SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,142,484 views

MaSari

Posts: 1,986

#421 • • MaSari space jammer
11 kk *pihkassa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Violette

Posts: 102

#422 • • Violette Humppamuija
Je suis tombée amoureuse... *sydän*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Late

Posts: 3,441

#423 • • Late team Lasse
9kk *sydän* Kylläpäs aika on mennyt nopeasti. *pihkassa*
Snowie

Posts: 601

#424 • • Snowie Ihku Hiutale
Meillä on vasta vaivaiset 1,5 kk takana, mutta paljon ihanaa edessä. Iski heti halu änkeä syliin kun ensimmäistä kertaa näin tuon mun kultani. Hih, ja sopivasti mä sen kainaloon menenkin kun olen 35 cm lyhyempi. *hihu*
Muutamat on hymyilly vaan vittumaista hymyä tai aukonu päätään meidän 7 vuoden ikäeron takia, mutta omapahan on menetyksensä jos vaan lukuihin luottaa. Se on henkilökohtainen voivoi.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa. *pihkassa*
Avatar
#425 • • RINY Guest

Elvirith:
Meillä on vasta vaivaiset 1,5 kk takana, mutta paljon ihanaa edessä. Iski heti halu änkeä syliin kun ensimmäistä kertaa näin tuon mun kultani. Hih, ja sopivasti mä sen kainaloon menenkin kun olen 35 cm lyhyempi. *hihu*
Muutamat on hymyilly vaan vittumaista hymyä tai aukonu päätään meidän 7 vuoden ikäeron takia, mutta omapahan on menetyksensä jos vaan lukuihin luottaa. Se on henkilökohtainen voivoi.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa. *pihkassa*



Hoh, ikähän on vaan numeroita! *nauru* Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä. *hymy*
Snowie

Posts: 601

#426 • • Snowie Ihku Hiutale

Sade*:
Hoh, ikähän on vaan numeroita! *nauru* Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä. *hymy*


Hassua sinänsä ettei kukaan kritisoi sitä että minä 19 vuotiaana seurustelen kohta 26-vuotiaan kanssa, kukaan ei vaan jaksa uskoa että ”niinkin ?vanha? ” valitsisi näin nuoren (ja kuulemma kokemattoman, kiitos vain) itselleen. Tai ei kukaan tietenkään suoraan noin sano, mutta se on yleinen asenne porukalla tällä hetkellä.
Violette

Posts: 102

#427 • • Violette Humppamuija
Seukkausluukussa on hyvä olla *jiihaa* Mulla on maailman ihanin poikaystävä, juuri täydellinen mulle ja minä myös hänelle *sydän* Toivottavasti tää vaan kestää!

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Metsäpiru

Posts: 418

#428 • • Metsäpiru metsäpiruilee

Elvirith:

---

Hassua sinänsä ettei kukaan kritisoi sitä että minä 19 vuotiaana seurustelen kohta 26-vuotiaan kanssa, kukaan ei vaan jaksa uskoa että ”niinkin ?vanha? ” valitsisi näin nuoren (ja kuulemma kokemattoman, kiitos vain) itselleen. Tai ei kukaan tietenkään suoraan noin sano, mutta se on yleinen asenne porukalla tällä hetkellä.



doh.. samassa veneessä ollaan kamu. ei minun mielestä tuo 7 vuotta niin pahalta tunnu. mutta oletkos nyt varma, ettet ole vaan paranoidi. ei kai ihmiset noin ajattele? vaikoh?

niin, by the way, aikas jees kuulua vihdoinkin tänne seukkausluukkuun. Kuukausi + pari viikkoa yhdessä *plur*
Avatar
#429 • • Jonulih Guest
Mä kyl seukkaan nallepuhin kans.. *lmao*
Moehkoe

Posts: 50

#430 • • Moehkoe The Queen
Täällä kanssa seurustellaan tosin saapi nähdä kauan tämä suhde pysyy enään pystyssä *uuh* yhdessä nyt yli 2 vuotta mutta tuleeko enään kolmatta. se jää nähtäväks...
lohikarme

