olen turisti?

39 posts, 2 pages, 10,200 views

sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
No mulla ainakin on kolmekymppisiä ja vanhempiakin tuttuja joihin olen bileissä tutustunut, ja kivoja ihmisiä kaikki; turhaan taidat huolehtia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Displacer

Posts: 1,828

#3 • • Displacer
Sinne vaan jos kerran mieli tekee. *joo*
blender

Posts: 2,552

#4 • • Edited blender Arcade | KAIKU
itsehän oon viel nuori mut mulla on sellanen käsitys että ei sillä iällä kyllä niin väliä ole, ja oma ikäsi kyl on vielä jossakin määrin yleinenkin paikoissa missä soitetaan rennompaa musiikkia (tai no miksei rankempaakin mutta harvemmin niissä törmää), kalenteriin pläräämään vaan kiinnostavia tapahtumia ja sekaan vaan.. *vink*
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Onhan bileissä yli kolmekymppisiä, eikä heitä ainakaan minun mielestäni millään tavalla katsota kieroon. Vähänkään älykkäämpien ihmisten seurassa iällä tai esim. ulkonäöllä on hyvin vähän merkitystä. Ne jotka erottuvat joukosta negatiivisesti ja ovat ei-toivottuja, tekevät sen tyhmällä käytöksellä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

akir0

Posts: 2,554

#6 • • akir0 idleRPG champion 2009
Omat kokemukset on, että ikärasismia ei bileissä harrasteta. Eiku sekaan vaan ja lanne heilumaan!

Asiallisella vaatetuksella voi hämätä epäilijöitä (ts. se flanellipaita ja farkut kainaloihin asti ei välttis oo ihan the juttu).
Vivo

Posts: 178

#7 • • Edited Vivo
Joo ja pistät vaan sit niin perhanasti glowstikkei kiinni ittees. Nenään, korviin jne... kyllä siinä vanhakin nuortuu.

--
one foot in the rave

Avatar
#8 • • Pirpeli Guest
Sinne vaan muiden joukkoon tanssaamaan, kyllä vanhakin nuortuu. Tosin itseltä polkkabileet on jäänyt, nykyään tuntuu toi hiukka monipuolisempi house(kaikkine muotoineen) vähän mielekkäämmältä. Ei ne "kakarat"*hih* pahalla katso, varsinkin jos ei näytä ihan pystyyn kuolleelta. Nimim. koht 31vee.
Vexe

Posts: 1,016

#9 • • Vexe
Onhan noita yli 30v biletuttuja. Ei sillä iällä ole väliä, kuhan järki on päässä.

Joissakin bileissä näin n. 40 vuotiaan miehen kravaatti ja pikkutakki päällä. Ulkonäöstä päätellen tullut "väärään" paikkaan. Tämä kuitenkin innostui polkkaamaan oikein kunnolla ja oli oikeasti aivan fiiliksissä. :)
mimesis

Posts: 13

#10 • • mimesis
Kiva että joku otti tänkin puheeksi... Mun täytyy sit kans varmaan antaa musiikin viedä ja rohkeesti vaan sännätä bilettämään, vaikka tätä ikää onkin jo kertyny. *hymy*

Sit kun sais viel jonkun noista "ikälopuista" kavereista innostumaan...*juonittel* Tai sit täytyy hankkia uusia. *joo*

--
Logic is the art of going wrong with confidence.

Jone

Posts: 8,258

#11 • • Jone Archibald Haddock

mimesis, 13.5.2005 08:47:
Kiva että joku otti tänkin puheeksi... Mun täytyy sit kans varmaan antaa musiikin viedä ja rohkeesti vaan sännätä bilettämään, vaikka tätä ikää onkin jo kertyny. *hymy*

Sit kun sais viel jonkun noista "ikälopuista" kavereista innostumaan...*juonittel* Tai sit täytyy hankkia uusia. *joo*



Hoho, sä olet saman ikäinen itseni kanssa ja meidän vuosikertaa on vielä bileissä niin että vilisee - hieman riippuen bileiden tyylistä tosin. Eipä siis suuren suurta huolta ikäasiasta.
COBALT

Posts: 1,407

#12 • • COBALT akitaattori

Jone, 13.5.2005 08:51:
---
mimesis, 13.5.2005 08:47:
Kiva että joku otti tänkin puheeksi... Mun täytyy sit kans varmaan antaa musiikin viedä ja rohkeesti vaan sännätä bilettämään, vaikka tätä ikää onkin jo kertyny. *hymy*

Sit kun sais viel jonkun noista "ikälopuista" kavereista innostumaan...*juonittel* Tai sit täytyy hankkia uusia. *joo*

---


Hoho, sä olet saman ikäinen itseni kanssa ja meidän vuosikertaa on vielä bileissä niin että vilisee - hieman riippuen bileiden tyylistä tosin. Eipä siis suuren suurta huolta ikäasiasta.



Erh, mä en sano enää mitään...!!! *iihhih**blush**nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

nuance

Posts: 1,963

#13 • • nuance cov ops, combat, sunrise

spinkick, 13.5.2005 03:13:
Heippa kaikki. Olen sivun yleisen ikäprofiilin mukaan kuollut. Kauhee polte on kuitenkin päällä. Pakko päästä tanssimaan. Kuinka raju ikäkooditus on nykyään päällä noissa Helsingin clubitapahtumissa. Esim. huomenna ois hesarilla bileet, voix sinne yli kolkyt edes tulla, vai huudatteko jonossa, mee turisti himaan, hehe.
Viimeset rave aktit mulla vuodelta 98, et aikaa on hurahtanut, eli ihan ulkona kaikesta. Nyt vaan musiikki tehnyt mulle keppset, et mun on vaan pakko päästä lattialle, ja mihinkään ikäryhmääni sopivaan, esim. joku Studio, ni sellaseen paikkaan mulla ei ole mitään haluja. Haluan tanssimaan, en humppaamaan. Vai täh, ettex te usko et ylikolmekyb. taittaa vielä lattiaa.....
Kommentoikaa joku jotain. Kiitos.



