Bileitä Tampereella?

14 posts, 1 page, 2,979 views

Avatar
#1 • • Pablonius Guest
Moi vaan kaikille,
Onko Tampereen biletarjonta mennyt viime aikoina todella näin huonoksi vai onko näillä biletys sivuilla vaan jäänyt Tampereen juhlat ilmoittamatta. Juuri nyt ei tainnut Tampereella olla tiedossa mitään bileitä edes hamassa tulevaisuudessa. Ei kai meistä ihan niin tylsiä vielä ole tullut täällä Tampereella? *täh*
Avatar
#2 • • Defiz Guest
Olen ihmetellyt ihan samaa. Olin itse trancefestillä ja nyt odotan jo uusia! =)

oliskohan kenelläkään uusista tietoa?

Moro*pahis*
Avatar
#3 • • Pablonius Guest
Trancefest meni joo. Siellä oli jotenkin kuuma tunnelma :) No niin missä seuraavat bileet?
Susu

Posts: 1,077

#4 • • Susu The Nasu
Joo olis todella mukava päästä helsingin ulkopuolelle bilettämään. Hinnastakin tippuu heti yksi numero kun liikkuu kehä III:n ulkopuolelle. Oon myös kuullut juttua ettei tullikamarilla sais enää järkätä bileitä, pitääkö paikkaansa?!

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Defiz

Posts: 717

#5 • • Defiz
toivottavasti ei pidä paikkaansa! :(

meinaan sitten bileiden määrä tippuu vielä entisestään :/

Mistäs moista oot kuulu?

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Avatar
#6 • • JeiJei Guest
Tampereen biletarjonta on kyllä hiljentynyt viime aikoina. *hmph*
Särkiniemi

Posts: 22

#7 • • Särkiniemi
Terve mieheen Defiz!!

sellasta että onko kukaan kuullu mitään RESURRECTION nimellä kulkevasta tapahtumasta?? kaikki info kelpis..

Trancefesteillä meinaan jaeltiin sellasia lappusia joissa luki suurinpiirtein et " Resurrection is coming to a place near you at the end of august (=elokuu) "

Trancefest kyllä osoitti että tampereellakin on selvää tilausta tälläsille häppeningeille, ja yleisöökin oli ihan mukavasti, ja menokin pysyi tosi rauhallisena..

--
-Särkiniemi-

Defiz

Posts: 717

#8 • • Defiz
terve Särki!

jätkäkin sitten eksy tänne *nauraa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Avatar
#9 • • Jenna Guest
Tullikamari on vaihtanut omistajaa ja uusi omistaja on nostanut tullikamarin vuokra-hintaa,niin paljon et saa tehä ihmeitä että pääsee omilleen.
kimik

Posts: 306

#10 • • kimik
itse asiassa tullikamari ei o vaihtanu omistajaa vaan tulliklubi. kamarin omistaa edelleen treen kaupunki...tulliklubi on nykyään KLUBI ja sen ravintolanpitäjä on vaihtunut kyllä....

anyway, silleen äkkiä hatusta vedettynä topicciin liittyen--->


SOLO @ Pulse -- 10.8.2002

Lab-4 Pre Party @ Pulse -- 16.8.2002
Valo-illat @ Kahvila Valo -- 17.8.2002 (alkuilta)
Kipinä @ Pulse -- 17.8.2002

Miau! @ Klubi -- 23.8.2002
Woop @ ??? -- 24.8.2002

Valo-illat @ Kahvila Valo -- 31.8.2002 (alkuilta)
Dive @ Pulse -- 31.8.2002
Resurrection @ Galleria -- 31.8.2002

Miau! @ Klubi 29.11.2002

********

ei toi siis ihan säälittävältä näytä kuitenkaan, riippuu kuitenkin tietenkin siitä mitä hakee jne...

[muokattu 5.8.2002 10:36]
Avatar
#11 • • Pablonius Guest
Jeps,kiitos teille Miauta pyörittävät että se jaksaa painaa ...*joo*

Pulsen bileet ei oikein kunnon bileiltä tunnu (tai no on nekin joskus hyviä *plur* ) ja tokkopa kahvila Valonkaan, mutta on se hyvä että nekin on olemassa.

Mutta onhan siinä Resurrectionia ja Miauta, joten eiköhän me pärjäillä taas syksyyn.

[muokattu 6.8.2002 20:13]
Avatar
#12 • • Karri K Guest
Beatformers tullaan näkemään Tampereella parin kk:n välein riippuen meidän muista kiireistä. Mutta seuraava jo ensi viikon pe eli 13.9. Silloin tulee breaksejä laidasta laitaan, electroa ja hiphoppia. Tsekkaa hippojen oma topicci tarkempaa infoa varten.
Ja Trancefestin väännän/väännämme jatkoa kunhan sopiva hetki osuu ;)
Defiz

Posts: 717

#13 • • Defiz
Jess!! Uus trancefest *nauraa**nauru*

Olis kyllä siistiä.. muistakaa että kaikki ei ole ihan vielä 18 joten jos ne vois olla taas 16 pippalot.. en jaksais venata kevääseen että pääsen *igor*


*ökkö*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Elfen

Posts: 61

#14 • • Elfen
kyllä tampereelta kansaa bileisiin löytyy mutta järjestäjiä on turhan vähän, tai on niitäki mutta ne on sen verta kovia järjestään että ehtii ne bileet tavallisesti unohtua. *justjoo*
ei vaa! keep up se hyvä duuni ja sillai!

mutta jos tuota hiphop meininkiä sais hieman vähennettyä?
ei millään muotoo loukkauksena niitä kohtaan jotka ihan aidosti siitä hiphopista tykkää (niin minäkin) mutta nämä ikiihanat kiekkoilijaurheilijavittuanterot on mun mielestä ehkä rasittavinta kansaa viinoineen pilaavat musiikin maineen ja ideologian lapsellisella gangstailullaan. omat bileet niille! SHANTIH!
mutta toivoisin vastapainoksi sitten
saada enemmän psy, goa, chill - pippaloita?
aika varmasti olis tulijoita!

jos apuu kaipaa nii oon työtön että tuun mielellää järjestään korvausta vastaan psyke bileitä!
*piis*

--
twisted funky psychedelic