Posts: 1,730

#431 • • lohikarme RitariVittupää

Elvi:
Olen niin iki onnellinen kun mulla on niin täydellinen kumppani kaikin puolin. Yhdessä synkkaa todella hyvin ja ei tietoakaan, että muka loppuisi koskaan. Ikinä en ole näin vahvasti tuntenut ketään kohtaan ja täytyy sanoo et on niin hyvä olla koko aika. *sydän**pihkassa**sydän* Omalle rakkaalle *pus* pus* *hali*



oot paras *hali* *pus* *maailmansuurinrutistushali* *sydän* *plur* *pihkassa*

--
Qualis artifex pereo

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#432 • • Gilgamint.com Making questions
Äh vittuun koko touhu... tai niin on ainaki tullu muutamaan otteeseen todettua. Sit taas ite työnarkomaanina ja hieman höyrähtäneenä + vitun jääräpäisenä todennut et ois helpompaa et ois vaa joku rakastaja. Mut sit mä oon kuiteski mustasukkanen, + hellyyden kipee äijä ni ei sekää toimi, + et yleensä rakastun tulisesti vääriin mimmeihin ja lopult kaikki vaikuttaa nii kuluneelta ettei vaa jaksa...
Se on siin ja siin et uskoos koko rakkaus-humpuukiin enää ollenkaa *lohduttel*

Sit taas joku aina yllättää ja kävelee päin seiniä *plur*
Kukkis

Posts: 300

#433 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
*sydän* MIKKO *sydän*

--
Never say never..?

Jone

Posts: 8,258

#434 • • Jone Archibald Haddock

Elvi:
Seukattu ollaan ja naimisiin tarkoitus mennä ensi kesänä. Häävalmisetelut alkanu jo, mutta hitaasti ja ei panikoiden. Onneksi mun vanhemmat tai siipan vanhemmat ei ole niin hyysteerisiä.
Ihan kivaa, meillä kun on kivaa ja kaikki on hyvin suhteessa. Eka riitakin tuli vasta tasan vuos kun oltiin seurusteltu. Sormukset lenteli ja huhhuh! Sen jälkeen on ollut taas rauhallista. Kyllä mä oon *sydän*. Päivä päivältä suhde vaan syvenee. *pihkassa**pihkassa**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*



&

Elvi:
Olen niin iki onnellinen kun mulla on niin täydellinen kumppani kaikin puolin. Yhdessä synkkaa todella hyvin ja ei tietoakaan, että muka loppuisi koskaan. Ikinä en ole näin vahvasti tuntenut ketään kohtaan ja täytyy sanoo et on niin hyvä olla koko aika. *sydän**pihkassa**sydän* Omalle rakkaalle *pus* pus* *hali*



En haluis olla mitenkään kyyninen, enkä varsinkaan ilkeämielinen, mutta eikö tuollainen hemmetinmoinen tunteiden ääritilojen kokeminen kerta toisensa jälkeen ja suhteellisen lyhyen aikavälin sisällä ole jo melko henkisesti raskastakin? Ainakin musta itsestäni tuntuu, että rauhallisesti ja pikkuhiljaa ottamalla tulee pidemmällä aikavälillä parempi fiilis koko jutusta kuin äkkirysäyksellä ja suin päin ryntäilemällä.

Toivottavasti osaatte Kärmeksen kanssa ottaa iisisti, jotta homma pysyy handussa ja siitä tulee hyvä. Kivan nuoren miehen olet nimittäin itsellesi löytänyt, siitä propsit ja onnea matkaan. *joo*

-

Ai niin - Mulla ei ole kaikin puolin täydellistä kumppania ja kumppanini kumppanissa niitä vikoja vasta roppakaupalla onkin. Näiden vikojen sietäminen ja hyväksyminen on kuitenkin pitänyt suhteemme nipussa vaikeuksista huolimatta kohta kolme vuotta. Tässä ajassa on pikkuhiljaa oppinut tietämään ja ymmärtämään toisesta kaikenlaista, mutta kumppanin täydelliseen tuntemiseen pyrkiminen on mun näkökulmastani elinikäinen prosessi.

Lopuksi vielä terkkuja jollekin lappeenrantalaiselle ämmällä, joka on pitänyt ympäriinsä luentoja mun ja Annen suhteesta. Kumpikaan meistä ei ko. tapausta edes tunne, mutta jälleen kerran on ”siistii” havaita kuin tuntemattomatkin ihmiset katsovat olevansa jossain asemassa jauhamaan paskaa siitä miten meillä pysyy setit kasassa. Jatkakaa, itsenne te siinä vain nauranalaiseksi asetatte. *nauru*

[muokattu 19.7.2004 18:34]
Dacey

Posts: 671

#435 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Elvirith:
---
Sade*:
Hoh, ikähän on vaan numeroita! *nauru* Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä. *hymy*

---

Hassua sinänsä ettei kukaan kritisoi sitä että minä 19 vuotiaana seurustelen kohta 26-vuotiaan kanssa, kukaan ei vaan jaksa uskoa että ”niinkin ?vanha? ” valitsisi näin nuoren (ja kuulemma kokemattoman, kiitos vain) itselleen. Tai ei kukaan tietenkään suoraan noin sano, mutta se on yleinen asenne porukalla tällä hetkellä.



