Birdie avaa ovensa 01.07.2005

21 posts, 2 pages, 9,939 views

Avatar
#2 • • x Guest
looking good! too bad we'll miss the opening but will defo check it out in august... keep up the good work mate *aplodit*

lasse & petra
Avatar
#3 • • Janneko Guest
Onko tietoa mikä on musiikki-linja Birdiessä?Housea...?
Klabi

Posts: 1,423

#4 • • Klabi HUGC

PachaBoy, 20.6.2005 18:44:
Onko tietoa mikä on musiikki-linja Birdiessä?Housea...?



Housea [iso]isolla Hoolla....[/iso]
Lauri

Posts: 1,051

#5 • • Lauri Devoted
Onks Herra A vetämässä ko. ravintolan shöy-puolta? Jos kyllä niin
isot sormet pystyyn sedulle :)
mr.a

Posts: 2,098

#6 • • mr.a

Lauri, 28.6.2005 09:02:
Onks Herra A vetämässä ko. ravintolan shöy-puolta? Jos kyllä niin
isot sormet pystyyn sedulle :)



Moikka!

Mun vastuulla on ainoastaan Birdien lauantai-illat. Ja niilläkin tarkoitan siis alakerran Danceteria klubin pyörittämistä. Birdiessä muut illat tulevat painottumaan ´iisimmälle´musalle, en tarkoita missään tapauksessa minkäänsortin ´eurojuusto´meininkiä vaan klubimusiikkia laidasta laitaan. Paino kuitenkin genrellä (iloinen) house.

Jotain muita klubivääntöjä on myös tulossa, mutta niistä varmaan asianomaiset ilmoittelee kun on ajankohtaista. Juhlitaan nyt ensin noita avajaisia siis ens viikonloppuna!

rauhaarakkautta&auringonkukkia,

-a.
gobbe

Posts: 262

#8 • • gobbe skenekuva


Mun vastuulla on ainoastaan Birdien lauantai-illat. Ja niilläkin tarkoitan siis alakerran Danceteria klubin pyörittämistä. Birdiessä muut illat tulevat painottumaan ´iisimmälle´musalle, en tarkoita missään tapauksessa minkäänsortin ´eurojuusto´meininkiä vaan klubimusiikkia laidasta laitaan. Paino kuitenkin genrellä (iloinen) house.



Kuulostaa hyvältä :) Tarvitsee nähtävästi sihdata nokka kohti birdietä useamminkin. Loistava valinta sedulta mielestäni rakentaa yökerhoa hiukan erilaisempaan suuntaan, toivottavasti kävijöitä riittää myös paikalla. Minkäsorttista iltamaa nuo lauantait tulevat olemaan, ts. onko paikalla vaihtuvat dj:t etc?

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

mr.a

Posts: 2,098

#9 • • mr.a

gobbe, 28.6.2005 23:49:
---
---


Kuulostaa hyvältä :) Tarvitsee nähtävästi sihdata nokka kohti birdietä useamminkin. Loistava valinta sedulta mielestäni rakentaa yökerhoa hiukan erilaisempaan suuntaan, toivottavasti kävijöitä riittää myös paikalla. Minkäsorttista iltamaa nuo lauantait tulevat olemaan, ts. onko paikalla vaihtuvat dj:t etc?



Hola!
Joo tulkaa ihmees (ja mä lupaan et se mun ´pikkuserkku´pääsee kans sisään;).
Danceteriassa tullaan kuulemaan pääasiassa mun levyjä. Ehkä jossain vaiheessa kenties mahdollisesti jos luoja suo ja mua kiinnostaa tarpeeks jotain ´ulkomaan eläviä´.
Myös Helsingin omia poikia tullaan varmasti kuulemaan silloin tällöin.

Musastailista päällimäisenä fiiliksenä vois heittää vaan sanan House. Mä oon niin tajuttoman huono näissä selittelyissä, toivottavasti toi tulee summaan sen mitä mä ajan takaa.. ;)

Nähään,

-a.
Fyrisch

Posts: 4,525

#10 • • Fyrisch
ei tainnu sedun cocoon oikee menestyy :D
gobbe

Posts: 262

#11 • • gobbe skenekuva


Hola!
Joo tulkaa ihmees (ja mä lupaan et se mun ´pikkuserkku´pääsee kans sisään;).
Danceteriassa tullaan kuulemaan pääasiassa mun levyjä. Ehkä jossain vaiheessa kenties mahdollisesti jos luoja suo ja mua kiinnostaa tarpeeks jotain ´ulkomaan eläviä´.
Myös Helsingin omia poikia tullaan varmasti kuulemaan silloin tällöin.



Täytyy tulla, tosin ekat kemut jää ainakin välistä kun tuo ikävä velvollisuus nimeltä työ kutsuu viikonloppuna, mutta ensi viikolla sitten tutkimaan paikan antia :) Mihin aikaan perjantaina ovet on tarkoitus avata? Ties vaikka ehtisikin nopeasti piipahtamaan...


Musastailista päällimäisenä fiiliksenä vois heittää vaan sanan House. Mä oon niin tajuttoman huono näissä selittelyissä, toivottavasti toi tulee summaan sen mitä mä ajan takaa.. ;)



Kuulostaa juuri niin hyvältä kun ajattelinkin. Toivottavasti jengi vaan löytää nyt paikan ja diggailee musiikista jotta saadaan nauttia piiiiiiiitkään uudesta tulokkaasta =)

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

mr.a

Posts: 2,098

#12 • • mr.a
Avajaiset siis perjantaina, 21-23 kutsulla ja 23-04 ilman. Lauantaina yläkerta 21-, alakerta 22-

Nähdään,

-a.
gobbe

Posts: 262

#14 • • gobbe skenekuva


Avajaiset siis perjantaina, 21-23 kutsulla ja 23-04 ilman. Lauantaina yläkerta 21-, alakerta 22-



No jäänee avajaiset ainakin väliin kun pitäisi töissä olla jo 23.10 :( No täytyy tutustua paikkaan sitten viikon päästä. Toivotaan että kaikki pelaa ja jatkossa saadaan kuunnella laadukasta ja menevää housea ainakin lauantaisin =)

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Freja

Posts: 8,774

#16 • • Freja Sihteeri
Noh, millanen tämä mesta nyt sitten oli/on? Ja onko Birdie siis sitten myös heteroystävällinen paikka, niinkuin ana-5000 tuolla jo kyseli? Toisinsanoen kannattaako käydä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-P

Posts: 4,972

#17 • • -P

Freja, 8.7.2005 00:51:
Noh, millanen tämä mesta nyt sitten oli/on?



erittäin tyylikkään näköinen paikka kyl. tuli käytyä sielä viime su rosegardenin jälkeen ja kyl itse ainakin tulin hyvin vakuuttuneeksi paikan toimivuudesta


Ja onko Birdie siis sitten myös heteroystävällinen paikka, niinkuin ana-5000 tuolla jo kyseli? Toisinsanoen kannattaako käydä?




Kyllä oli ihan heteroystävällinen vrt. dtm välillä. poket toivottivat nätisit tervetulleiksi eikä kukaan katsonut vinoon ja jopa muutama kundi yritti herutella :D. ihan käymisen arvoinen paikkanen kyl

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sonyA-

Posts: 23

#18 • • sonyA- elf pride
Todellakin positiivinen yllätys! Paikka oli saanut aivan uuden ilmeen pienillä muutoksilla, eikä tunnelma ollut lainkaan sedumainen. *piis*
Alakerrassa meno oli hyvä ja itse ainakin kulutin tanssilattiiaa parhaani mukaan. Myös yläkertaan oli saatu hieman tilaa polven nostolle...

Musiikista kiitokset!!! *aplodit**nauru**aplodit*

--
..pelkkää positiivista.. *piis*

Avatar
#19 • • Janneko Guest
Tuli viikonloppuna käytyä ekaa kerta ja oli todellakin positiivinen yllätys!Paikka oli pienillä muutoksilla saatu kivan näköiseksi ja musiikkiin oli todella panostettu!Alakerran musiikki ja tanssilattia ehdottomat ykköset,näin hyvää ja tuoretta housea ei muualla Helsingissä kuule.Tulin juuri Ibizalta ja suurin osa kesän house-hiteistä tulikin Birdiessä illan aikana.Ja tunnelmakin oli tuttu kun gay/hetero-jako oli lähellä Ibizan klubien jakoa vaikka homoja tietenkin enemmän Birdiessä koska gay-paikkahan se pääasiassa on *plur*

Pitää ehdottomasti käydä uudestaan pian *aplodit*
toma

Posts: 2,009

#20 • • toma Tototoototo
d_(^_^)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac