Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 462,876 views

Mar6

Posts: 2,178

#1261 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
turhat herkistelyt, shoppailu, keskustelut suhteesta... hmm... mitäs vielä.

Ai niin "does my but look big in this?" eli siis 10 eri asukokonaisuuden kokeilua kun on lähdössä ulos. Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä? vaikka vastaisin niiden ensimmäisen kahden kohdalla, toi on loistava lähdetään, niin silti sieltä tulee vielä 7-8 lisää ja siinä vaiheessa näpyttelen jo konetta enkä jaksa kääntää päätä, mutta valituksi tulee kuitenkin joku niistä jälkimmäisistä (mitä en ole kommentoinut).



Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen *joo*
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. *lmao* Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan *hihu* Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)

Tossa jälkimmäisessä oon samaa mieltä, toki tuotakin on monentasoista ja se on joskus myös ihan normaalia mutta itse arvostan tasapainoista, tervettä itsetuntoa missä ei tarvitse kokoajan vilkuilla peiliin ja varmistaa muilta esmes mainitsemaasi asiaa, se kun käy suhteessakin aika raskaaksi *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Skenemursu

Posts: 1,568

#1262 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Hyzenthlay, 22.2.2009 09:02:
---
Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
turhat herkistelyt, shoppailu, keskustelut suhteesta... hmm... mitäs vielä.

Ai niin "does my but look big in this?" eli siis 10 eri asukokonaisuuden kokeilua kun on lähdössä ulos. Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä? vaikka vastaisin niiden ensimmäisen kahden kohdalla, toi on loistava lähdetään, niin silti sieltä tulee vielä 7-8 lisää ja siinä vaiheessa näpyttelen jo konetta enkä jaksa kääntää päätä, mutta valituksi tulee kuitenkin joku niistä jälkimmäisistä (mitä en ole kommentoinut).

---


Sun pitää alkaa seurusteleen miehen kanssa! :D

hmm tää vaihtoehto ei ollut tullutkaan mieleen... kiitos ideasta pistetään korvan taakse =)

tarkemmin ajattelee niin siinähän on paljon hyviä puolia, toinen mies ei varmaan myöskään valita jos hieman tuoksahdan oluelle kun tulen aamuyöstä kotiin. (vai valittaisko?)
Tiinuliinu81

Posts: 510

#1263 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:04:
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!



Joo, mä sitten jätin tuon. Se oli ihan pimeä. Iski kauhea pakokauhu, huh. Enkä meinannut eroonkaan helpolla päästä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

terraluna

Posts: 1,270

#1264 • • terraluna Agentti

Mar6, 22.2.2009 12:03:
---
Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
turhat herkistelyt, shoppailu, keskustelut suhteesta... hmm... mitäs vielä.

---


Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen *joo*
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. *lmao* Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan *hihu* Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)



Aika helvetin hyvin sanottu, ite en osais, onneks joku muu osas pukee sanoiks ajatukset. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Mark

Posts: 7,311

#1265 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Mar6, 22.2.2009 12:03:
Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen *joo*
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. *lmao* Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan *hihu* Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)



what he said ^^ *joo* indeed!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

eevuski

Posts: 259

#1266 • • eevuski pikkukanttura

Mark, 24.2.2009 15:41:
---
Mar6, 22.2.2009 12:03:
Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen *joo*
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. *lmao* Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan *hihu* Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)

---


what he said ^^ *joo* indeed!

-M



Miehet ne vaan aina haluaa puhua tunteista ja lässyttää*hih*
Houre

Posts: 10

#1267 • • Edited Houre
-eksistä avautuminen
-huumeet
-minä minä minä minä minä olen paras
-wowin pelaaminen/siitä puhuminen
-jatkuva ulkonäöstä puhuminen tai asenne "ulkonäkö on mun elämä"
-kitaran soitosta puhuminen
-jos jätkä on sellainen jolla ei ole ns omaa elämää ja aina pitäisi olla yhdessä ihan kaikkialla. Ei kiinnosta.
-huumorintajuttomuus. Huono huumorintaju on parhautta :D
-jos tyyppi paljastuu tosi hiljaiseksi/sillä ei ole ikinä mitään sanottavaa kaikki on ihan sama/emmä tiedä
-"yhyy ollaan ikuisesti yhdessä" avautuminen
-tyhmyys
-jatkuva politiikasta puhuminen tai yleinen päteminen joka asiaan
DJ Rx

Posts: 2,527

#1268 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Mitä nyt näin pikaisesti tulee mieleen....

