Eddy Satan

51 posts, 3 pages, 25,236 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Jone Archibald Haddock

Individual, 23.5.2006 15:49:
Pakko kyllä kuunnella tämä miksaus, että onko se todellakin kaikkien näiden ylisanojen vertainen, vai onko sekaan roiskunut hieman "Eddy-lisää."



Eddy-lisänä toimii mun kohdalla se, että ylipäätään downloadasin ja kuuntelin koko jutun - jonkun täysin randomin pikkuisen polkasta innnostuneen makkarideejiin miksausta en olisi edes kuunnellut.

Arvioni on niin objektiivinen kuin mahdollista, mutta kieltämättä lakkasin antamasta armoa viimeistään sen Candymanin kuullessani.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#22 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Caro², 23.5.2006 15:43:
80min seksikokemus.



En ole ehkä ikinä nauranut näin paljoa millekkään klubbarin postaukselle =DDDDDD

Rupee pikkuhiljaa hengitys jo tasaantuu, mutta vatsaan edelleen sattuu tosi paljon *lmao*

Mun on ehkä myös pakko ladata tää kun pääsen kotiin töistä *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Android

Posts: 3,908

#23 • • Android
Tämä setti oli kyllä aika tajuntaa laajentava. Kumma etten ole keksinyt kuunnella tällaista ennen. Ja nuo scratchit ovat aivan huikeat, sanattomaksi jää.

Paitsi että lisää nopeutta saisi olla, ei tällaista jazzia oikein voi kuunnella =(
Foxmagon

Posts: 1,329

#25 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Caro², 23.5.2006 15:43:
esipuhe:

-clips-




Ei helvetti, lens pringlesit suusta :D Päivän piristys!

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

CM

Posts: 1,507

#26 • • CM
Muute hyvä, mut kikkoi ois voinu olla enemmä
Eddy Satan

Posts: 722

#27 • • Eddy Satan FAST
Kiitos palautteista,Jone?!Jokainen vetää tyylillään,eikö,otan opiks,ei ollu aikaa ja serveria tehää ja pistää jakoon eneemmän miksauksia,mutta,koht tulee lisää,vähän hitaampaa,mut omassa musiikkinmaussa pysyn,hihnavetoisilla ja omnitronick cd deckilla toi on tehty puol vuotta sitten,seuraavaa miksaus tulee pelkkiillä vinyyleillä miksaattu,ja toivoottovasti teknareilla.
Ja muuten pistin sen miksauksen nimenomaan omaan "soittajat" profiiliin,et sais kuulla mitä te ootte mieltä siitä,käytän seuraavan kerran toista topiiccia mihin miksaukset pitääkiin laittaa,sille siellä saa quotata ja ja kritisoida niin paljon ku huvittaa,tämän topiicccin on parempi lopettaa tähään,koska mulle oli tärkein tietä et imuroivatko teidän koneet musiikkin tuon saitin kautta.En kaipaa tähän palautetta,mutta nää mitkä ovat jo tulleet,voitte kirjoittaa sitten seuraavalla kerralla "mixaukset" topiicille,kiitos.
Individual

Posts: 10,942

#28 • • Individual HYPNO!
Harmi, olisi ollut tarjolla mukavaa munille potkivaa polkkaa, joka meikäläiselle uppoaa aika ajoin hyvinkin paljon, mutta kieltämättä joutuu yhtymään edellä esitettyihin kommenteihin ja sanoa, että nuo ihmeelliset kikat aivan väärissä paikoissa, pari suht´eksoottista vaihtoa ja etenkin tuon pitchin ja eq:tten kanssa säätäminen saivat aikaan sen, ettei miksausta voinut kuunnella loppuun asti. Ja toi Candyman, Voi Jeesus! *ding* Ja mitä tuohon Carl Orf introon tulee, niin se lakkas meiksin kirjoissa olemasta se teh ultimate aloitus sen jälkeen kun Osmos Cosmos astui lavalle sen saattelemana Joensuussa kerran juhannuksena.


