Jalkapallo (Valioliiga, Serie A etc)

408 posts, 21 pages, 604,927 views

Twist

Posts: 925

#201 • • Edited Twist Team Kemuttajat

Miksan, 27.6.2006 20:19:
---
Twist, 27.6.2006 19:42:
Propsit Ghanalle , pelas helvetin hyvin ..! Brasseille paitsiomaali jne ... Ei kyl Brasilia vakuuttanut taaskaan vaikka taululla nyt jo luvut 3-0 !

---

Pitäiskö Brasilian voittaa kaikki matsit 5-0 et se oli vakuuttava?*Hymy*
4 matsia, 4 voittoa maalierolla 10-1. En tiiä mitä mieltä sä oot, mut mun mielestä toi on aika hyvä saldo vaikka ei ookkaan ihan kovimpia maita ollu vastassa vielä.

Pari ekaa matsia tosiaan oli aika nihkeitä mut näissä kahessa viimesessä matsissa on selvästi huomannu et se perus brassi futis rupee nousee esiin ja koko ajan tuntuu peli paranevan.



Ei todellakaan tarvi päättyä, mutta mun mielestä toi peli ei ollut todellakaan mitään perus brassipeliä . Ghana piti paloa suuremman ajan pelistä ja Ghana oli se hyökkäävä osapuoli. Viimenen maali oli mitä oli ; ulosajan johdosta. Lisätään siihen paitsiomaali ni ei todellakaan vakuuta brassien peli! Ei se tulos kerro aina koko totuutta pelistä. Paljon pitää brassien parantaa peliä jos tahtovat voittaa maailmanmestaruuden. Tämä nyt on taas minun näkemys asiasta. Joku toinen voi taas ajatella, että olipas taktisesti hyvä peli jne ...

Edit: Lisättäköön tähän viellä, että Ghanan tilanteet ei nyt mitään maailman vaarallisimpia olleet , mutta mutta...
:D

Posts: 3,707

#202 • • :D

Miksan
Pitäiskö Brasilian voittaa kaikki matsit 5-0 et se oli vakuuttava?*Hymy*



Noi numerot ei kerro kyllä brassien pelista mistään. Pelin taso oli kyllä
surkea, vaikakin onnistuivatkin harvoista paikoista ne maalit tekemään.
Enempi se ghana sitä peliä kyllä hallitsi, mitä nyt 1½ erää katoin.

Tosi harmi et Ghana tippus :( Yksi ehkä valovoimaisimmista joukkueista
tänävuonna.
Miksan

Posts: 1,464

#203 • • Miksan

Twist, 27.6.2006 20:26:
Ei todellakaan tarvi päättyä, mutta mun mielestä toi peli ei ollut todellakaan mitään perus brassipeliä . Ghana piti paloa suuremman ajan pelistä ja Ghana oli se hyökkäävä osapuoli. Viimenen maali oli mitä oli ; ulosajan johdosta. Lisätään siihen paitsiomaali ni ei todellakaan vakuuta brassien peli! Ei se tulos kerro aina koko totuutta pelistä. Paljon pitää brassien parantaa peliä jos tahtovat voittaa maailmanmestaruuden. Tämä nyt on taas minun näkemys asiasta. Joku toinen voi taas ajatella, että olipas taktisesti hyvä peli jne ...


Pallon hallinta Ghanalle 52-48, ei tota voi mun mielestä kutsuu suurimmaks osaks ajasta.
Brassit pelas ekan puoliajan hyvin ja paikkoja ois ollu tehdä enemmänki maaleja mutta viimeistely/viimenen syöttö uupu.
Tokalla puoliajalla Ghanan oli pakko painaa päälle ja yrittää pitää palloa ja sen se tekiki, Brasseilla ei ollu enää kauheeta tarvetta hyökätä 100% vauhdilla.

Ei toi tosiaan parasta Brasiliaa ollu ja parannettavaa löytyy mut ei tota mun mielestä voi nyt alisuorittamisekskaan sanoa. Seuraavassa matsissa sit nähään onko noista mihkään ku tulee luultavasti Espanja vastaan.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#204 • • Lost-Soul los pallos

Twist, 27.6.2006 20:26:
---
Ei todellakaan tarvi päättyä, mutta mun mielestä toi peli ei ollut todellakaan mitään perus brassipeliä . Ghana piti paloa suuremman ajan pelistä ja Ghana oli se hyökkäävä osapuoli. Viimenen maali oli mitä oli ; ulosajan johdosta. Lisätään siihen paitsiomaali ni ei todellakaan vakuuta brassien peli! Ei se tulos kerro aina koko totuutta pelistä. Paljon pitää brassien parantaa peliä jos tahtovat voittaa maailmanmestaruuden. Tämä nyt on taas minun näkemys asiasta. Joku toinen voi taas ajatella, että olipas taktisesti hyvä peli jne ...

Edit: Lisättäköön tähän viellä, että Ghanan tilanteet ei nyt mitään maailman vaarallisimpia olleet , mutta mutta...


Brassit on nyt pelannu enemmän sellasella tasolla, mitä pelitilanne on vaatinut. Kun 5min kohdalla tulee jo 1-0 tilanne, niin tuskin siellä viitsitään edes enää painaa 100% tehoilla. Jos maalia ei olisi ensimmäisen 45min aikana nähty oltaisiin varmasti nähty täysin erilainen Brasilia, kuin mitä nyt nähtiin.
Parannettavaahan noilla onkin, mutta se paras ottelu pitääkin saada finaaliin ajoitettua ;)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

aleksisi

Posts: 282

#205 • • aleksisi

Miksan, 27.6.2006 20:33:
Seuraavassa matsissa sit nähään onko noista mihkään ku tulee luultavasti Espanja vastaan.


tulipa sitten Ranska tai Espanja niin ei kyllä tollasella puolustuksella pärjää, alkaa nimittäin olla siinä vaiheessa Carlosillakin kiire kipittää takaspäin kun siinä edellä menevän pelipaidan selässä lukee esmes #12 Henry..

--
siellä missä jatkot..

CM

Posts: 1,507

#206 • • Edited CM
Brassit pelas alun ja lopun vitun hyvin. Välissä löysäilivät ja pallo kimpoili syötöistä jne minne sattui ja oli muutenkin aika löysää ja tylsää esitystä. Tuskimpa enää tälläistä loppupeleissä. Ne parhaat paikat mitä oli mielestäni erittäin upeaa jalkapalloa. Ghana pelas kovaa palloilua, mut viimeistely oli Brasseihin verrattuna täyttä paskaa muutamaa paikkaa lukuunottamatta, jossa Didalla oli hyvää säkääkin mukana. Päätty sit 3-0 niinku veikkasin. Yks maalintekijä meni huti :)

Joo puolustus vois olla parempi, nytkin kaikki puolustajat hyökkäs, eikä kukaan pitäny äijiä puolustusalueella. Tosin ennenkin sillä on voitettu kultaa. Koko joukkue on jollain tavalla maalintekijäporukkaa, toisin kuin useimmilla pelkästään 1 tai 2 tyyppiä osaa räiskiä paikoista maaleja. Ja kyllä Ronaldo on näyttänyt viime peleissä taas kaikille epäilijöille, kuka on the man kentällä, kun pallo saadaan jalkoihin.

Ja Espanja voittaa tänään 1-0
wizzy

Posts: 114

#207 • • Edited wizzy ( I )
Ei ole sitä totuttua brasilian iloista peliä näissä kisoissa paljoa näkynyt. Brassit tulee samaan kylmää kyytiä espanjalta, joka pelaa viihdyttävämpää peliä tällä hetkellä sekä osaa myös maalinteon. Niin ja tuskin tulee kompastumaan ranskaan.


Edit: Siis vittu mitkä filmit Hendry pisti, ja siitä seuranneeseen tilanteeseen ottelu tietysti ratkes. No eipä ollu ky silti espanjalta mikään huippu esitys.

--
All massive

RPS

Posts: 23

#208 • • Edited RPS janari
Tulipahan vain mieleen, korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Italia - Australia ottelussa ollut espanjalainen tuomari, joka antoi viimeisen minuutin rankkarin jolla italiaanot menivät jatkoon? Ja nyt Espanja - Ranska pelissä viheltelee pillipiipari Italianmaalta, joka antoi Espanjalle jo yhden epäselvän rankkarinkin. Lieneekö näillä jokin yhteys? *ding*

Aiheesta innostuen harrastin hieman salapoliisityötä, ja selvisi Saksa - Ruotsi -pelin tuomarin olleen Brasilialainen, kun taas Argentiina - Meksiko pelissä vihelteli sveitsiläinen Massimo Busacca (joka on syntyperäinen italialainen). JA TÄMÄHÄN tarkoittaa sitä, että ilmiselvästi tässä turneessa nyt yritetään palloilla Saksaa ja Brasiliaa vastakkain finaaliin, oui?

Eli:

GER - SWE 2-0 - Brassituomari = hakee "unelmafinaalia"
ARG - MEX 1-1(2-1) - Sveitsiläis/Italiadumari = Pyrki hakemaan Italialle välierissä jotain muuta vastustajaa kuin Argentiina.
ITA - AUS 1-0 - Espanjatuomari = Pistää vaihtarina Italian jatkoon, kun italiadumari taas pistää Espanjan jatkoon.
ESP - FRA ?-? - Italialainen viheltäjä = Pistää vaihtarina Espanjan jatkoon, kun espanjalaisdumari taas pisti Italian jatkoon.


Uuh.. Melko väsynyttä salaliitonhakua multa. *haukottel*
aleksisi

Posts: 282

#209 • • aleksisi

RPS, 27.6.2006 23:09:
Tulipahan vain mieleen, korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Italia - Australia ottelussa ollut Espanjalainen tuomari, joka antoi viimeisen minuutin rankkarin jolla italiaanot menivät jatkoon?


Kyllä, pitää paikkansa

JA TÄMÄHÄN tarkoittaa sitä, että ilmiselvästi tässä turneessa nyt yritetään palloilla Saksaa ja Brasiliaa vastakkain finaaliin, oui?


Ja kyllä, turnauksen ottelukaaviokin oli rakennettu alun alkaenkin niin, että jos sekä Saksa että Brasilia voittavat lohkonsa, on niiden ensimmäinen mahdollinen cup vaiheen kohtaaminen loppuottelussa.(tai tarkkaan ottaen eka mahollinen olis pronssipeli mutta tuskin ne ko. peliä siihen ovat kaavailleet)

--
siellä missä jatkot..

CM

Posts: 1,507

#210 • • Edited CM
Joo no ei mennyt tuomaripeli ihan niin sittenkään :) Ei paljon rankkareita & vapareita vihelletty vaikka ilmalentoja oli Ranskan päässä useampikin :)

Hieno peli oli. Kova vauhti. Tosin välillä pilli soi jatkuvalla syötyllä ja pilasi fiilistä, mut kovat otteet aikaansaa sellaista. Ranska oli kovempi. Zidanen viimeinen veto oli mieheltä just sitä mistä oon äijän pelaamisessa aina pitänyt. Huippusuoritus kertakaikkiaan
KooKie

Posts: 4,338

#211 • • KooKie aka. Petress Pan

wizzy, 27.6.2006 21:43:

Edit: Siis vittu mitkä filmit Hendry pisti, ja siitä seuranneeseen tilanteeseen ottelu tietysti ratkes. No eipä ollu ky silti espanjalta mikään huippu esitys.



