:D

2,389 posts, 120 pages, 591,042 views

Verano

Posts: 4,649

#1141 • • Verano Merituuli

e-nergique, 2.8.2005 13:31:
mutta ei sua voida tästä listasta pois jättää kun sä oot kuitenkin itsekin ihan pyllynvenyttelyn pioneereja :D
ja meidän kaikkien sydämenasia on kuitenkin pyllyt ja niiden hoito :D
silti sanoisin että palkinto kuuluu jaetusti sulle ja Veranolle! :D




Mun rakkaat pylly-ystäväni :D

Android,
Pelkkä ajatus sun aarrearkusta ja Veranon palatsista....Huh...:D :D :D :D :D



*ihania-ajattel* :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1142 • • Fyrisch

e-nergique, 2.8.2005 13:22:
minkähän takia ihmiset ei oo aikaisemmin tajunneet pyllyn todellista kauneutta :D
meidän pyllyjä on tavallaan vaan käytetty hyväksi, koska niitä ei oo arvostettu :D



Mä oon aina ollu sitä mielt et pylly on paras ja kaunein asia maan päällä (jos se on timmi eli jooga pyl) *nyrkkeil*

:D
o_°

Posts: 224

#1143 • • o_°
Aika alottaa kapina...TISSIT :D:D:D
boldy

Posts: 98

#1144 • • boldy Ectoplasmic Byproduct
:D Hmm... täällä ei varmaan ole hyvä käyttää noita listahymiöitä, mutta kelpaako pylliö? :D
Android

Posts: 3,908

#1149 • • Android

Verano, 2.8.2005 14:13:
Tuostahan koko pyllyily alkoi :D



Niin joo :D
Ja sit voidaan yhdistää tissit, pylly ja pylly edestäpäin :D Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D
serotonot

Posts: 3,137

#1151 • • serotonot Paul Easy

Android, 2.8.2005 14:18:
Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D


Mä tiedän tost yhen videon mut en viitti pistää linkkiä tänne :D
Android

Posts: 3,908

#1152 • • Android

serotonot, 2.8.2005 14:19:
---
Android, 2.8.2005 14:18:
Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D

---

Mä tiedän tost yhen videon mut en viitti pistää linkkiä tänne :D



No, vähän kekseliäisyyttä kehiin niin eiköhän me jotain keksitä kuitenkin :D
Verano

Posts: 4,649

#1153 • • Verano Merituuli

Android, 2.8.2005 14:18:
Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D



Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D
o_°

Posts: 224

#1154 • • o_°

Verano, 2.8.2005 14:21:

Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D



Kannatetaan o/ :D:D
serotonot

Posts: 3,137

#1155 • • serotonot Paul Easy

Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D


No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D
Verano

Posts: 4,649

#1156 • • Verano Merituuli

serotonot, 2.8.2005 14:22:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D

---

No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D



Kyllä mä haluan tota ihan livenä tehdä :D
e-nergique

Posts: 568

#1157 • • e-nergique STT

serotonot, 2.8.2005 14:22:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D

---

No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D



mut mä luulen ettei siellä netissä oo mitään nimenomaan MEIDÄN etupyllyistä :D
tai no siis enhän mä tiedä jos joku meistä on tehnyt etupyllynvenyttelyopetusvideon :D

tunnustaako kukaan? :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1158 • • Android

Verano, 2.8.2005 14:23:
---
serotonot, 2.8.2005 14:22:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D

---

No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D

---


Kyllä mä haluan tota ihan livenä tehdä :D



Joo sama täällä :D Ja mä uskon, et mulla ja Veranolla nyt on aika erilainen visio siitä miten tämä voidaan toteuttaa kuin netin opetusmateriaalilla :D
Android

Posts: 3,908

#1160 • • Android

e-nergique, 2.8.2005 14:25:
mut mä luulen ettei siellä netissä oo mitään nimenomaan MEIDÄN etupyllyistä :D
tai no siis enhän mä tiedä jos joku meistä on tehnyt etupyllynvenyttelyopetusvideon :D

tunnustaako kukaan? :D



Ei vielä, mut voidaan tehdä oma video :D Voidaan sit siinä testata etpyllyjemme yhteensopivuutta ja miettiä erilaisia venyttelyvaihtoehtoja :D Tuskin tarvii kysyä ootko mukana :D