Kiksukarvaa?

48 posts, 3 pages, 17,517 views

Android

Posts: 3,908

#21 • • Edited Android

Android, 28.6.2005 19:55:
Siirtäkää tämä topic pois alueelta "yleinen keskustelu". En halua nähdä tällaisia topiceja "uudet"-ikkunassa. Kiitos.

Eikö tämä nyt ole sitä yleistä bilehöpinää?



...Onko tämä moderaattoreille mahdoton tehtävä?
Avatar
#22 • • Edited ALIEN Guest

Jone, 28.6.2005 19:44:
---
Hyzenthlay, 28.6.2005 19:39:
Kuinka tylsäks tässä voiskaan ruveta *igor*

---


Et ei muuta kuin kiksukarvaa päälle vaan - ole yksilö. *nauru*



riippunee näkökulmista? kyllä sitä aina repeää kun näkee jollain kiksukarvaa, mut sit kun muistaa et sitä on joskus ollut itsellsäkin niin saapahan taas hyvät naurut. Mua ei ainakaan kaduta ne ajat, koska olen lukemattomat kerrat saanut nauraa itselleni vanhoja kuvia katsellessa. eihän siinä mitään väärää ole - se on vain huvittavaa :)
Avatar
#23 • • Edited ALIEN Guest

aappina, 28.6.2005 19:28:
Olkaapas nyt ihunia ja ystävällisiä ja kertokaa todelliselle alottelijalle ja bileisiin rakastuneellee neitoselle että mihinkähän voisin laitaa päälle karvaa?



sääret ja tissit voi peittää karvalla ja joku kiree hame (mielellään läpinäkyvä *kuolaa*) *vink*


Sain kaverilta semmosset kiksuttimet jotka ylttää polvesta nilkkaan, jotka olis aikas täyrelliset valkosen minarin kanssa..



oikea meininki!!


Aattelin vaan että oonkohan nyt pari vuotta muodista jälessä?



et


Onko millenniumin summerclubissa kiksukarvaa liikenteessä?
Elämäni tokat pileet = )

Auttakaa?



eiköhän ja onneksi olkoon, olet löytänyt bileet :)

PS.
kysymys: oletko aina tykännyt konemusiikista vai rupesitko tykkää siitä vasta, kun eksyit ekoihin bileisiin?
ville

Posts: 3,780

#24 • • ville olen oikeasti ujo

Quu, 29.6.2005 01:25:
Kylmällä säällä ei pidä myöskään unohtaa venyttelemisen tärkeyttä, on todella ikävää kun paikat alkavat kramppaamaan jo kymmeneltä illalla.



No tää on oikeesti totta.

Mulla on monta kertaa illussa aamun muuttuessa päiväksi krampannut esim selkä. Siinä pitää käydä venyttelemään oikein kunnolla ... ja taatusti saa kummallisia katseita :)
hrdkvr

Posts: 3,929

#25 • • hrdkvr KURGO
kixukarvat is soooo 00's

--
-keep it hard-

Jone

Posts: 8,258

#26 • • Jone Archibald Haddock

ALIEN, 29.6.2005 07:38:
riippunee näkökulmista? kyllä sitä aina repeää kun näkee jollain kiksukarvaa, mut sit kun muistaa et sitä on joskus ollut itsellsäkin niin saapahan taas hyvät naurut. Mua ei ainakaan kaduta ne ajat, koska olen lukemattomat kerrat saanut nauraa itselleni vanhoja kuvia katsellessa. eihän siinä mitään väärää ole - se on vain huvittavaa :)



Oi, kyllä mullakin on ollut kiksukarvahame. Helvetin magea olikin. *nauru*

Kiksukarvan valitsemisen pukeutumiseen oman yksilöllisyyden korostamiseksi kiksu- tai polkkabileissä vaan on ajatuksena koominen, koska niissä ko. ihqkarva on about yhtä yksilöllistä kuin farkut normibaarissa. Kukin pistäköön päälle mitä lystää ja niin edelleen, mutta ei karvailua kauhean omaperäisenä ratkaisuna pysty pitämään jos se on ollut tavoitteena.
Avatar
#30 • • MiSSy* Guest
Mä tykkään kyl kiksukarvasta *plur*

