mitä sinun on kauan pitänyt tehdä, mutta et ole saanut tehtyä?

408 posts, 21 pages, 214,730 views

ValaX

Posts: 3,891

#341 • • ValaX
aina kun mä törmään tähän, mulle tulee mieleen sana "siivota"
Kolera

Posts: 4,256

#342 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
aloittaa päiväkirja-> tallentamaan elämääni niin että näkisin elämänikaaren ja "kasvamiseni". Tähän ikään mennessä ei ole juuri kummoisia muistoja tullut enkä edes muista millainen olen ollut lapsena/teininä/nuorena aikuisena.

niijoo ja tietty "ottaa itteää niskasta kiinni" 10v jo vierähtäny löröillessä =P

Purkaa solmut päästä...tai aloittaa ainakin niiden selvittely ja selvittää miten se vois tapahtua.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Worin

Posts: 526

#343 • • Worin
Vanha putkinäyttö on pitäny viedä kierrätykseen jo pitkän aikaa.
Goala

Posts: 332

#344 • • Goala It is your own imagination!
Hah päättötyön kirjallista osuutta en ole vieläkäään saanut tehtyä! JAIKS!

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Avatar
#345 • • opmdevil Guest
Aika pitkään on pitänyt sanoa huomenta muille työntekijöille kun tulee töihin. Olen ollut talossa neljä vuotta. En ole vaivautunut.
Slim_Jim

Posts: 573

#346 • • Slim_Jim

opmdevil, 13.5.2009 08:56:
Aika pitkään on pitänyt sanoa huomenta muille työntekijöille kun tulee töihin. Olen ollut talossa neljä vuotta. En ole vaivautunut.



Itse aloitin kun kaikki sanoivat minulle huomenta ja siinä sitten mietin pitäisikö siihen vastata.
En vastaa, mitä turhia kyllähän ne tietää mun vastauksen.
Mutta entäs jos en vastaa? Pitääkö ne mua ylimielisenä mulkkuna?
Vittumaisena tyyppinä?

Nykyään tulee ihan välillä mentyä jonnekin toiseen kerrokseen ihmisille sanomaan huomenia aina aamuisin :P


Niin, itse aloitin lenkkeilyn + mitälie 100 pushups / situps / squats jne.
Tuntuu toimivan, paikat hieman hellinä aina.
Hiljaa hyvä tulee, kunto on päästetty sen verran huonoksi mutta jos tästä kestävän tavan saa niin np.
UnityF

Posts: 15,721

#347 • • UnityF joo just se
- Pestä uuni sisältä ja ulkoa.
- Sulattaa pakastin.
- Viedä kolme isoo säkkii vaatteita UFF:n kierätyslootaan.

Noi piti olla tehtynä jo maaliskuun loppuun mennes...
Jos nyt sais itteensä niskasta kii. *joo*
Madda

Posts: 650

#348 • • Edited Madda ice-angel
Ottaa genitaali lävistys ja tatuointi..

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Miazu

Posts: 815

#349 • • Miazu Päivänsäde
Rankkaa vaatteet ja heivaa pois kaikki mitä ei käytä, mut tosiaan onhan niissä se tunnearvo :)
olla Olematta koneella :)
Nauttia sängyssä peiton alla yksi päivä :)
Käydä kiksu bileissä <3 fiilistelemässä vanhoja
milessi

Posts: 188

#350 • • milessi Jai
Muutama asia jotka odotutti itseään mutta oon saanut muutosta jo aikaiseksi:

- Yrittäjyyskurssille osallistuminen --> laitoin hakemuksen tänään menemään
- Kielikurssi --> tiedän jo mille voisin/haluaisin osallistua, mutta pitäisi käydä ilmoittautumassa paikan päällä kun omat pankkitunnukset ei käy ko. saitilla
- Kaukomatka, en ollut käynyt v. 2005 vaihto-opiskelun jälkeen juuri missään --> Vietin 3 viikkoa kesälomasta Japanissa *hymy*
- Uuden tietokoneen ostaminen --> ens viikolla jos ois iMac tän iänikuisen romun tilalla

Ja bonuksena ollasin/droppasin eilen kahdet rappuset skedellä parin kesän arpomisen jälkeen *vink*

En tiedä liittyykö asiaan, mutta seurustelun loppuminen saa ihmisen näemmä tekemään erinäisiä asioita.

