hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 112,157 views

Mark

Posts: 7,311

#1 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Olisin kiinnostunut kuulemaan vinkkejä siitä, missä pk-seudulla tehdään jotain hieman villimpiä kampauksia nimenomaan miehille, space ja image taitaapi ainakin olla "nuorison" suosiossa, onko kellään mitään kokemuksia em. paikoista, palveluksesta, hinnoista ym? Joitain hyviä nettisaitteja mistä voi tsekata hieman erilaisempia kampauksia..? Niin, ja mitä mieltä yleisesti ottaen olette, mikä sopii miehille / naisille nyt? Ja joojoo, se on yksilökohtaista, mutta noin niinkun yleensä mikä näyttää hyvältä, piikit vissiin jo aika passée..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anqqa

Posts: 4,034

#2 • • anqqa tirehtööri
itse monien muiden tapaan suosin m&n image hairia forumin kukontorilla =) mitään hirveen eriskummallista en kyllä siellä oo tehny, yhden 2 värin värjäyksen vaan, yleensä kun värjäilee itsekseen kotosalla.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#3 • • Lost-Soul los pallos
olen kanssa m&n imagen kannalla... sielt kyl saa kaikkee erikoista... aina kun mul on jokin veikee väri päässä niin se on sit siel tehty... ja jos en väärin muista niin kaaputinkin käy siellä*hih*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tuitui

Posts: 1,258

#4 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
hmm..naisille ainakin Halloween ois sopiva..yksi ainoista helsingin paikoista joissa saa pidennyksiä,lettejä ja muita erikoisuuksia.

uskoisin et siellä ois miehillekin kaikkee "jännää"

paikka sijaitsee aleksilla iguanan vieressä 2. krs :)

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

ariel

Posts: 308

#5 • • ariel ananas
Marski:

hmm..naisille ainakin Halloween ois sopiva..yksi ainoista helsingin paikoista joissa saa pidennyksiä,lettejä ja muita erikoisuuksia.

uskoisin et siellä ois miehillekin kaikkee "jännää"

paikka sijaitsee aleksilla iguanan vieressä 2. krs :)



Halloween on tosiaan tarkoitukseensopiva munkin kokemusten mukaan. erään kerran muutama vuos sitten siellä käytyäni pelästytin maailman ainoan äitiparkani puolikuoliaaks: kotiin mennessäni tämä oli jo mennyt parvelle torkkumaan ja havahtui kun rymistelin sisään juuresta tulipunaisen tukkani kanssa. sehän meinasi pudota lattialle säikähdyksestä kun luuli päänahkani olevan niin verillä että puolet hiuksistanikin loistivat hehkuvan punaisina....*nauraa*

toinen hyvä paikka on mikonkadun Naps, jossa itse käyn aina. kertaakaan en ole tyytymättömänä poistunut.*sydän*

--
Vous allez faire des merveilles!

HzO

Posts: 266

#6 • • HzO 9mm burana auttaa
mulla oma kampaamo, siis sellainen anttilan euron hiusten leikkaus setti jolla on ennen mua trimmattu meidän edes mennyttä koiraa, joten mä perin sen rojut.

Faijan geeneillä ei enää hiuksia kasvateta, vituttaa ku olisi saanut kaikki parturi setit suht ilmaiseksi. nykyään kalju vaan kiiltää

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

keisha

Posts: 1,394

#7 • • keisha bullet with butterfly wings
erottamattomat (erottajalla, yllätys, yllätys!) on mun kantis. loistavan ystävällinen palvelu eikä koskaan oo ainakaan mun hiuksia pilattu, värjäykset ym on onnistunu ihan nappiin. hiustenpidennykset ainakin varmasti kuuluvat valikoimaan, luultavasti myös letitys.

uudeksi vuodeksi mulle tehtiin siellä fantasiakampaus jossa oli mm. höyheniä pystyssä.

ainut syy miksen ravaa kampaajalla joka kuukausi on se hinta...plaah. ei tällä budjetilla kuin muutaman kerran vuodessa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Galore

Posts: 131

#8 • • Galore
kei:

erottamattomat (erottajalla, yllätys, yllätys!) on mun kantis.


Mä oon aina miettiny, et kukakohan tuolla käy, paikka näytää niin kiinnostavalta... Se on sopivasti siinä Kerman hujakoilla. Maksaaks hiusten leikkaus&väri enemmän kuin 100oiroo? Jos ei, ni kai sitä paikkaa pitäis kokeilla...