Elvirith *sydän* onnea sulle *hali*
\'eihän se ikä oo ku numeroita *humu* ite seurustelin puolivuotta 9vuotta vanhemman kanssa.. tosin erottiin viikkositten eli tulinpa tällekin luukulle vilkuttamaan.. (mutta tarkoitus ei ole olla kauaa poissa *pahis*)
Snowie

Posts: 601

#436 • • Snowie Ihku Hiutale

Darianna^:
Elvirith *sydän* onnea sulle *hali*
\'eihän se ikä oo ku numeroita *humu* ite seurustelin puolivuotta 9vuotta vanhemman kanssa.. tosin erottiin viikkositten eli tulinpa tällekin luukulle vilkuttamaan.. (mutta tarkoitus ei ole olla kauaa poissa *pahis*)


Kiituksia. *hali* Luotan siihen että palaat pian näille nurkille. *hihu*
helluli

Posts: 381

#437 • • helluli pupunen / hababambi
mulla ja mun beibellä on kans ikäeroa tuo 9 vuotta. yhdessä ollaan oltu reilu vuos ja neljä kuukautta *sydän*
meille kävi niin, että jonkin aikaa mä oletin hänen olevan muutaman vuotta nuorempi ja hän taas luuli minua hieman vanhemmaksi. ja siinä vaiheessa kun tarkat ikämme tulivat esille, ei sillä ollut enää mitään merkitystä kummallekaan*plur*

yleisesti ihmiset suhtautuvat hyvin.kohtalainen ikäeromme kun ei kuitenkaan mitenkään loista ulospäin... suurin ongelma on oikeastaan ollut mun mieheni katkeroituneet ex-naiset, joilta onkin sitten lohjennut ties minkälaista teinitissi-kommenttia. olen kuitenkin pyrkinyt olemaan totaalisen välittämättä. kaikki ne ihmiset, joilla on todella merkitystä, hyväksyvät meidät. ja meidän rakkauden
*joo*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Dacey

Posts: 671

#438 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

LLU:

yleisesti ihmiset suhtautuvat hyvin.kohtalainen ikäeromme kun ei kuitenkaan mitenkään loista ulospäin... suurin ongelma on oikeastaan ollut mun mieheni katkeroituneet ex-naiset, joilta onkin sitten lohjennut ties minkälaista teinitissi-kommenttia. olen kuitenkin pyrkinyt olemaan totaalisen välittämättä. kaikki ne ihmiset, joilla on todella merkitystä, hyväksyvät meidät. ja meidän rakkauden
*joo*



tossa mun edellisessä suhteessa ikäero tais epäilyttää kaikista eniten mua *nauru* Alunperin en ees viittiny lähteä treffeille *blush*
Muut kyllä otti asian yllättävän hyvin.. tosin tulihan joiltakin katkerilta tahoilta kommenttia että a) mä oon miehen kanssa vaan rahan takia
b) mies on mun kanssa esitelläkseen mua
Ite naureskeltiin kyllä tommosille kommenteille ku niitä tuli, ku tiedettiin oikeet syyt jne..

sanotaan vielä näin että toi vanhemman äijän kanssa seurustelu kasvatti hyvin kovasti mua.. joskus joutu kieltämättä pitämään kielensä kurissa ettei tullu jotain järkyttävää teiniangstia *iihhih* mut vaiks suhde on nyt loppu ja ystäviä ollaan ni en mä pois jättäis päivääkään.. *sydän* (eikai menny vähän vaa offtopiciks *nauru* *ding*)

[muokattu 20.7.2004 10:47]
limE

Posts: 149

#439 • • limE sex is my fuel
Ikävä kyllä minun pitää poistua täältä enkä usko palaavani pitkään aikaan vielä... *uuh* en olis halunu satuttaa...

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

Avatar
#440 • • ALIEN Guest
on se sitten ihanaa, kun voi luottaa omaan rakkaansa - etta han ei valehtele. oli se sitten mita tahansa! ikavaa on vain se ikava, mika sekin tekee vain loppu peleissa hyvaa mielelle ja suhteelle - pystyy katsomaan vahan sivulta koko asiaa, mika tuntuu laheisyyden aikana todella hyvalta, liian hyvalta ollakseen totta. En ole luopumassa, enka luovuta. -a