Pah skenekoodeista viis. Kotkassa yksissä kemuissa oli joku arviolta 60v jäbä suorat housut jalassa vetämässä kiksua koreasti. Sälli tanssi koko illan ihan antaumuksella ja kävi välillä deejiiltä kyselemässä jotain oldskoolteknoa tms. Rohkeasti vaan bileisiin. Ei siellä ketään syödä vaikka joku itseriittoinen essolokki kattoiski kieroon.
kilobitti

Posts: 2,419

#14 • • kilobitti 1-2-3 techno

nuance, 13.5.2005 13:41:
Kotkassa yksissä kemuissa oli joku arviolta 60v jäbä suorat housut jalassa vetämässä kiksua koreasti. Sälli tanssi koko illan ihan antaumuksella ja kävi välillä deejiiltä kyselemässä jotain oldskoolteknoa tms.



Hei DJ, soita jotain sellasta mitä soitettiin kun olin vielä 40!*vink**piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

nuance

Posts: 1,963

#15 • • nuance cov ops, combat, sunrise

kilobitti, 13.5.2005 13:50:
---
nuance, 13.5.2005 13:41:
Kotkassa yksissä kemuissa oli joku arviolta 60v jäbä suorat housut jalassa vetämässä kiksua koreasti. Sälli tanssi koko illan ihan antaumuksella ja kävi välillä deejiiltä kyselemässä jotain oldskoolteknoa tms.
---


Hei DJ, soita jotain sellasta mitä soitettiin kun olin vielä 40!*vink**piis*



:D ^5
Karski

Posts: 6,049

#16 • • Karski Pomon kätyri

spinkick, 13.5.2005 03:13:
Vai täh, ettex te usko et ylikolmekyb. taittaa vielä lattiaa.....



Onhan noita muitakin yli 30-vuotiaita bileissä,
sekaan vaan. Jossain polkkabileissä kyl kieltämättä
alkaa allekirjoittaneellakin olla nykyään vähän
orpo olo, mut noin yleisesti ottaen kukaan
ei tee sun iästä numeroo jos et säkään. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hallucinogen

Posts: 8,190

#17 • • hallucinogen Edain
Juu kyllä noita "vanhoja partoja" on paljon bileissä näkyny :) Muutaman kuusikymppisen olen kanssa jostain kemuista bongannut ja olivat sen olosia etteivät ihan vahingossa olleet paikalle eksyneet vaan tarkoituksella. Todella mukavaa et vanhempaa porukkaa käy koska sit voi itsekin aivan huoletta 10v kuluttua vielä käydä bileissä eikä tarvitse tuntea oloaan orvoksi :)

--
pikku-*possu*

mniittymaki

Posts: 1,641

#18 • • mniittymaki

COBALT, 13.5.2005 13:34:
---
Jone, 13.5.2005 08:51:
---
mimesis, 13.5.2005 08:47:
Kiva että joku otti tänkin puheeksi... Mun täytyy sit kans varmaan antaa musiikin viedä ja rohkeesti vaan sännätä bilettämään, vaikka tätä ikää onkin jo kertyny. *hymy*

Sit kun sais viel jonkun noista "ikälopuista" kavereista innostumaan...*juonittel* Tai sit täytyy hankkia uusia. *joo*

---


Hoho, sä olet saman ikäinen itseni kanssa ja meidän vuosikertaa on vielä bileissä niin että vilisee - hieman riippuen bileiden tyylistä tosin. Eipä siis suuren suurta huolta ikäasiasta.

---


Erh, mä en sano enää mitään...!!! *iihhih**blush**nauru*



Joo, sinuna olisin ihan hiljaan. Oot nii vanha, kurttunen ja likanen vanha ukko ettei susta oo enää mihinkään. Mut älä hätäile, mä tuun kovaa vauhtia perästä ;)

.m
z

Posts: 1,146

#19 • • z
Miehissä löytyy kolmivitosia klubittajia etenkin housupuolelta pilvin pimein.

Lähemmäs nelikymppiset naiset sensijaan ovat aika harvassa.

Ei 'me' 'ikäsyrjitä' mutta mites sukupuolen kanssa? Ihan varmasti täti-ihmiset päästetään esim. sisään siinä missä setä-ihmisetkin jne, eli ei kai ketään varsinaisesti syrkitä, mutta jostain kai se johtuu, ettei tätei klubita.
hallucinogen

Posts: 8,190

#20 • • Edited hallucinogen Edain

miikkah, 13.5.2005 14:18:
Ei 'me' 'ikäsyrjitä' mutta mites sukupuolen kanssa? Ihan varmasti täti-ihmiset päästetään esim. sisään siinä missä setä-ihmisetkin jne, eli ei kai ketään varsinaisesti syrkitä, mutta jostain kai se johtuu, ettei tätei klubita.


Tädit jää hoitaa jälkikasvua ja isi lähtee kavereiden kanssa pubiin mut livahtaakin bileisiin *vink*

--
pikku-*possu*