Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 461,622 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#721 • • hallucinogen Edain

Epailija, 30.10.2006 23:58:
nips


No mä en pidä yleensäkään räppäämisestä joten lyriikat ei muuta mitään, paitsi voi toki tehdä asiasta vielä paskempaa =D.

Sit jos siihen vielä lisätään blingbling niin saadaan tosi namia <3

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#722 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 31.10.2006 00:17:
No mä en pidä yleensäkään räppäämisestä joten lyriikat ei muuta mitään, paitsi voi toki tehdä asiasta vielä paskempaa =D.



Tottumiskysymys, sanon minä. Musiikillisesti räpin ei tarvitse olla konemusiikkia köyhempää (mikä ei tietenkään sinänsä sano kauheasti) ja itse räppäys taas voi olla vain rytmistä spoken wordia. Toisin sanoen: Jos sanoo, ettei pidä räppäämisestä missään muodossa, niin silloin sulkee pois myös sen taitavan kantaaottavan verbaliikan vain sen takia, että siellä saattaa olla riimejä ja rytmistä leikittelyä mukana. Valitettava tosiasia on kyllä se, että tuollaista oivaltavaa verbaliikkaa en ole mainstream-räppääjiltä juuri kuullut. Poislukien ehkä Will Smith, mutta Will Smith onkin vanhan koulukunnan hupailija. *vink*

Edit: Sanottakoon vielä sekin, että allekirjoitan itsekin aika pitkälti tuon Alienin aikaisemman viestin. Kyllä siinä pitää olla ajatusmaailmassa jotain pahasti vialla, jos pitää 50c:n biiseissä muustakin kuin biitistä. Kammoksun jossain määrin myös näitä nykyisiä r'n'b-tähtösiä ihannoivia ihmisiä. "Voi kun se Beyonce on niin kaunis ja lahjakas!" No lahjakas ehkä juu, mutta on varmaan kivan ammatin valinnut kun videoissa pitää näyttää vain keskitasoa kalliimmalta huoralta, että saisi levyjä myytyä. Ja sitten ollaan vielä niin siveän uskonnollisia, että! :D Siinä itseään esineellistäessä tulee annettua kiljoonille faneille kivaa roolimallia ja haastatteluissa voi sitten aina välillä valittaa showbisneksen pinnallisuudesta (en tosin tiedä onko Beyonce tehnyt tätä itse) - paitsi jos on Aguilera, jolle seksuaalisuus on osa ilmaisua. Joku voisi sille Christinallekin kertoa, että seksuaalisuus ei ole synonyymi sanoille "näytä halvalta". *vink* Joo, ei näitä nykyajan artisteja partisteja jaksa katsella. Dylan Morania lainaten: "They're just things to occupy thongs."

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#723 • • Edited hallucinogen Edain

Epailija, 31.10.2006 00:23:
itse räppäys taas voi olla vain rytmistä spoken wordia.


Juuri tuosta en pidä, niin ei paljoa väliä vaikka ois mitä sanomaa ja kuinka nokkelaa ;). Ei vaan kuulosta miellyttävältä mun korvaan.

--
pikku-*possu*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#724 • • WiljamiDzay Nyypiö
Eikö rap-appreciation/deappreciation ketjua ole erikseen olemassa?

Spoilereita.. Hankala lähteä listaamaan, kuitenkin aika nopeasti yleensä havaitsee, onko jutusta tulossa mitään (luotan ehkä liikaakin ensivaikutelman voimaan).. Itsekeskeisyys, ylimielisyys, yleinen vittumaisuus.. juttuja jotka on helppo havaita nopeasti.

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#725 • • ALIEN Guest
ei tääl puhuta räpistä tääl puhutaa vaan wowista ja teknosta menkää muualle gangstailee !
^Hagi^

Posts: 41

#726 • • ^Hagi^
Onko kellään sattunu sillai et menette tietyn henkilön kanssa ulos, vaikkapa kahville tutustumaan tj.
Sitten ku ollaan istuttu pöytään ja edessä on kahvit ja kaikk nii alkaa se juttelu... no, mut huomaatte yhtäkkiä et jaahas meikähä puhuu yksin ja tyttö vaa nyökkäilee ja sano aina vaa " juu, joo ". No sitä sit yrittää ite tehä parhaansa, jutella ja keksiä jotai puhuttavaa (onnistuu about 30- 45 minuuttia) ja loppu aika menee sellaiseks hiljaiseks istumiseks... no joo, sitä ajattelee et menipä suoho koko juttu eikä tyttö oikein syttyny... kunnes, joko saman iltana tai seuraavana päivänä tulee viesti et " Hei, oli tosi mukavaa kahvilla. Mennäänkö uudestaa tässä lähiaikoina? ". Siinä vaiheessa käy vähä nakertaa... Et jaahas, näiköhä sillä oli oikeasti kivaa. Mut vois sitä mennä ku se oli varmaa ujo ensimmäisillä treffeillä... No, sitä taas sit valmistautuu uuteen tapaamiseen ja jälleen kerran sama juttu... Joudun puhumaan itseni kanssa jälleen. Tällä kertaa pidän puhumiseni välillä isompia taukoja kuin viime kerralla että tyttö voi keksiä jotai ja puhua minulle jostai omasta aiheesta eikä vastailla vaan kysymyksiini. Mutta ei, joudun taas puhumaan :( . Ja näin on käynyt 3 kertaa :/ Tiedän että hän on vähän ujompi henkilö mut rajansa on kaikella kyl... En tahtoisi mennä kyl enää kahville hänen kanssaa mutta ei viitsisi kieltäytyäkkää... Onko kellään käyny yhtä hyvä tuuri? :P
Fyrisch

Posts: 4,525

#727 • • Fyrisch

^Hagi^, 31.10.2006 05:47:
Onko kellään sattunu sillai et menette tietyn henkilön kanssa ulos, vaikkapa kahville tutustumaan tj.
Sitten ku ollaan istuttu pöytään ja edessä on kahvit ja kaikk nii alkaa se juttelu... no, mut huomaatte yhtäkkiä et jaahas meikähä puhuu yksin ja tyttö vaa nyökkäilee ja sano aina vaa " juu, joo ".



Ei oo onneks käyny viel tolleen, mut kannattaa ihmees kokeilla jotai muut treffipaikkaa ku ahdistavat kahvilat, ulos kävelylle tai jokin muu paikka mis te ootte vaa kahestaa..

saattaa kans olla ettei teil oo mitään yhteist, jolloin tytöl vaikeet keksii mistä pitäs jauhaa, se taitaa vaa haluta lihapamppuu..
Avatar
#728 • • Edited Annakins Guest

^Hagi^, 31.10.2006 05:47:
Onko kellään sattunu sillai et menette tietyn henkilön kanssa ulos, vaikkapa kahville tutustumaan tj.
Sitten ku ollaan istuttu pöytään ja edessä on kahvit ja kaikk nii alkaa se juttelu... no, mut huomaatte yhtäkkiä et jaahas meikähä puhuu yksin ja tyttö vaa nyökkäilee ja sano aina vaa " juu, joo ".



Ei ku mä puhun niin paljon *justjoo*

Mut joo, se on kyllä aika ikävää istua jonkun kanssa jossain eikä ole mitään sanomista, mulla ainakin tulee aika nopeasti lähtö kyllä siinä vaiheessa.

Mutta siis, jos et halua mennä hänen kanssaan enää minnekään niin miks meet? Mitä kauemmin vetkutat "pakkien" antamista, sitä paskemmalta se tuntuu. Ts. jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sen voi sanoa ihan suoraan.
^Hagi^

Posts: 41

#729 • • ^Hagi^
Niin no :) Nykyään ollaa kyl iha kaveripohjalla liikenteessä, mut silti ne kahvikeskustelut ei oikei pelaa :DD Ei viittiis kaverille sanoa ei jos vaikka sillä onkii jotai sydämellä tj.
Ja kävelyt tai muut vaihtoehdot tuovat vaan saman tuloksen :/ Ollaan vaa niin eri ihmisiä.
remotion

Posts: 5,283

#730 • • Edited remotion nostatus guru

^Hagi^, 31.10.2006 09:56:
Niin no :) Nykyään ollaa kyl iha kaveripohjalla liikenteessä, mut silti ne kahvikeskustelut ei oikei pelaa :DD Ei viittiis kaverille sanoa ei jos vaikka sillä onkii jotai sydämellä tj.
Ja kävelyt tai muut vaihtoehdot tuovat vaan saman tuloksen :/ Ollaan vaa niin eri ihmisiä.



nosta matti ja katti pöydälle ja kysy suoraan et mikä hänen motiivi on. eihän se sitä varmaan suoraan osaa / uskalla sanoa mut jotain varmaan pystyy tulkitsee. ehkä.. tai sit ei...
jos kommunikaatio ei toimi millään tasolla niin suhteesta ei kuitenkaan tulis pidemmän päälle ku murheita...
nojoo, jos osaat sanoo suoraan jo nyt että ootte niin eri ihmisiä ni sanoisin et laske koukku uudestaan veteen, mitään et menetä.

nimim. turhaan tällästä pitkittänyt...
Avatar
#731 • • Edited ALIEN Guest
laiskuus. itsesääli. pinnallisuus. tyhmyys. itsekkyys. ainoastaan omien etujen ajatteleminen. aikaansaamattomuus. uusavuttomuus. naiivisuus. asioiden suurentelu / vähättely. välinpitämättömyys. ja varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla. kiittämättömät kusipäät ennen kaikkea nämä vitun paris hiltonit (joo taas) :D
johnnytys

Posts: 489

#732 • • Edited johnnytys idän pikajuna
miehen komentelu!! et saa pukeutua noin et saa leikata hiuksia ARGHHH se saa todella nopeasti latistaa kiinostuksen

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Sssan*

Posts: 651

#733 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

ALIEN, 2.11.2006 10:05:
varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla.