Ja oli muodissa tai ei, oli "kaikilla" sitä tai ei... niin laitan silti. Sanoi mitä muut siitä vain niin jos ite tykkää niin mikäs siinä *hymy*
Avatar
#32 • • ALIEN Guest

ant1
Mun mielestä just Farkut & T-paita rokkaa *hihu*



no mut sä palvotkin saatanaa!! :D
aappina

Posts: 2

#33 • • aappina Iihan pihallaaa
Otappa näistä sitte selevä.
Ja ALIENILLE: Oon tykänny jo jonkin aikaa,en vaan ole yksin uskaltanu lähtee bileisiin. Onneks on kaveri joka "pakotti" = )
_trap_

Posts: 75

#34 • • _trap_ remorseless eating machine
kiksukarvaa.. mikä se siinä "kiksukarvassa" niin viehättää? mä en itse siitä tykkää, en sitten ollenkaan.. jotenki alkaa aivastuttaa jo ajatus. tulee semmoinen pölynen pehmolelu mieleen. tai ennemmin ehkä semmoinen tyyny, minkä sain joskus lahjaksi. se oli älytön pölynkerääjä..

--
It is not my place, the 9 to 5 world.

Avatar
#35 • • Iceman Guest

aappina, 28.6.2005 19:28:
Olkaapas nyt ihunia ja ystävällisiä ja kertokaa todelliselle alottelijalle ja bileisiin rakastuneellee neitoselle että mihinkähän voisin laitaa päälle karvaa? Sain kaverilta semmosset kiksuttimet jotka ylttää polvesta nilkkaan, jotka olis aikas täyrelliset valkosen minarin kanssa..

Aattelin vaan että oonkohan nyt pari vuotta muodista jälessä?

Onko millenniumin summerclubissa kiksukarvaa liikenteessä?
Elämäni tokat pileet = )

Auttakaa?



Vitut muodista!!! Pukeudu niin kuin itse tykkäät... pääasia on että sul on hauskaa!!!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#36 • • Aziz Combat Fighter
Yks mikä kantsii kans muistaa on se, et tärkeintä on se mitä muut susta ajattelee.

Älä ikinä unohda.

4 real.

Dude.

omg.

lol.

stfu.
ellutus

Posts: 39

#37 • • ellutus
Hei mitä enemmän omistautuu pukeutumiselle ni sitä parempi ainaki mun mielestä. Jokainen tallaa miten huvittaa ja kylhä sitä on kivempi kiksutella kunnon tamineissa*joo*
nethr

Posts: 763

#38 • • Edited nethr !!
Kiksukarvahan ei kai ole kovin "hengittävää" ainetta, joten boxereita/pikkareita siitä ei kannata välttis vääntää, tai saa kassi- tms. hikeä vääntää alusta asti. Ja muutenki se näyttää vähän uitetulta koiralta viimeistään bileiden loppusuoralla. No, kukin tavallaan *joo*

edit. vai mistä elämestä saadaan kiksukarvaa *hih*

--
xD

remotion

Posts: 5,283

#39 • • remotion nostatus guru
tietysti kiksukisuista ja -kaneista joissa sitä kasvaa luonnostaan neliötolkulla.

Itse tykkään kyl tosta jotenkin se on niin ihgupinceetä!!!*hellokitty*
nethr

Posts: 763

#40 • • nethr !!
Etenkin kesäaikaan kiksukarva on se must - juttu... Noei tpd. Mutta talvella kun muutenkin kaikennäköstä eskimoa menee, niin silloin kiksukarva on kyllä ihan piristävä lisä tähän arktiseen ja pimeeseen ja kylmään kaamoshelvettiin *hihu*

--
xD