SUN 16h Mini Festival 31.7.2005 @

113 posts, 6 pages, 23,351 views

Chäz

Posts: 1,381

#41 • • Chäz Namutäti

UnityF, 25.7.2005 11:26:
Kuka aikoo juhlii täällä sen 16h miun kanssa?
Kun tahon olla alusta loppuu.. *hih*

I *sydän* SUN



_o/ minä!!

[pieni]puhuin pomon kanssa, niin meen vasta tiistaina töihin [/pieni] *pahis* *hih*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

La Petite

Posts: 1,160

#42 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Miks oi miks Nessi ja Orkidea soittaa samaan aikaan...

Well, ei pidä valittaa jos on liian paljon hyvää tarjolla samanaikaisesti *iloinen*

*sydän* olis jo sunnuntai *sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#43 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

UnityF, 25.7.2005 11:26:
Kuka aikoo juhlii täällä sen 16h miun kanssa?
Kun tahon olla alusta loppuu.. *hih*

I *sydän* SUN



Mä ajattelin alottaa Pussyn aamuista ja siirtyä sieltä sitten SUN:iin..Mitäs siitä sit tulee? *ding* öö..23 tuntii! *nauru* No ok..Käyn mä vaatteet vaihtamassa himassa siinä välissä! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se

Chäz, 29.7.2005 09:58:

_o/ minä!!

[pieni]puhuin pomon kanssa, niin meen vasta tiistaina töihin [/pieni] *pahis* *hih*



tästä tuleekin ihanaakin ihanampi päivä.. vaikka satais vettä kaatamalla niin nyt tiedät et mulla on silti *super* hauskaa. *jiihaa*

ei voi päivä paremmin alkaa *hih* *hymy*


Super-Kerttu, 29.7.2005 10:19:

Mä ajattelin alottaa Pussyn aamuista ja siirtyä sieltä sitten SUN:iin..Mitäs siitä sit tulee? *ding* öö..23 tuntii! *nauru* No ok..Käyn mä vaatteet vaihtamassa himassa siinä välissä! *iloinen*




Mulla on varmaan aika sama homma, viime vuonakin jostain aamuista menin kaverille suihkuu ja sit heti tänne *hymy*
Tänä vuonna sama plääni *joo*
-juntti-

Posts: 25

#45 • • -juntti- Dancer, Everteen, Neversleep
Hei dami! Lupasin kai jotain drinksuja ja lippui ja muuta, mutta älä väitä että sut muka täältä helposti löytää! Miten nyt kuvailisin (ja tutut nauraa)? Sininen paita, kaks vuotta päivittämättä, mutta kaunistuu vaan, sisäinen blondi, ei saa unityyn koskaan lippua. Edellinen 'suhde' ei varmaan ollut edes suhde'.

-ave-

Jos tunnistat ittesi, niin tuutko vai meetkö?

Tai sitten ois lippu yhdelle ihanalle tytsylle kai...

SUN:

Similar to most typical stars, it is a large ball of hot electrically charged gas which obtains its energy from nuclear reactions in its hard core, much like energy expected from a countless number of hydrogen bombs exploding. This nuclear energy heats the ball of gas up causing it to tend to expand. However, the weight of this gas, which is very dense at the core or central region, causes the ball to try to contract. This "tug of war" between these tendencies to expand and contract at the same time results, at the present time, in a steady situation.

Viikonloppu tiedepläjäys!

--
'Sometimes all thoughts are misleading'

Timce

Posts: 5,381

#46 • • Timce
Jos vaan kotiutuu DBTL:sta tarpeeks aikaseen, niin tää on kyllä selviö.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#47 • • Freja Sihteeri
Kivaa *hymy* Huomenna vapaapäivä ja maanantainakin vasta kolmeen töihin *aplodit* Jos saisin vaikka ukkosenikin mukaani *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Occu

Posts: 2,528

#48 • • Occu
kyllähän sitä ehkäpä
muutaman drinkin voisi
tulla tänne kumoamaan
ja nauttimaan musiikki
tarjonnasta...

--
..::MOI::..

UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se
*sydän* ei enää montaa tuntii *sydän*
Fyrisch

Posts: 4,525

#50 • • Fyrisch
huomiseks luvattu +22 astetta *kuolaa*

hottia menoa!
sts

Posts: 7,969

#51 • • sts Sama pyynti aitta!
kattellaas jos tänne eksyis.
Wegez

Posts: 2,141

#53 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Nyt töihin...sit töiden jälkee kotia ja SUNiin!!! *jiihaa* *plur*

--
...we´re all made of stars...

UnityF

Posts: 15,721

#54 • • UnityF joo just se
tänään *sydän*
Displacer

Posts: 1,828

#56 • • Displacer
kait tännekin pitäisi jossain vaiheessa eksyä *iloinen*
Wegez

Posts: 2,141

#57 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Ei tsiisus!!! *plur*

Aivan mielettömät bileet! Parhaat clubi bileet jos oon koskaa ollu! Se FIILIS, ne valot, se MUSIIKKI, se PORUKKA!!! *sydän* *aplodit*

Jalat on iha rikki 6h tamppaamisen jälkee ja just tuli mäcistä jos sain kestää jotai tavis örvääjiä.. *igor* ..mut se ei tätä fiilistä paranna!!! *plur*

Kiitos järkkäri posse bileistä! *aplodit*

..huomenna lisää palautetta, kunhan saan eka levättyä kunnolla.. *hymy*

--
...we´re all made of stars...

Hiekka

Posts: 131

#58 • • Hiekka
Hauskaa oli vaikka saapui vasta Orkidean setin alkuun ja muutenkin saakelin hyvät kestit.*aplodit* Vuhuu!
TonySt

Posts: 4,166

#59 • • TonySt mediamoguli
Lopussa vika puol tuntii tuli kyl alakerrassa sellaista helmeilyy ettei tanssilattialta poistuminen tullut mieleenkään.. Uuh. Kesän parhaat kemut <3

Nyt sit kohta pikakuolemien jälkeen pirteänä töihin....

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Jammailija

Posts: 3,224

#60 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Porukka oli enemmän kuin HYVISSÄ tunnelmissa - meno oli suorastaan villi, viidakkomeininkii!
Deejiit luukutti törkeen hyvää musaa, joka yltyi lopussa rullaavaksi jytinäksi! Jengi vääntää täysillä ja hymyilee toisilleen. Väittäisin, että tunnelma oli mieletön.

Tää ny on ihan älytöntä hehkutusta, mut minkäs teet ku bileet oli niin hyvät*nauru*.

Ps. Meidän pariskunta oli tulessa ja oma hani kyl väänsi niin lujaa, ettei voi olla ku ylpee*jiihaa**sydän**nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...