- Epärehellisyys, kykenemättömyys avoimuuteen ja rehellisyyteen
- Ei halua kuulla kritiikkiä tai ei osaa vastaanottaa ja reagoida rakentavaan kritiikkiin millään tavoin
- Käyttää kanssaihmisiä omiin tarpeisiinsa, ei koe syyllisyyttä omista teoistaan eikä koe tekevänsä mitään väärää
- Ei näe itsessään huonoja puolia, uskoo olevansa aina oikeassa, ei kykene kompromisseihin
- Ei kykene otamaan huomioon muiden ihmisten tarpeita ja oikeuksia, kykenemättömyys asettua toisen asemaan, empatian täydellinen puute

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Kolera

Posts: 4,256

#1271 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
toi kylpyamme on kyl aika turnoff

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

remotion

Posts: 5,283

#1272 • • remotion nostatus guru
njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...
m1kk3

Posts: 5,560

#1273 • • m1kk3 no-life

remotion, 26.2.2009 15:50:
njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...


Eli oot tullu kaapista ulos ? *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

remotion

Posts: 5,283

#1274 • • remotion nostatus guru

mikke, 26.2.2009 16:04:
Eli oot tullu kaapista ulos ? *nauru*



not. ei vaa jaksa minkään kakshaarasen luontokappaleen oikkuja tällähetkellä.
tällähetkellä mulla on vain etäsuhde kesäautooni, ja kun kuukauden päästä pääsemme taas yhteiseen kotiin niin tuskimpa on lorttoja silloinkaan vielä ikävä, vaikka naiskauneus aina kiinnostaakin sikäli.
m1kk3

Posts: 5,560

#1275 • • m1kk3 no-life

remotion, 26.2.2009 16:18:
---
mikke, 26.2.2009 16:04:
Eli oot tullu kaapista ulos ? *nauru*

---


not. ei vaa jaksa minkään kakshaarasen luontokappaleen oikkuja tällähetkellä.
tällähetkellä mulla on vain etäsuhde kesäautooni, ja kun kuukauden päästä pääsemme taas yhteiseen kotiin niin tuskimpa on lorttoja silloinkaan vielä ikävä, vaikka naiskauneus aina kiinnostaakin sikäli.


No, kyl se siitä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

eevuski

Posts: 259

#1276 • • eevuski pikkukanttura

DJ Rx, 26.2.2009 13:59:
Mitä nyt näin pikaisesti tulee mieleen....

- Epärehellisyys, kykenemättömyys avoimuuteen ja rehellisyyteen
- Ei halua kuulla kritiikkiä tai ei osaa vastaanottaa ja reagoida rakentavaan kritiikkiin millään tavoin
- Käyttää kanssaihmisiä omiin tarpeisiinsa, ei koe syyllisyyttä omista teoistaan eikä koe tekevänsä mitään väärää
- Ei näe itsessään huonoja puolia, uskoo olevansa aina oikeassa, ei kykene kompromisseihin
- Ei kykene otamaan huomioon muiden ihmisten tarpeita ja oikeuksia, kykenemättömyys asettua toisen asemaan, empatian täydellinen puute



Juurikin näin! Kuvaus kuulostaa ihan mun eksältä :D
Tiia

Posts: 352

#1277 • • Tiia

remotion, 26.2.2009 15:50:
njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...



No toivottavasti ei ees tuu mitään, kun puhut naisista noinkin kunnioittavaan sävyyn! *vink*
Yallu

Posts: 1,910

#1278 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Houre, 26.2.2009 12:39:

-jos jätkä on sellainen jolla ei ole ns omaa elämää ja aina pitäisi olla yhdessä ihan kaikkialla. Ei kiinnosta.
-"yhyy ollaan ikuisesti yhdessä" avautuminen



Ja väitetään että miehet pelkää sitoutumista..
$

Posts: 1,802

#1279 • • $ Destination weekend!

remotion, 26.2.2009 15:50:
njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...



Remotion puhuu kyllä asiaa. Ei kaikkia heteromiehiä jaksa aina naiset kiinnostaa.

Itsellä ollut mielenkiinto naisiin varsin vähäinen sitten edellisen suhteen (päättyi elokuussa 2008). Joskus olen tänne listaillut kaikenlaista, mutta perun puheeni kaiken suhteen. Se on se kokonaisuus mikä ratkaisee, miinuksineen päivineen.

En lähde kieltämään biologisia tarpeitani, mutta mikään vakavampi juttu ei nyt nappaa. Sama löytyykö vakavampi Suomesta vai Virosta, toinen joutuu kuitenkin olemaan etäsuhteessä :D

Tänään on 1. vuosikurssin lääkäriopiskelijoiden bileet tuossa naapurissa. Katsotaan jos siellä tapaisi jonkun kivan.
remotion

Posts: 5,283

#1280 • • remotion nostatus guru

Tiia, 2.3.2009 19:27:
---
remotion, 26.2.2009 15:50:
njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...

---


No toivottavasti ei ees tuu mitään, kun puhut naisista noinkin kunnioittavaan sävyyn! *vink*



niin kai sitten