Sääli, kuten sanoin, mieleisiä olisivat lätyt olleet, ainakin tuon alun sekoilun takia suoritetun satunnaisotannan perusteella.
Anselmi

Posts: 2,578

#29 • • Edited Anselmi And sell me

Caro², 23.5.2006 15:43:
-Klip-


Meinaat sä että mä oon harrastanut paskaa seksiä kaikki nämä vuodet?*ding**nauru*

p.s. Eddy on salettiin palkannut Jonen markkinoimaan tätä settiä, koska minä
ja moni muu on lataamassa tätä settiä pelkästään ja ainoastaan sen takia
että pakko kuulla onko tämä ihan oikeasti niin paska kun Jone väitti. Jos
on, niin tää on klassikko jo syntyessään*jiihaa*

--
sen pituinen se

Caro²

Posts: 5,301

#30 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Täytyy kyllä eddyn puolustukseksi sanoa, että tää ei suinkaan ole paskin setti jota olen kuullu. Ehdottomasti paskin setti oli erään dj:n heittämä keikka eräissä housebileissä.

Tästä ei sen enempää.
CM

Posts: 1,507

#31 • • CM

Caro², 23.5.2006 17:41:
Täytyy kyllä eddyn puolustukseksi sanoa, että tää ei suinkaan ole paskin setti jota olen kuullu. Ehdottomasti paskin setti oli erään dj:n heittämä keikka eräissä housebileissä.



Oon ite nähny setin, mikä heitettiin yhellä teknarilla, kun se ei osannu käyttää kahta (tai sit se oli niin et kaks mikserin volaliukua/yks crossi oli liikaa). Siinä levyjen välissä oli aina mukava tauko :D
Jone

Posts: 8,258

#32 • • Jone Archibald Haddock
Mulle sanottiin etten saa sanoa tänne enää mitään. *poks*
efo

Posts: 1,908

#33 • • efo Laserpoint

Jone, 23.5.2006 20:34:
Mulle sanottiin etten saa sanoa tänne enää mitään. *poks*

mut sanoit silti ettet saa sanoa mitää, n00b

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

typ0

Posts: 1,892

#34 • • typ0 syntax error

Caro², 23.5.2006 15:43:
clip



aivan sairasta repeilyä xDDDD

Caro², 23.5.2006 15:43:

4min20s : Avolätärillä naamaan ja naiminen jatkuu

~05min : Keskeytetään pano, noustaan sängystä ja juostaan ympäri olohuoneen pöytää huutaen "VITUN HUAAARAA!" - palataan takaisin sänkyyn jatkamaan hommia.

37min28s : dj paskoo karsinaan..



Itkunaurua xDDD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

liikkuva muna

Posts: 2,652

#35 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Kieltämättä kyllä noi Protskun biisit menetti täysin hohtonsa noilla pitcheillä. Samoin Frozen Flame, jonka muutenkin korkeat bassot hakkas tässä jossain 1,5 kHz:n paikkeilla.

Edit: Onks toi Candyman vedetty monoksi? Aika inhat vaihehäviöt oli liideissä, just ja just erotti ne sieltä joukosta.
tumpsi

Posts: 2,553

#36 • • tumpsi rekisteröitymätön

Individual, 23.5.2006 17:10:
Ja mitä tuohon Carl Orf introon tulee, niin se lakkas meiksin kirjoissa olemasta se teh ultimate aloitus sen jälkeen kun Osmos Cosmos astui lavalle sen saattelemana Joensuussa kerran juhannuksena.


:D
enrg

Posts: 2,040

#37 • • enrg
nopealla kuuntelulla bongasin pari carbonin demoversiotakin seasta :D. Ei kyl mikää mestariteos, mut kai sitä minuutin voi turhempaankin kuluttaa.
sizzler

Posts: 198

#38 • • sizzler
voooooooiiiiii ziiiiSuus voiko näin saatanan huonoo miksausta kukaan enää ees tehä...siis noi kikkailut oli jo iha liikaa..heti alussa alettiin "näyttään taitojaan" ja ojaan mentiin ja kovaa niitten suhteen...ja noi vaihdot oli kyl sellasta kuunneltavaa et oksat pois...ei tainnu yxkään vaihto mennä biitilleen.

ja mix helkkaris noi älyttömät nopeuden nostatukset jo alussa (ekan vaihdon jälkeen) ei näin...

H Y V Ä! !

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

Sjel

Posts: 371

#39 • • Sjel Apprentice.
joopajoo, setin paras kohta kyl oli ku se loppu.

--
Will work for bandwith. :)

mastream

Posts: 549

#40 • • mastream
Miten tuon oikein saa ladattua tuolta? Tulee vain, että pitää odottaa tietty minuuttimäärä mutta vaikka odottaisi niin ei pääse lataamaan.