SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,142,399 views

MaSari

Posts: 1,986

#121 • • MaSari space jammer
Mitämitämitä? Täällä tällanenki *täh* *hymy*

Ilmottaudun *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

India

Posts: 475

#122 • • India

Itis:
Mut silti se pieni *pahis* iskee usein ja katselee että ompas tuossa namu *slurps* typy joka vielä räpyttelee mulle päin.. ja tuossa ja tuossa... jne. Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi *plur* kulta...



Noh, mulla aina kanssa aikasemmissa tapauksissa rupes muut pyörii mielessä ja pieni *pahis* nosteli päätään. Mutta eipä nostele enää.... Nyt kun taisin löytää sen toisen puoleni *sydän* eipä ole enää muut kiinnostanu... jotenkin muut vaan vaikuttaa ihan toiselta planeetalla asuvilta..
Kukaan ei vois korvata mun hania..
*plur*
kuu

Posts: 1,174

#123 • • kuu tyttttö

Itis:
Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi *plur* kulta...



Toi on kyllä harvinaisen totta.Ennen kun seurustelin, niin tuntu, että niitä miehiä olisi saanut paremmin.Mutta nyt kun sinkkuilen, niin ne on kaikki hävinnyt johoskin *dissaa*

--
köh köh

Lost-Soul

Posts: 3,107

#124 • • Lost-Soul los pallos
Ihan kohta tulee 2 vuotta täytee oman kyltsin kassa *sydän*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

random

Posts: 226

#125 • • random
Reilu kuukausi takana maailman ihanimman naisen kanssa joten ilmoittaudun tänne *plur**sydän*
User

Posts: 135

#126 • • User
2 vuotta tuli täyteen. Vieläkin kuin vastarakastunut *sydän**sydän**sydän*.
Sallakat

Posts: 2,220

#128 • • Sallakat jungle, baby !
ilmoittautuu *enkeli*
yli 2 vuotta takana päin ja vieläkin todella rakastunut *plur**plur*
Ennen diggailin sinkkuudestani ihan liiaksi asti, en vaan tiennyt parempaa kun saada juoksennella bileissä tukka putkella, sinkkuna, vapaana. Sitten tuli kundi ja vei sydämmen. Ei olla oltu hirveesti erossa sen jälkeen. Muutettiin tosi nopeesti sitten yhteen kun tuli tilaisuus mulle päästä kouluun tänne stadiin. Kumma juttu, vaik olin aina kauhistellu etten salee muuta ihan sekunissa kenenkään kaa yhteen, niin meille tää ratkaisu ei ois voinu olla parempi *nauru* Jos sielunkumppanuuteen uskoo, niin voisin sen kuvitella olevan tän jutun case *joo* jussi on mun paras frendi kenen kaa on kiva tehdä mitä vaan. Jotkut frendit on valitellut, kun me ei enää jakseta hillua bileissä ja rafloissa yö myöhään vaa lähdetää yleensä himaan ajoissa tai skipataan bileitä tosta noin vaan ja joku jengi tuntuu kummastuvan sitä kun sanotaan, että ei voi mitää mutt me vaa viihdytää toistemme seurassa liikaa. Ja kun meillä on vielä kaksi ihanaa kissaa, meidän vauvoja *sydän*, on perheidylli täydellinen *vink*
ei oo kuitenkaa ollu kiire mihinkään (kihlaus yms yms jutut) ideana vaan se että koska halutaa olla yhdessä lopun elämää, niin miks hitossa on kiire mihinkään! jotenkin vaan on koko tän jutun aikana tehny mieli tehdä kaikki vaan jotenkin viisaasti, tai siis tätä en vaan pilaa ikinä millään *pihkassa**plur*
Avatar
#129 • • Mr. Jenkins Guest

Elwira:
Seukattu ollaan ja naimisiin tarkoitus mennä ensi kesänä. Häävalmisetelut alkanu jo, mutta hitaasti ja ei panikoiden. Onneksi mun vanhemmat tai siipan vanhemmat ei ole niin hyysteerisiä.
Ihan kivaa, meillä kun on kivaa ja kaikki on hyvin suhteessa. Eka riitakin tuli vasta tasan vuos kun oltiin seurusteltu. Sormukset lenteli ja huhhuh! Sen jälkeen on ollut taas rauhallista. Kyllä mä oon *sydän* Markoon. Päivä päivältä suhde vaan syvenee. *pihkassa**pihkassa**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*



Love you my dear! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Jii-75

Posts: 459

#130 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
dodiih..eli siis näin siinä kävi että kun täs nyt on reilu kuukaus tullut hengailtuu yhden tyttösen kanssa niin tänne sitä nyt on tultava;) *wirn* siis eihän sitä oikeen voi vastaanpanna jos joku viel tälläsen vanhuksen kainaloonsa halus *wirn*

--
dodiih

MaSari

Posts: 1,986

#131 • • MaSari space jammer

Jii-75:
dodiih..eli siis näin siinä kävi että kun täs nyt on reilu kuukaus tullut hengailtuu yhden tyttösen kanssa niin tänne sitä nyt on tultava;) *wirn* siis eihän sitä oikeen voi vastaanpanna jos joku viel tälläsen vanhuksen kainaloonsa halus *wirn*



Hihi, onneks olkohon *iloinen* *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jii-75

Posts: 459

#132 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

MaSari:



Hihi, onneks olkohon *iloinen* *sydän*





Kiits:) *iloinen*

--
dodiih

Tyeicha

Posts: 5,807

#133 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*plur* just tuli ½ vuotta täyteen kullan kaa!! *sydän*

--
-Tyeicha-

Howdy

Posts: 7,955

#134 • • Howdy Oldie

Jii-75:
dodiih..eli siis näin siinä kävi että kun täs nyt on reilu kuukaus tullut hengailtuu yhden tyttösen kanssa niin tänne sitä nyt on tultava;) *wirn* siis eihän sitä oikeen voi vastaanpanna jos joku viel tälläsen vanhuksen kainaloonsa halus *wirn*





Onnex olkoon kamuseni *hali**sydän**piis*

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#135 • • hallucinogen Edain
Joillakin on jotain liimaa varmaan millä ne pitää sen kumppanin(tai itsensä) vuosia kiinni itsessään *nauru*
Voisitte alkaan jakaa sitä meille muillekin *vink*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#136 • • kuu tyttttö
Niiih juuu *poks*

--
köh köh

Elsa F

Posts: 2,763

#137 • • Elsa F Koululainen :)
Viides vuosi yhteiseloa alkanut...On tää aika kummaa..*justjoo*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#138 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
Joillakin on jotain liimaa varmaan millä ne pitää sen kumppanin(tai itsensä) vuosia kiinni itsessään *nauru*
Voisitte alkaan jakaa sitä meille muillekin *vink*

Se on sellasta valkoista, limaista sekä hieman suolaista ja sitä pitäis löytyy noin puolelta ihmisistä omasta takaa...*iihhih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#139 • • hallucinogen Edain
Ja nyt vasta kerrot!
Mä oon kääriny suurimman osan siitä vessapaperiin *nauru*

--
pikku-*possu*

Elsa F

Posts: 2,763

#140 • • Elsa F Koululainen :)

hölöpölö:
---
elisak:
Viides vuosi yhteiseloa alkanut...On tää aika kummaa..*justjoo*

---

kummaa mutta silti ihanaa *sydän*



Niinpä puspus*sydän*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.