Club Elite 24.8.2005 @ Helsinki

25 posts, 2 pages, 3,747 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#22 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ottiko joku sen rekisterinumeron ylös? *poks*

Taisin olla eilen Elitessä mutta kyl mä mielummin väittäisin että jäin rekan alle matkalla ja joku raahas mut sohvalle nukkumaan *ding* Mulla ei ole minkäänlaista halua katsoa miltä mun tili näyttää eilisen jälkeen. Taitaa olla jo miinuksen puolella *eiei* Itse bileistä sen verran että Halo soitti tosi herkkua *slurps* Disco_Joelta tuli myös aika mehevää *jiihaa* Kiitos kaikille kavereille seurasta oli hauskaa *hali* Nyt takaisin potemaan tätä maailmanennätyskrapulaa *poks*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

onni3mk

Posts: 3,973

#23 • • onni3mk Onni on.

Steven Hoaks, 25.8.2005 12:52:
Ottiko joku sen rekisterinumeron ylös? *poks*

Taisin olla eilen Elitessä mutta kyl mä mielummin väittäisin että jäin rekan alle matkalla ja joku raahas mut sohvalle nukkumaan *ding* Mulla ei ole minkäänlaista halua katsoa miltä mun tili näyttää eilisen jälkeen. Taitaa olla jo miinuksen puolella *eiei* Itse bileistä sen verran että Halo soitti tosi herkkua *slurps* Disco_Joelta tuli myös aika mehevää *jiihaa* Kiitos kaikille kavereille seurasta oli hauskaa *hali* Nyt takaisin potemaan tätä maailmanennätyskrapulaa *poks*



*reps* *lmao*

Mä meinasin ehdottaa, et sun olis kannattanu lähtee meiän kans kotiin, mut et sä mua olis kuunnellu *vink*

Joo ihan hyvät kemut oli taas, kebabbi oli hyvää *slurps*

--
Onni on.

Mizfir

Posts: 2,472

#24 • • Mizfir pittuinen
Kiitos, muksaa oli*joo* tuli vaan lähdettyä kovin aikaisin nukuksimaan*hih*

Ens kerralla taas pidempään*iloinen*

--
-Mannanen-

Lauruska

Posts: 821

#25 • • Lauruska nihkee
Tulipas sit vihdoinki nähtyä tää mesta ja nää bileet..pitää tulla uudestaankin *hih*
Poistuttiin kanssa vähän kesken iltaa kun juna lähti, mutta oli kyllä kivaa ja tanssahdeltuakin tuli!