Nii joo, ja jos nyt vihdoinkin selviäisi taas joihinkin bileisiin..

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Minnalilla

Posts: 418

#351 • • Minnalilla
-Alkaa opiskelemaan enkkua
-Ostaa syna (rahasta kyl nyt kiinni)
- Alkaa käyttää pyörää auton sijaan...
- Kattoo vähä mitä söis...

Nyt pitäis kyl saada aikaseks et siivois, pesis ikkunan ja auton *nauru*

--
tilulileii!

turquoise

Posts: 732

#352 • • turquoise e-ra2co
Muuttaa pois Suomesta. Monta kevättä olen hokenut, että ens talvena en täällä enää ole. Tänä vuonna taidan kyllä ihan oikeasti toteuttaa tuon, sillä mä en muuten kestä. Oon vähän tämmöinen levoton sielu ja Treellakin oon asunut "jo" kolme vuotta, joten tuntuu että mikään ei ole enää uutta.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#353 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
..treenata noita olemattomia vatsalihaksia.. Fyssarin avulla alotin 08/08, mut sit se vähän jäi kun pääsin jopa istumaan ilman että piti kääntyä mahalleen ja punnertaa käsillä *hih*
..ja toki muutenkin vähän pitää kunnosta huolta. Noi nykyään niin harvat vaunulenkit kauppaan ei paljoa auta.

..ja omaa viihtyvyyttä lisäis kummasti, kun OIKEESTI veis tosta rappusten alta noi laatikot ja roinat kellariin. Mutta en mä ole tässä asunu kun vasta tammikuusta asti *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Takyon

Posts: 2,945

#354 • • Edited Takyon Möwkö
Sain just tehtyä jotain mitä en uskonu et jaksaisin koskaan tehdä, eli otin rätin käteen ja ämpäriin vettä ja putsasin suurinpiirtein kaikki tasot ja paikoillaan olevat esineet tästä kämpästä :D

Jos vielä joskus sais samanlaisen innostuskohtauksen ikkunoiden kanssa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Riku

Posts: 3,187

#355 • • Riku The Little Prince
Hammaslääkäri. Niitä harvoja fobioita mitä elämässä omaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

epicuros

Posts: 7,734

#356 • • epicuros
Piti lopettaa kiireessä postalu forumeille, mut sainpa sen sit tehtyä!

....

--
Valid criticism does you a favor.

PieceOfMind

Posts: 628

#358 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

Replying to mitä sinun on kauan pitänyt tehdä, mutta et ole saanut tehtyä?:

PieceOfMind, 30.6.2005 00:07:
Viedä 5 kiloa markkoja pankkiin *igor*
Käydä tapaamassa vanhaa tuttua, joka asuu 100 metrin päässä.
Unohtaa tää hyödytön stressi ja kiire ja muuttaa maalle tai Afrikkaan...



Tuli muutaman vuoden jälkeen vastaan tällainen. Katsotaanpa, mitä oon saanu aikaiseksi:

- 5 kiloa markkoja on edelleen pankkiin viemättä jossain kaapissa/varastossa, ja niitä on roudattu muutto muuton jälkeen ympäri Helsingin ja Suomen. Ottaakohan pankit ees vastaan niitä enää?

- Vanha tuttu kuoli viime vuonna. En sitten saanu aikaiseksi :(( Idiootti minä - mikä muu oli muka tärkeämpää?

- Afrikassa asuttu, check. Maalle muutettu, check. Stressi ja kiire? Työn alla vielä... itseään ei pääse pakoon.
¡ Previous post about a year ago !
peikkolapsi

Posts: 1,180

#360 • • peikkolapsi miisa the maskotti
pestä ikkunat... no, nyt on kaks kolmesta pesty. jos tällä viikolla sais vielä tosta keittiöstä. *igor*
jotenkin ärsyttävää hommaa.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla