mitä teet tulevana viikonloppuna?

1,367 posts, 69 pages, 480,397 views

crissy

Posts: 1,958

#881 • • crissy
tyttären kummitäti perheineen tulee kylään koko viikonlopuksi. Samalla nään ihanaaan ylisöpön kummipoikani 9v! lauantaina saletisti käydään Ikeassa.. (pakollinen reissu niiden kanssa)

se varmaan menee siinä=)
Sssan*

Posts: 651

#882 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Hmm...Perjantaina ainakin alkaa hiihtoloma *aplodit*
Lauantaina kaverini synttäribiletykset *känni*
Ja sunnuntai pyhitetään levolle ja leffoille...

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#883 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ajattelin juhlia synttäreitäni perjantaista maanantaihin! *nauru* *jiihaa* Tai no..Jos perjantain ja lauantain vaan juhlis ja sunnuntain ja maanantain huilais..Tulossa pitkä viikonloppu, kun maanantaina duunista saldovapaa! *ILOINEN* *TANSSITTEL* *SYDÄN*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Verano

Posts: 4,649

#884 • • Verano Merituuli
Perjantaina pitkästä aikaa nostelemaan jalkoja, vois jopa olla pienessä humalassa about kolmatta kertaa tänä vuonna. Kullallakin on poikkeuksellisesti vapaata niin saadaan kilistellä skumppalaseja *hihu*

Muuten sitten on koira hoidossa niin päästään sen kanssa ulkoilee metsäpoluille!
xl8r

Posts: 2,227

#885 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
oon töissä

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Oliwer

Posts: 799

#886 • • Oliwer
Heh, kait sitä pitää lähteä työkavereiden nöyryytettäväks mikroautoradalle.
Hitto kun ei ole aiemmin itse kokeillut moista vempelettä, niin rengasvalli varmaan kutsuu, tai ainakin oon saletisti ihan vika ja saan kuulla siitä ainakin seuraavat 2 vuotta..
Tulisko kipeeks sopivasti ennen ajoja? No ei, täysii vaan! *joo*
Avatar
#887 • • Aycan Guest
hmm..piti lähteä laivalle mut se peruuntu..elikkä kaipa sitä vaan keräilen voimia ja varoja ens v loppua varten...*hih*
kinderi

Posts: 1,783

#888 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Lähen Lahteen bileilemään. Kuskina. Jepjep.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

nethr

Posts: 763

#889 • • nethr !!
Juhlin Kullan kanssa hänen synttäreitä. Toivottavasti innostuu lahjasta - koska mä ainakin jo ehdin innostua *hih*

--
xD

SmILE

Posts: 376

#890 • • SmILE Esanssi mössöö
Siivoon*igor* Joku ihme turkkilainen on sotkenu koton niin kovin paljon niin täytyy si ite siivota sen paskiaisen sotkut!! kerpeles!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#891 • • Jusna666 Diablo

SmiLE, 22.2.2007 21:20:
Siivoon*igor* Joku ihme turkkilainen on sotkenu koton niin kovin paljon niin täytyy si ite siivota sen paskiaisen sotkut!! kerpeles!



Sama paska, joka telkes sen ulko-oven.. *grr*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

Posts: 376

#892 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 22.2.2007 21:22:
---
SmiLE, 22.2.2007 21:20:
Siivoon*igor* Joku ihme turkkilainen on sotkenu koton niin kovin paljon niin täytyy si ite siivota sen paskiaisen sotkut!! kerpeles!

---


Sama paska, joka telkes sen ulko-oven.. *grr*



Sama paskiainen joka aina nyysii meijän tavarat!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Sinza

Posts: 2,227

#893 • • Sinza
Meen eräisiin synttäribileisiin. Ja lisäks kattoo parii kämppää sunnuntaina, toivottavasti lykästäis vihdoin *jiihaa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#894 • • tanja Guest
Mennään Himokselle superkivalla porukalla. En tiedä kumpaa odotan enemmän, laskettelua vai bussimatkaa :D.
Nee-Chee

Posts: 244

#895 • • Nee-Chee
Teen kouluhommia.. *uuh*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Avatar
#896 • • *Mirri* Guest
Makaan sairaalassa. *pökr*
sare

Posts: 100

#897 • • sare
juhlitaan kaverin 18-vuotis synttäreitä*känni*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Jutu

Posts: 3,054

#898 • • Jutu Blondi
Vedän pitkästä aikaa lärvit *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fornarina

Posts: 283

#899 • • Fornarina
Kaapelitehdas ja Housenation kutsuu! *jiihaa*
Avatar
#900 • • Kirsikka Guest
Lauantaina ois tiedossa 100-vuotissynttärit *hymy*