissiin:

"Avaruuden virallinen raja on 100 kilometrissä, mikä tarkoittaa sitä, että olemme lähempänä avaruutta kuin Helsinkiä."

Sen olisin halunnut kuulla.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

justus

Posts: 76

#26 • • justus
Lyhyt mutta hyvinkin kuvaava "no HUHHUH" lausahdus mikä on kuultu useammankin onnellisen reivaajan huulilta.
Avatar
#27 • • Edited emppu Guest
"Liikaa on enemmän" *ding* Ei kylläkään parhaasta päästä :D
Unik

Posts: 4,117

#28 • • Unik
"forward ever, backward never"
emmi

Posts: 76

#29 • • emmi älä emmi
katto auki

--
skip in and walk like you own the place.

Funktion

Posts: 1,720

#30 • • Funktion over 9000
"There's no such thing as too much, only further"

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

toma

Posts: 2,009

#32 • • Edited toma Tototoototo
Onks kukaan kelannu, että kun kaikki pastee ne legendaarisimmat lauseet tänne, niin kohta kaiken maailman teinikiksureivaajat alkaa hokemaa niitä samaan tyyliin ku "Syökää kanaa!" ja "Elämä on!" :D

(no offence teinikiksureivaajille, olin itsekin sellainen about aikoinaan :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Kriss G

Posts: 1,492

#33 • • Kriss G Wir brauchen bass
"No et vitus oo selvinpäin"

"Oonks mä sun mielest sekasin?"

"Siis kuka toi jätkä on ku soittaa?" (hauskimmillaan ku soittamassa on joku stara ja bileisiin on ollut kallis lippu nimenomaan staran takia)

--
DESTROY ALL HIPPIES

keisha

Posts: 1,394

#34 • • keisha bullet with butterfly wings
Kuolema kuittaa univelat.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#35 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
"Etsä tiiä kuka mä oon?"

"Paljon sul on skenepisteitä?"

"Mitä sä oot ottanu?"

"Vittu mä oon hyvis!"

"Ohhoh, huuhhuh!"

"Laukkaa!"

"Soitatko jotain Proteusta tai Neonii?"

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Esa

Posts: 947

#38 • • Edited Esa
"Parhaat bileet ikinä!"

(saman henkilön hokemana bilepalautteessa 2 kk välein tai useammin)

"Suomen teknoskene on kaupallistunut!"

(tätä alettiin hokea jo ysärin alkupuolella)

"Tekno on kuollut"

(ks. edellinen)
toma

Posts: 2,009

#39 • • Edited toma Tototoototo

Esa, 20.8.2005 16:34:
"Tekno on kuollut"


TJEU: reiv_0209_aa.jpg

(Sori mainos mut oli vaan pakko :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#40 • • toma Tototoototo
Ja siis tuo "Eipä vieläkään :)" on suoraa jatkumoa ensimmäisestä flabastamme, jossa luki "Tekno on kuollut. -City, 1994" "Höpö höpö :) -[reiv:], 2004" :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac