Jalkapallo (Valioliiga, Serie A etc)

408 posts, 21 pages, 605,646 views

Miraakkeli

Posts: 133

#281 • • Miraakkeli *As far as you can go*

JussiS, 16.8.2007 15:06:
---
Miraakkeli, 9.8.2007 14:57:
Onko täällä Klubbarissa Fantasy Premier League pelaajia? Voisi vaikka pistää oman liigan pystyyn.
---

Pystyssä on.

Liigan nimi: Klubitus
Koodi: 831127-172950



Jep, mukana ollaan.

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Jussi Soro

Posts: 6,385

#283 • • Jussi Soro choon!
Hyvähyvä, vielä on aikaa huomiseen kello yhteen asti tehdä oma tiimi jotta ehtii alusta asti mukaan! Ei maksa mitään!
Android

Posts: 3,908

#284 • • Edited Android
Tänään voisi vaikkapa lahdata ars*nalin kannattajan.

*poks*
sadesola

Posts: 409

#285 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ihan sama.
Katson jalkapalloa
niiden reisien takia.

Projalkapallo on melkein
yhtä hienoa viihdettä
kuin naisten lentopallo.

*possu*

--
KABOOM!

Android

Posts: 3,908

#286 • • Android
No niin, Mourinho jättää Chelsean. Toivottavasti Abramovitshin imperiumi romahtaa kasaan. Ei kovin todennäköistä, mutta ainahan sitä saa haaveilla =) Suuri menetys se kyllä on Chelsealle. Hyvä niin.
Mark

Posts: 7,311

#287 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Android, 20.9.2007 09:38:
No niin, Mourinho jättää Chelsean. Toivottavasti Abramovitshin imperiumi romahtaa kasaan. Ei kovin todennäköistä, mutta ainahan sitä saa haaveilla =) Suuri menetys se kyllä on Chelsealle. Hyvä niin.



Njoo, eipä tuo Chelsea onneks enää pariin vuoteen ole juuri juhlinut :) Abra tais laittaa hanat kii parin ekan kauden jälkeen. Oliko Mourinhon osoite jo selvillä? Real? *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Miksan

Posts: 1,464

#288 • • Miksan

Mark, 20.9.2007 09:40:
Njoo, eipä tuo Chelsea onneks enää pariin vuoteen ole juuri juhlinut :) Abra tais laittaa hanat kii parin ekan kauden jälkeen. Oliko Mourinhon osoite jo selvillä? Real? *nauru*

-M


Kyllähän Chelsea nyt viime kaudellaki voitti FA & Liiga Cupit, toinen valioliigassa ja mestareiden liigan välierässä, ei se nyt kovin huonosti oo (tosin parempaankin ois voinu tolla materiaalilla päästä). Toissa kaudella ne voittiki sit tokaa kertaa putkee Valioliigan ja taas mestareidenliigassa välierii.

Ei oo mitään uutta osotetta selvillä, eikä oo kyllä pahemmin mitää spekuloitukkaan ku viime yönä vasta tuli lähtö. Kaipa se tässä viikon sisään jotain keksii.
Mua kyllä kiinnostaa kuka on Josen seuraaja, ja miten se rupee rinkiä pyörittämään. Mulla on meinaan sellanen kutina et Chelsean pelin taso nousee.
Mark

Posts: 7,311

#289 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Miksan, 20.9.2007 10:46:
---
Mark, 20.9.2007 09:40:
Njoo, eipä tuo Chelsea onneks enää pariin vuoteen ole juuri juhlinut :) Abra tais laittaa hanat kii parin ekan kauden jälkeen. Oliko Mourinhon osoite jo selvillä? Real? *nauru*

-M

---

Kyllähän Chelsea nyt viime kaudellaki voitti FA & Liiga Cupit, toinen valioliigassa ja mestareiden liigan välierässä, ei se nyt kovin huonosti oo (tosin parempaankin ois voinu tolla materiaalilla päästä). Toissa kaudella ne voittiki sit tokaa kertaa putkee Valioliigan ja taas mestareidenliigassa välierii.