--
¨kotahi¨

keisha

Posts: 1,394

#9 • • keisha bullet with butterfly wings
Galore:

kei:erottamattomat (erottajalla, yllätys, yllätys!) on mun kantis.
Mä oon aina miettiny, et kukakohan tuolla käy, paikka näytää niin kiinnostavalta... Se on sopivasti siinä Kerman hujakoilla. Maksaaks hiusten leikkaus&väri enemmän kuin 100oiroo? Jos ei, ni kai sitä paikkaa pitäis kokeilla...


jesh, sinne vaan! väri+leikkaus mun hiuksiin oli viimeks n. 100, tosin siinä laitettiin useampaa väriä ja se kampaus. riippuu varmaan hiusten pituudesta, mulla on melko lyhyt tukka joten pitkien hiusten lisä varmaan jonkin verran...

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#10 • • [Nuclear] el aprendiz
kei:

jesh, sinne vaan! väri+leikkaus mun hiuksiin oli viimeks n. 100, tosin siinä laitettiin useampaa väriä ja se kampaus. riippuu varmaan hiusten pituudesta, mulla on melko lyhyt tukka joten pitkien hiusten lisä varmaan jonkin verran...



Kalliita noi naisten hiukset*vink* Pelkkä leikkaus 20 riittää yleensä mulle...ja kerran kuussa. Sit värjäys tutulla, niin maksaa 15 lisää eli 35 leikkaus+väri*plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

tuitui

Posts: 1,258

#11 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
[Q]kei:jesh, sinne vaan! väri+leikkaus mun hiuksiin oli viimeks n. 100, tosin siinä laitettiin useampaa väriä ja se kampaus. riippuu varmaan hiusten pituudesta, mulla on melko lyhyt tukka joten pitkien hiusten lisä varmaan jonkin verran...[/quote]


mä saan mun vakikampaajalta saman setin 50e! *nauraa*
ja yleensä vielä jonkun kivan öljyhoidon kaupan päälle *sydän*

[muokattu 27.2.2003 08:06]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

kaaputin

Posts: 610

#12 • • kaaputin pällikääliö
M&N image kukontorilla tosiaan on ihan ehdoton mesta kun jotain suunnittelee hiuksilleen tehtävän. Hinnat ei päätä huimaa (oon kyllä ollu jo pitkään asiakas) ja osaamista ihanilta tytöiltä löytyy.
Useasti uskaltaa mennä pää tyhjänä sanomaan Nyytille ett tee jotain kivaa ja aina tulee pirtee uus lookki *hymy*

--
elämä on <3

Lost-Soul

Posts: 3,107

#13 • • Lost-Soul los pallos
Tosiaankin M&N imagessa ei silmänruoka helpolla lopu*vink*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Mark

Posts: 7,311

#14 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
aahaa, onks se se mesta siin tiimaria vastapäätä? Njams, joo, pari kertaa tullu ihasteltua liikkeen neitokaisia *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#15 • • Lost-Soul los pallos
kyllähän se on juuri se liike....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

keisha

Posts: 1,394

#16 • • keisha bullet with butterfly wings
[Nuclear]:[q
Kalliita noi naisten hiukset*vink* Pelkkä leikkaus 20 riittää yleensä mulle...ja kerran kuussa. Sit värjäys tutulla, niin maksaa 15 lisää eli 35 leikkaus+väri*plur*[/quote]
niinpä taloudellisen tilanteeni ollessa sen mikä se on, olen useimmiten pakotettu sotkemaan kylpyhuonetta kaupan hiusväreillä täysin itsenäisesti*pahis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#17 • • [Nuclear] el aprendiz
kei:

niinpä taloudellisen tilanteeni ollessa sen mikä se on, olen useimmiten pakotettu sotkemaan kylpyhuonetta kaupan hiusväreillä täysin itsenäisesti*pahis*



Ja sen kyllä huomaa*nauraa**piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

keisha

Posts: 1,394

#18 • • keisha bullet with butterfly wings
[Nuclear]:

kei: niinpä taloudellisen tilanteeni ollessa sen mikä se on, olen useimmiten pakotettu sotkemaan kylpyhuonetta kaupan hiusväreillä täysin itsenäisesti*pahis*

Ja sen kyllä huomaa*nauraa**piis*


törkeä kunnianloukkaus!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#19 • • [Nuclear] el aprendiz
kei:

törkeä kunnianloukkaus!



OFFTOPIC!

mjanssonin propaganda alkaa tehoamaan joihinkin klubituslaisiin*vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#20 • • yana Guest
[Nuclear]:


Ja sen kyllä huomaa*nauraa**piis*




hiuksista vai kylpyhuoneesta?