mitä teet tulevana viikonloppuna?

1,367 posts, 69 pages, 480,462 views

phear

Posts: 804

#541 • • Edited phear <X>
Tavoite olisi, etten mitään, mutta se harvoin onnistuu.

Eli varmaankin teen omenamehua ja pilkon puita. Pihakiveystä ja roskiskatosta harkitsen.

Niin ja käyn systerillä data-apuilemassa. *igor*

edit: Niin joo ja vaihdan ainakin kymmenen vaippaa!
Blue_Wabbit

Posts: 212

#542 • • Edited Blue_Wabbit
Perjantaista ei mittän tieto. On kyllä ohjelmaa koko päiväksi, mutta ei tietoa mitä. Lauantaina vietän syntymäpäiviä. Etkot meillä ja sitten jonnekin Helsinkiin. Sunnuntaina darrassa ja töissä 8h. Eli aika normi viikonloppu. *aplodit*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

luode

Posts: 287

#543 • • luode
kerranki ois perjantaiks vaikka mitä tiedossa ja miun tekee vaan mieli lörsöä kotona. *iloinen*
lauantaina tulee kaveri yökylään. jeee. *tirsk*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#544 • • WiljamiDzay Nyypiö
Tänään pleksit, huomenna krapula... (Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, sunnuntaina kanssa)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Unik

Posts: 4,117

#545 • • Unik
Duunia, duunia, duunia vaan.
Avatar
#546 • • aaaaaaaaaa Guest
Soitan ja olen humaltuneena *känni*
skywalker

Posts: 159

#547 • • skywalker mr.miyagi
tavoite ois sulkea puhelin,makoilla,syödä herkkuja ja katella leffoja*jiihaa*.voi olla et jää kyl tavoitteeks vaan...*hymy*

--
you don`t know the power of the dark side

Marjo

Posts: 1,796

#548 • • Marjo pupuTupuna
Tonne mosso-bileisiin menen ihastelee selvin päin meininkiä. Muuten tulee vietettyä aika opinnäytetyötä pakertaen.
Niin joo, uimaan tulee varmaan mentyä.
rainy

Posts: 208

#549 • • rainy
Viikonloput onki venyny viime aikoina vähintää kolmepäivisiksi. Eipä tossa kamalasti ole tekemistä jokaiselle keksinyt enkä oikeastaan tiedä mitä tämänkin kahden tunnin koulupäivän jälkeen tekisi. Kai se siihen pieneen juomiseen ja baareissa juoksemiseen taas menee niin kuin normaalisit, tai sit mä teen jotain ihan muuta eli teen puutöitä kotona! *nauru* Mistä sitä tietää mitä mä keksin. Voisin tosin lähteä vaikka pieneen reissuun. *vink*
SmILE

Posts: 376

#550 • • SmILE Esanssi mössöö
Suunnitelma olisi olla mahdollisimman rauhallisesti ja kiltisti ja näin. Ehkä kotireissu olisi sellainen ratkaisu koska siellä tuo on mahdollista. Ehkäpä jopa sie voi olla niin rauhassa että kuolee tylsyyteen.*igor*

Mutta se jääpi nähtäväksi tässä on monta päivää vielä v.loppuun...

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

RiD

Posts: 2,817

#551 • • RiD Nukemi
ARR! *känni*

--
*super* *possu*

thomas

Posts: 5,618

#552 • • thomas
oulun sano mummo lumessa.
Defiz

Posts: 717

#553 • • Defiz
Varmaankin ihan kotosalla.. Eli rentoutumista (saunomista ja pari bissee) ja vähän koulujuttuja..

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Sparkling

Posts: 740

#555 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Vois olla selvinpäin, kotona, kiltisti, rauhallisesti. Vois vaikka pelata pleikkarii.


*igor* Nii vissii.

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

crissy

Posts: 1,958

#556 • • crissy
anoppi ja appiukko tulee viikonloppuvierailulle!=)
Zarabel

Posts: 83

#557 • • Zarabel Kultasiipi
Ajatuksissa olis että sais viettää mukavan baari-illan musiikkia kuunnellen ja vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa jutellen. Taitaa jäädä taas pelkäksi toteutumattomaksi haaveeksi. *uuh*
Kuka valais minuun uskoa että yksinkin voi baariin mennä, sitä en ole koskaan uskaltanut kokeilla, kun luulen etten tuttuja kuitenkaan siellä nää (olen muuttanut edestakaisin kaupungista toiseen.. *eikä* ) , viinaa ei kuitenkaan kulu juurikaan joten siitä en rohkeutta hae.

Ja pahin pelkoni on että tunnen olevani sen illan vielä yksinäisempi kuin kotona.

No tietty, onko mulla mitään menetettävää?

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

remotion

Posts: 5,283

#559 • • remotion nostatus guru

Zarabel, 19.9.2006 12:34:
Ajatuksissa olis että sais viettää mukavan baari-illan musiikkia kuunnellen ja vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa jutellen. Taitaa jäädä taas pelkäksi toteutumattomaksi haaveeksi. *uuh*
Kuka valais minuun uskoa että yksinkin voi baariin mennä, sitä en ole koskaan uskaltanut kokeilla, kun luulen etten tuttuja kuitenkaan siellä nää (olen muuttanut edestakaisin kaupungista toiseen.. *eikä* ) , viinaa ei kuitenkaan kulu juurikaan joten siitä en rohkeutta hae.

Ja pahin pelkoni on että tunnen olevani sen illan vielä yksinäisempi kuin kotona.

No tietty, onko mulla mitään menetettävää?



ite oon käyny ja joskus on tullut todella yksinäinen olo.
paras neuvo on että valitse kemusi vain musiikin perusteella. kun musiikkin toimii ja tanssi sujuu, ni silloin olet hymyilevä ja säteilevä ihminen ja kaikki muukin tuntuu olevan paljon helpompaa. tämmöisistä illoista voi nauttia hyvinkin suuresti, ainakin itse nautin kun saa olla ihan "kahden" sen musiikin, tanssin ja fiiliksen keskellä.
asdf

Posts: 3,155

#560 • • asdf
Systerin tuparit ois luvassa lauantaina :P