Ei oo mitään uutta osotetta selvillä, eikä oo kyllä pahemmin mitää spekuloitukkaan ku viime yönä vasta tuli lähtö. Kaipa se tässä viikon sisään jotain keksii.
Mua kyllä kiinnostaa kuka on Josen seuraaja, ja miten se rupee rinkiä pyörittämään. Mulla on meinaan sellanen kutina et Chelsean pelin taso nousee.



No niillä sijoituksilla mitä Abra on tohon tunkenut, luulen että ainoot hyväksyttävät tavoitteet on mestaruus kaikesta missä mukana :) Mestarien liigan voiton missaaminen kahtena vuonna peräkkäin kalkkiviivoilla lienee ollut aika kova paikka. Mä kyllä luulen kans et toi eioo pelkästään huono uutinen Chelsealle, valitettavasti. En tue ko seuraa ja toi järjetön massin syytäminen alkoi muistuttaa jo realia jossai välissä *hmph*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Miksan

Posts: 1,464

#290 • • Miksan
Tän kauden ehdoton yllättäjä on kyllä ollu Cesc Fabregas!
Pelannu alkukauden aivan loistavasti, 5 viime ottelussa 5 maalia ja 5 syöttöä ku mies teki koko viime kaudella vaan pari maalia.
Oli jo viime kaudella kova pelimies ja jakeli hyvin syöttöjä mutta nyt toi maalinteko tullu mukaan ni ei paljoo enempää vois valmentaja toivoo ku kaveri on vasta 20v.

Myös Man Cityn puolustustuksen (valioliigan paras tähän mennessä) "lukko" 19vuotias Micah Richards on pelannu uskomattoman hyvin ja ottanu paikan jopa maajoukkueen avauksessa kun paikasta kilpailee Ferdinandin ja Terryn kaltaset pelaajat (ja iski maalin EM-karsinta pelissä).

Mielenkiintosta nähä miten valioliigan superlupaukset (Fabregas, Lennon, Richards, Bale, Schmeichel, Walcott, Nani jne) saa lyötyä ittensä lopullisesti läpi tällä kaudella, jos saa. Kahtena viime vuonna nähty jo aika hienosti Ronaldon ja Rooneyn isku ja nyt odotellaan seuraavia.
Miksan

Posts: 1,464

#291 • • Miksan

Mark, 20.9.2007 10:49:
No niillä sijoituksilla mitä Abra on tohon tunkenut, luulen että ainoot hyväksyttävät tavoitteet on mestaruus kaikesta missä mukana :) Mestarien liigan voiton missaaminen kahtena vuonna peräkkäin kalkkiviivoilla lienee ollut aika kova paikka. Mä kyllä luulen kans et toi eioo pelkästään huono uutinen Chelsealle, valitettavasti. En tue ko seuraa ja toi järjetön massin syytäminen alkoi muistuttaa jo realia jossai välissä *hmph*

-M


Abralle ei ilmeisesti se voitto oo loppuenlopuks se tärkein juttu, vaan hienon jalkapallon pelaaminen (joka on yks syy Josen lähtöön), ainaki sen mukaan mitä oon juttua miehestä lukenu.

Tänä päivänä on ihan uskomattoman vaikeeta voittaa triplaa, puhumattakaan neljästä pokaalista (+liigacup) johtuen yksinkertasesti siitä, että futiksen taso (varsinki valioliigan) on noussu huomattavasti viimesen neljän vuoden aikana.
Se, että joukkue pystyis pelaamaan 60+ ottelua kaudessa kovimmalla mahollisella tasossa vaatii nykypäivän sarjoissa ihan uskomattoman pelaajamateriaalin, jollasta ei edes Chelsealla ole (niinku nähtiin viime kauden lopussa ku muutama avainpelaaja loukkaantu ni Chelsea oli heti hätää kärsimässä).

Ja resursseista puuhenollen, niin muidenki seurojen pelaajabudjetit on noussu järjettömiin summiin Abran tulon jälkeen eikä tänä kesänä Chelsea ollu edes suurimpia kuluttajia.

En itekkään tosiaan mikään Chelsea fani oo, päinvastoin tykkään nähä joukkueen pulassa (eikä johdu vähiten Abrasta), mutta Chelsean tuhlailu on nostanu futiksen tasoa yleisesti.
Mark

Posts: 7,311

#292 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Miksan, 20.9.2007 11:10:
Abralle ei ilmeisesti se voitto oo loppuenlopuks se tärkein juttu, vaan hienon jalkapallon pelaaminen (joka on yks syy Josen lähtöön), ainaki sen mukaan mitä oon juttua miehestä lukenu.

Tänä päivänä on ihan uskomattoman vaikeeta voittaa triplaa, puhumattakaan neljästä pokaalista (+liigacup) johtuen yksinkertasesti siitä, että futiksen taso (varsinki valioliigan) on noussu huomattavasti viimesen neljän vuoden aikana.
Se, että joukkue pystyis pelaamaan 60+ ottelua kaudessa kovimmalla mahollisella tasossa vaatii nykypäivän sarjoissa ihan uskomattoman pelaajamateriaalin, jollasta ei edes Chelsealla ole (niinku nähtiin viime kauden lopussa ku muutama avainpelaaja loukkaantu ni Chelsea oli heti hätää kärsimässä).



No tämähän on selviö, ja mun mielestä noita matseja pitäs jo rajoittaa, samat seurat vuodesta toiseen pyörii noissa cupeissa ja vie mestaruuksia, joten mä näkisin kyllä että isot pärjää paremmin vaikka ei resuja olekaan. On niillä silti suhteessa ne vaihtomiehet sitä tasoa että köyhemmät laitetaan kyykkyyn vaikka maanantaisin kun puolet jengistä darrassa tjsp.


Ja resursseista puuhenollen, niin muidenki seurojen pelaajabudjetit on noussu järjettömiin summiin Abran tulon jälkeen eikä tänä kesänä Chelsea ollu edes suurimpia kuluttajia.

En itekkään tosiaan mikään Chelsea fani oo, päinvastoin tykkään nähä joukkueen pulassa (eikä johdu vähiten Abrasta), mutta Chelsean tuhlailu on nostanu futiksen tasoa yleisesti.



Niin, mä olen sitä mieltä et vaan isot seurat nostavat tasoaan, ja lopputuloksena sarjat menettävät osan yllätysmomenteistaan. Lisäksi pitkällä tähtäimellä kehitys ei voi olla kovin myönteinen, vrt esim NHL missä palkkoja on jo pakko alkaa rajoittaa kun pienet seurat ovat vaan yksinkertaisesti liian kusessa järjettömien kulujen takia. Joten fuck russian mob money in football *dissaa*IMHO :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Miksan

Posts: 1,464

#293 • • Miksan

Mark, 20.9.2007 11:18:
No tämähän on selviö, ja mun mielestä noita matseja pitäs jo rajoittaa, samat seurat vuodesta toiseen pyörii noissa cupeissa ja vie mestaruuksia, joten mä näkisin kyllä että isot pärjää paremmin vaikka ei resuja olekaan. On niillä silti suhteessa ne vaihtomiehet sitä tasoa että köyhemmät laitetaan kyykkyyn vaikka maanantaisin kun puolet jengistä darrassa tjsp.


Kyllä, pointtina oli vaan se et mun mielestä ei voi olettaa et Chelsea veis automaattisesti kaikki mihin osallistuu, on niitä muitaki suurseuroja*hymy*

Niin, mä olen sitä mieltä et vaan isot seurat nostavat tasoaan, ja lopputuloksena sarjat menettävät osan yllätysmomenteistaan. Lisäksi pitkällä tähtäimellä kehitys ei voi olla kovin myönteinen, vrt esim NHL missä palkkoja on jo pakko alkaa rajoittaa kun pienet seurat ovat vaan yksinkertaisesti liian kusessa järjettömien kulujen takia. Joten fuck russian mob money in football *dissaa*IMHO :)

-M


Toi on kyllä ihan totta, asian huono puoli.
Oon ehkä turhan puolueellinen (ManU fani aina ja ikuisesti) ajattelemaan sitä tolta kannalta ku oma seura on aina siellä kärkipäässä.
Toisaalta on valioliigassa viime vuosina joitakin yllätyksiä nähty (Everton, Wigan, Reading), jotka on kyenny pelaamaan yhden hyvän kauden ja sijoittumaan paljon korkeammalle mihin yleensä on totuttu. Tällä kaudella tempun näyttäis tekevän Man City.
Näitä kyllä tosiaan sain tapahtua useemminki.
Mark

Posts: 7,311

#294 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Miksan, 20.9.2007 11:52:
-klips-



Man Uniteeeed Man Uniteeed *nuotti* o/ we fly the same colors :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#296 • • Equalizer Guest
Ac Milan:/
Android

Posts: 3,908

#297 • • Android

Miksan, 20.9.2007 11:01:
Tän kauden ehdoton yllättäjä on kyllä ollu Cesc Fabregas!



Mä ehdin jos Spursin kannattajana iloita siitä että Arsenal menetti Henryn. Luulin että häntä oli hyvin vaikeaa korvata. Valitettavasti olin neämmä väärässä, ja viimeviikonloppuinen tappio palautti kyllä itseni maanpinnalle karusti. 1-0-johdosta 1-3-tappioon. Ei luoja sitä vitutuksen määrää. Arsenal on valitettavasti ollut yllättävän kova tänä vuonna.

Itse uskon ja toivon Jolin saavan potkut Tottenhamista. Alkukausi on ollut musertavan huono, ottaen huomioon joukkueen taloudelliset resurssit sekä pelaajamateriaalin. Uskon ja toivon kuitenkin, että viides paikka irtoaa. Kuudentena saakin sitten tulla Man City, ihan sama =)

Teillä on kyllä ManU:ssa kova joukkue, se on pakko myöntää. Ja toivotan teille onnea Chelsean ja Arsenalin kaatamisesa. Älkää vaan saatana antako sitä mestaruutta niille!



It's a grand old team to play for,
It's a grand old team to see,
And if you know your history,
It's enough to make your heart go whooa-oh,
We don't care what the other teams say,
What the hell do we care,
For we only know that there's gonna be a show
And the Tottenham Hotspur will be there.


Aina. Ja ikuisesti.
Ripzu

Posts: 202

#298 • • Ripzu
Champions League/ManUtd #1
Miksan

Posts: 1,464

#299 • • Miksan

Android, 20.9.2007 12:15:
Mä ehdin jos Spursin kannattajana iloita siitä että Arsenal menetti Henryn. Luulin että häntä oli hyvin vaikeaa korvata. Valitettavasti olin neämmä väärässä, ja viimeviikonloppuinen tappio palautti kyllä itseni maanpinnalle karusti. 1-0-johdosta 1-3-tappioon. Ei luoja sitä vitutuksen määrää. Arsenal on valitettavasti ollut yllättävän kova tänä vuonna.

Itse uskon ja toivon Jolin saavan potkut Tottenhamista. Alkukausi on ollut musertavan huono, ottaen huomioon joukkueen taloudelliset resurssit sekä pelaajamateriaalin. Uskon ja toivon kuitenkin, että viides paikka irtoaa. Kuudentena saakin sitten tulla Man City, ihan sama =)

Teillä on kyllä ManU:ssa kova joukkue, se on pakko myöntää. Ja toivotan teille onnea Chelsean ja Arsenalin kaatamisesa. Älkää vaan saatana antako sitä mestaruutta niille!


Joo samaa ajattelin itekki ennen kautta, että Arsenalilla on töitä tehtävä, mutta hyvin ne vaan vetää (vaikkaki tekee sen itteleen hankalaks nousemalla tappiosa voittoon) tosiaan ehkä vähän liianki hyvin.

Teiän alku on ihmetyttäny kyllä tääläki päässä, varsinki pari ekaa matsia.
Yhessä pelissä väläytitte jo paremmista otteista Jenasin johdolla mut siihen se vähän jäi =/
Toivottavasti palaset loksahtaa vielä kohillee, materiaali tosiaan on aika hyvä tällä kaudella.

Sunnuntaina ois Traffordilla vastassa Chelsea ilman Drogbaa, Lampardia ja Mourinhoa, luulen ettei vieraat kovin helpolla pääse*Vink*
Miksan

Posts: 1,464

#300 • • Miksan

Miksan, 20.9.2007 14:10:
Sunnuntaina ois Traffordilla vastassa Chelsea ilman Drogbaa, Lampardia ja Mourinhoa, luulen ettei vieraat kovin helpolla pääse*Vink*


Voitettiin 2-0 o/, vaikka oliki pari kyseenalasta vihellystä.
Voitto ku voitto*hymy*