Tää on just minä *lmao* no jaa...Ehkä tässä iässä toi taktiikka ei enään pure enkä sitä pahemmin enää käytäkään mut muistan hyvin...*nauru*

Kiinnostuksen mieheen latistaa liika pinnallisuus ja itsekkyys, Välinpitämättömyys ja just sellanen "aivan sama"-asenne, ylenmääräinen brassailu, pomottelu ja toisen syyttely omista virheistä. Se tietenkin heti jos luulee olevansa maailman napa ja paras koko maailmassa *dissaa*(niitäkin löytyy) ja ns "pelimiehet " *sars*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

^Hagi^

Posts: 41

#734 • • ^Hagi^

Sssan*, 2.11.2006 10:32:
---
ALIEN, 2.11.2006 10:05:
varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla.

Tää on just minä *lmao* no jaa...Ehkä tässä iässä toi taktiikka ei enään pure enkä sitä pahemmin enää käytäkään mut muistan hyvin...*nauru*

Kiinnostuksen mieheen latistaa liika pinnallisuus ja itsekkyys, Välinpitämättömyys ja just sellanen "aivan sama"-asenne, ylenmääräinen brassailu, pomottelu ja toisen syyttely omista virheistä. Se tietenkin heti jos luulee olevansa maailman napa ja paras koko maailmassa *dissaa*(niitäkin löytyy) ja ns "pelimiehet " *sars*



Se on aika jännä et tollasia ihmisiä löytyy :( (varsinkii pelimiehet + pelinaiset...(ei oo yhtää kivoja)
Ois iha jännää päässä noitten pään sisälle päiväks et ymmärtäis.
KooKie

Posts: 4,338

#735 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä en kiinnostu ihmisistä "silleen" (kuinka hitosti määrittelen "silleen" vähän fiksummin?:D). "Hauskanpito" ja kaverisuhteet erikseen, mutta varteenotettavia "seukkauskumppaneita" ei mun maailmassa ole. Heti, kun henkilöstä löytyy piirre, mikä mua ei miellytä, menee edes mahdollisuus kiinnostua. Mä haluan vain sen teh Oikean [tm] ja jotenkin naiivisti uskon, että on olemassa joku täydellinen matchi. Ja mä mielummin odotan sitä, kuin pilaan elämästäni monta vuotta tekemällä kompromisseja unelmieni suhteen.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fyrisch

Posts: 4,525

#736 • • Fyrisch

KooKie, 2.11.2006 18:27:
Mä haluan vain sen teh Oikean [tm] ja jotenkin naiivisti uskon, että on olemassa joku täydellinen matchi. Ja mä mielummin odotan sitä, kuin pilaan elämästäni monta vuotta tekemällä kompromisseja unelmieni suhteen.



Romanttista..

ota väliaikanen poikaystävä tai tyttöystävä.
Epailija

Posts: 5,636

#737 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Fyraett, 2.11.2006 18:34:
ota väliaikanen poikaystävä tai tyttöystävä.



In Finland we have this thing called "reilu meininki". :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#738 • • astaroth Guest

KooKie, 2.11.2006 18:27:
Mä haluan vain sen teh Oikean [tm] ja jotenkin naiivisti uskon, että on olemassa joku täydellinen matchi. Ja mä mielummin odotan sitä, kuin pilaan elämästäni monta vuotta tekemällä kompromisseja unelmieni suhteen.


katsotaanko vaikka 2-3 vuoden päästä uudestaan, että pidätkö vielä kiinni tuosta periaatteesta? :)
KooKie

Posts: 4,338

#739 • • KooKie aka. Petress Pan

Fyraett, 2.11.2006 18:34:

ota väliaikanen poikaystävä tai tyttöystävä.



Se tässä on parasta mun elämässäni, mä olen kokonainen ja onnellinen ihmisenä ilman mitään väliaikaisia riippakiviä. Mun mielestäni koko idea seurustelussa on perseellään, jossei voi nähdä sielunsa silmin itseään sen saman henkilön kanssa vielä 30 vuoden päästäkin.


astaroth, 2.11.2006 18:38:

katsotaanko vaikka 2-3 vuoden päästä uudestaan, että pidätkö vielä kiinni tuosta periaatteesta? :)



Mä todellakin toivon, ettei musta vanhemmiten tule säälittävää vanhapiikuuspelkoista ja emotionaalisesesti niin epävakaata ihmistä, että tää periaate järkkyis.

Mä olen aina halveksunut ihmisiä, jotka on yhdessä pelkästä yhdessäolemisen "ilosta", ei niinkään sen juuri näiden kahden henkilön välisen kemian takia. Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

^Hagi^

Posts: 41

#740 • • ^Hagi^
KooKie, mul sama meno :( iha perseestä vaa tollanen... nimittäi aina löytyy joku piirre ja sit homma ei taas pelaa :/