Joo, todella harmillista, että ottelu ratkesi tällaisella pelleilyllä. Siis tuollaisesta pitäisi kyllä imho tulla myöhempiä sanktioita, sen verran sapettaa toi paska, mikä ei (jälleen imho) potkupallokentälle kuulu. (Ja ei, en puhu nyt Thierry Henry:stä *nauru*)

Kyllä Ranska tota peliä hallitsi ja ansaitsi voittaa, mutta toi ratkaisumaali tuli kyllä niin naurettavan tuomarivirheen seurauksena, että koko voitto on mun mielestä (jälleen) häpeä. ("Jälleen" viitaten siis Italian aikaisempaan voittoon Australiasta.)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#212 • • hallucinogen Edain
Pitää varmaan huomenna hommaa koti pari olutta ja ottaa hyvä asento sohvalta =) Sääli et yks lempijoukkue tippuu pakosti huomenna :( Saksa vs Argentiina niin ehkä kuiteskin sille Argentiinalle liputan mut pääasia et tulee paljon maaleja ja vaarallisia tilanteita niin ihan sama kumpi noista ylväistä maista voittaa :)

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#214 • • KooKie aka. Petress Pan

Aki A., 29.6.2006 16:51:
---
italianjob.gif



*nauru* Tällaisia pitäisi näyttää tuomareille opetusvideoina.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ernooo

Posts: 63

#216 • • ernooo

flygfisk, 26.6.2006 17:22:
---
ernooo, 22.6.2006 20:54:
Jaha, alle 15 tuntia aikaa matkan alkuun. Ensin sterlingillä Prahaan, siitä sitten autolla nurnbergiin jossa sunnuntaina pelataan portugalin ja hollannin välinen peli. Paikka osui hitusen huonoon paikkaan, etelä kurvi, rivi 20, paikka 58, mutta eiköhän hyvä fiilis ja toivon mukaan hyvä ottelu saa aikaan hyvän ottelufiiliksen myös omalla kohdalla. :)

---


Taisi osua nappiin tuo ottelu? :D



Joo, ei oo suurempaa valittamista. Jos jollain on nauhalla toi ottelu niin voisin myös haluta nähdä sen. Suosittelen kyllä muillekin jalkapalloturismia sen eri muodoissa. Ittellä seuraavaks vuorossa bundesliiga joulukuussa.
KooKie

Posts: 4,338

#217 • • KooKie aka. Petress Pan
... Mä taisin just kuolla, koska tää on helvettiä. :( Oon niin kännissä, etten edes tajua, kuinka paljon mua risoo Brasilian tappio, oon mä tosin pari kyyneltä ehtinyt tujauttaa. Ei helvetti.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Verottaja

Posts: 1,174

#218 • • Verottaja no-life / luuviulu
MM-futis: Mulle aivan sama kuka voittaa mestaruuden,
kunhan se EI ole Italia tai Ranska :D

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

kala

Posts: 543

#219 • • kala Selfmade Executable

KooKie, 2.7.2006 01:29:
... Mä taisin just kuolla, koska tää on helvettiä. :( Oon niin kännissä, etten edes tajua, kuinka paljon mua risoo Brasilian tappio, oon mä tosin pari kyyneltä ehtinyt tujauttaa. Ei helvetti.


Mikäs siinä nyt niin risoo? Eikös se ole ihan hyvä vaan, että saadaan vaihtelun vuoksi joku muu maa mestariksi. Viime kisathan Brasilia voitti ja muutoinkin niillä on jo viisi mestaruutta yhteensä. Ei sikäli, että olisin Ranskan suuri kannattaja, mutta kyllä se on vaihtelu kun virkistää.

Ikävää kuitenkin, että Englanti putosi jatkosta. *uuh*

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

aleksisi

Posts: 282

#220 • • aleksisi
on se hienoa että Ranska voitti, sillä nyt saatiin näihinkin kisoihin afrikkalainen yllättäjäjoukkue..

--
siellä missä jatkot..