Jotekin tässä viimeisen vuoden aikna olen tuntenut oloni tyhjäksi. Selittämätön ja sietämätön olotila, jossa voimakkain tune on se, että jotain puuttuu. Usestidenen tuntien pohtimisen jälkeen löysin vastauksen.
Klubbarista puuttuu virlliyen Olen Humalassa-topik. Se paikka, jossa voi jakaa iloisen nousu-humllan tunteen, jossa voi itkeä sukreaa elämänssä laskuhumalan koittaessa. Tässä se on, rakaaaat ystvät.
Olen humalassa.
EDIT: kirotusviheet lisätty katu-uskottavuuden saavuttamiseksi.
Tila ei ole ajokuntoinen, mut suht vakaa. Olen tyytyväinen ottaen huomioon, että on herättävä n. 6h kuluttua. Ilta oli onnistunut - tutustuin mukaviin tyyppeihin, oli hauskaa ja porukasta irtautuminen taphtui luontevasti jatkoille siirtymisen yhteydessä.
En kyl käsitä ihmisiä jotka dokaa ja juo vaan kokoajan ja jatkuvasti
Ihan niinkuin ei voisi pitää hauskaa selvinpäin. Mihin tämä maailma on oikein menossa?
Seuraavaksi ihmiset alkaa varmaan käyttämään huumeitakin bileissä.
Ai kerpele, kirjoittaisin oikeastaan mielelläni, että olen humalassa. En kuitenkaan ole, enkä luultavasti pääse kirjoittelemaan tähän threadiin oikeassa mielentilassa ellen sitten varasta kaverini tietokonetta + nettiä hetkeksi joku kaunis (tai ei niin kaunis) ilta. Oma nettiyhteys jäi muutossa porukoille, eikä mua huvita täällä ryypiskellä.
Mutta viime perjantaisen ilmeisesti toilailun jälkeen voisin taas vannoa, etten enää juo - ainakaan paljoa.
Oikeastaan tä mun teksti ei varmaan hirveesti eroa näistä muista jutuista...yhtä sekavaa, ehkä mä vaan sitten oon syntymähumalassa.
Mutta onnea je menestystä tälle palstalle - sitä on varmasti luvassa
joo.. kävin asken kebialiisa ja ostin feta-jotakn-ateriaa..
hik.. no aikain hyvä maistsu,, eli siis nyr oon aika känns.. hitto ku einäää sormii................