junkka/drum'n'bass-suosituksia

102 posts, 6 pages, 29,249 views

Peppina

Posts: 9

#1 • • Peppina
Olin eilen ensikertaa Koneistossa, ja jossakin vaiheessa päädyin Puristamolle, missä Infekto parhaillaan esiinty. Iski ja kovaa(!), ja jäinkin sinne sitten melkeen loppuillaks, missaten kaikki mitä olin alunperin tullu kattoo. Mut ei haittaa yhtään.. *hymy*
Nyt pitäiskin saada tietää että mitä musaa nää DJ:t siellä "soitti"?? Yritin netistä vähän katella mutta vastaan pomppi ihan liikaa näitä kaikkia termejä (jump up, break beat, happy hardcore...), jotka meni multa vähän ohi, koska oon vasta hiljattain kiinnostunu konemusasta.

Kuiteski, voisko joku auttaa tietämätöntä? Mun on pakko saada tietää mitä tää taivaallinen musiikki oli ja ketkä muut artistit tykittää samankaltaista, jotta mä voin ottaa selvää missä ja milloin voisin seuraavan kerran tanssia iteltäni jalat irti.
UzU

Posts: 2,361

#2 • • UzU [33100]
Minä joka en genreistä mitään tiedä niin sanoisin että ainakin breiksejä, junkkaa ja rumpubassoa..

Ja molemmat on kyllä mielestäni ihan Suomen kärkipään dj:tä. Etenkin Infekton (joka on äärettömän aliarvostettu) työskentelyä on mukava seurata :)
display23

Posts: 3,069

#3 • • display23
Muffler soittaa drum and bassia ja tekee sitä myös itse.
Muffler ollut esim meidän heinäkuun Furyssa soittamassa ja nyt 15.10. Furyssa on samantyylistä musaa tulossa mm. Genkiltä ja meikäläiseltä.

Junkka jäbät voi varmaan kertoa asiasta lisää tarkemmin. :)
Esa

Posts: 947

#4 • • Esa
Drum & Bass.

Kuulee ainakin Freeform-klubilla Rose Gardenissa.
synth3sizer

Posts: 151

#5 • • synth3sizer
Tyyli on drum'n'bass/jungle.

Kandee tutustua myös bassoradioon.

Ulkomaisista nimistä mainitsisin esim LTJ Bukem / Adam F / Goldie / Peshay

--
**Space Time Continuum**

Peppina

Posts: 9

#6 • • Peppina
Oho, täällähän on aktiivista porukkaa, kiitos paljon vastauksista!
Eikai sitten muuta ku Rose Gardeniin ja silmät yleisesti auki keikkojen varalle.
Infektosta pidin etenkin koska se oli ite niin messissä, eikä haudanvakavana ja tärkeen näkösenä.
homppa

Posts: 731

#7 • • homppa
onks muffler suomalainen??? omg, se on niinku ehkä parassta mitä maan päällä löytyy *sydän*
placiq

Posts: 1,260

#8 • • Edited placiq Jorkki

UzU, 14.8.2005 20:36:
Infekton (joka on äärettömän aliarvostettu)


Niinpä :/
Infekto on kyllä ehdottomasti yksi Suomen parhaimmista DJ:stä, eikä äijän omassa tuotannossaknaan mitään vikaa ole (Occam's Razor) *sydän*

Infektoo kuulee vajaan viikon päästä ainakin täällä: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=7524
Rocca

Posts: 3,064

#9 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

synth3sizer, 14.8.2005 20:42:

Ulkomaisista nimistä mainitsisin esim LTJ Bukem / Adam F / Goldie / Peshay



Ja Andy C, *sydän*Pendulum*sydän* ja Noisia

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Esa

Posts: 947

#10 • • Esa
ja Bad Company ja Technical Itch ja Dom & Roland ja ja ja ja
Android

Posts: 3,908

#11 • • Android
...ja High Contrast!
synth3sizer

Posts: 151

#12 • • synth3sizer
Moving Shadow on kova label

--
**Space Time Continuum**

Stresspill

Posts: 220

#15 • • Stresspill rendermonkeywrench
Decoder, Dilinja, Optical..

--
Aeria Gloris

AlexS

Posts: 1,389

#17 • • AlexS kummasetä
Teebee!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

switchone

Posts: 59

#19 • • Edited switchone
yo

myös tänä torstaina on dnb special back2bass bileissä the clubilla

puikois

physics
stuka soundbombing mystik samu
switchone


teretulemas dnb:n maailmaan


niinjoo ja dnb vaatii ehkä pikkasen perehtymistä erilaisiin tyyleihin.. tyylejä kun on varmaan yhtä paljon kuin esim housessa tai teknossa. aina chillimmästä ruffimpaan + sitten kaikki vaikutteet regeestä rokkiin ja idm:ään.
Mar6

Posts: 2,178

#20 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Infekto on kyllä helvetin kova äijä, on aina ollut.. Jopa skillsterssin aikoihin :)
Tosi hiphop tyylistä setti löytyy myös äijältä mutta melodisesti hyviä ja iskeviä kappaleita.
Kohtuu aliarvostettu joo mutta Beautifulia soitettiin radiossa kesällä ja keväällä aika paljon, ei silti, hyvä biisi vaikka oli vaarassa tulla teinihitiksi *joo*

--
-Where there is house there is a home-