kone, höylä, vaha...?

34 posts, 2 pages, 14,580 views

IlonaPoks

Posts: 374

#1 • • IlonaPoks Ihminen
jees jees kesä tulossa ja uusia niksejä kaivattais..
Aattelin sijoittaa epilaattoriin mutta onko se sitten niin hyvä?
kokemuksia yms kaivattais.
vai pitäisköhän sitä repästä ja painella koko kesä naturellina kainalokarvat hulmuten??? :)

--
Huumori pois

purrr-

Posts: 577

#2 • • purrr- naked chef
Pinsetit.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Tarsu

Posts: 2,449

#3 • • Tarsu

IlonaPoks,..pitäisköhän sitä repästä ja painella koko kesä naturellina kainalokarvat hulmuten??? :)



Öö, EI !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

hallucinogen

Posts: 8,190

#4 • • hallucinogen Edain
Nainen jolla on kainalokarvat niin hyi helvetti sentään :D muutenkaan naisella ei tarvitse olla muita karvoja kuin hiukset, kulmakarvat ja ripset :D

--
pikku-*possu*

Fyrisch

Posts: 4,525

#5 • • Fyrisch

hallucinogen, 11.5.2005 14:02:
Nainen jolla on kainalokarvat niin hyi helvetti sentään :D muutenkaan naisella ei tarvitse olla muita karvoja kuin hiukset, kulmakarvat ja ripset :D



yhdyn tähän :)
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#7 • • ~~MillaMágico~~
Pitäiskö illu mennä koklaa jotain kunnon vahausrepäisyhoitoa? Mä en kans jaksa höylää höylää höylää...
blender

Posts: 2,552

#8 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Optik, 11.5.2005 17:49:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=23944;sivu=1

Eiköhän jatketa tuolla ja lukkoa tälle threadille.. eiks jeh?


Olitko tosissas vai? mikä ihme tätä klubitusta vaivaa kun kaikki rupee ehdottelemaan lukkoja??!?!

Jos vähänkin läheltä liippaa toista aihetta niin heti ollaan sormi pystys. Musta tää on ihan oma juttunsa ku vertaa tota sun postaamaa aihetta, ei näin.

Tässä keskustellaan karvan poiston (siis kaikkien) eri menetelmistä ja postaamassa linkissä siitä oletko posliini.
Mark

Posts: 7,311

#9 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

blender, 12.5.2005 10:43:
---
Optik, 11.5.2005 17:49:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=23944;sivu=1

Eiköhän jatketa tuolla ja lukkoa tälle threadille.. eiks jeh?

---

Olitko tosissas vai? mikä ihme tätä klubitusta vaivaa kun kaikki rupee ehdottelemaan lukkoja??!?!

Jos vähänkin läheltä liippaa toista aihetta niin heti ollaan sormi pystys. Musta tää on ihan oma juttunsa ku vertaa tota sun postaamaa aihetta, ei näin.



no tossakin threadissa kyl oli enemmän ku pari vastausta missä käsiteltiin just nimenomaan sitä miten ne karvat lähtee..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

blender

Posts: 2,552

#10 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Mark, 12.5.2005 10:50:


no tossakin threadissa kyl oli enemmän ku pari vastausta missä käsiteltiin just nimenomaan sitä miten ne karvat lähtee..

-M



*offtopic*

Tuo topichan on tunkiolla, eihän siinä synny mitään täysipainoista keskustelua (aluehan ei näy kaikilla uusissa koska tyyppejä ei välttämättä kiinnosta nuo aiheet) Joten jos haluaa kysyä jotain tuon aiheen sivusta niinkuin tässä niin uskon että tällä tavalla saa kyllä paljon paremman vastauksen...

*offtopic*
jansku=p

Posts: 108

#11 • • jansku=p sheikkeri

IlonaPoks, 12.5.2005 10:34:
---

Mä koklasin eile sitä epilaattorii, tuntu aika jännältä. *piis* Nyt vaa ootellaan kauan ne mokomat karvat pysyy poissa.




Paljos tollanen vekotin maksaa?*ding*Epilaattori siis...

Kuullut että ihan hyvää jälkeä tulee sillä,pitäs varmaan hankkia moinen*joo*

--
Everything looks bad if you remember it

IlonaPoks

Posts: 374

#12 • • IlonaPoks Ihminen

jansku=p, 12.5.2005 11:03:
---
IlonaPoks, 12.5.2005 10:34:
---

Mä koklasin eile sitä epilaattorii, tuntu aika jännältä. *piis* Nyt vaa ootellaan kauan ne mokomat karvat pysyy poissa.

---



Paljos tollanen vekotin maksaa?*ding*Epilaattori siis...

Kuullut että ihan hyvää jälkeä tulee sillä,pitäs varmaan hankkia moinen*joo*



ostin braunin perusmallin niin se oli 69 plussa kortilla. normaalisti 89!!!!
mut semmosen "kidutusväline" philipsil oli jotain 50 luokkaa..
et onhan se ainaski mulle pieni sijoitus*ding* mut jos ei tartte enää satsata höyliin niin halvemmakshan toi tulee pitemmän päälle..*joo*

mut tosiaan varoituksen sana, SE TEKEE KIPEETÄ.. ainaski ekal kertaa mut kuulemma kaikkeen tottuu! *piru*

--
Huumori pois

Tyeicha

Posts: 5,807

#13 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Ciraf©:
www.skyo.fi Siellä on hinnastot yms. palveluille. Tiiä sitten onko jälki millaista, opiskelijat tekevät..



no, tältä lukukaudelta on koulun puolella asiakaspalvelu loppu. "oppilashoitola" on auki juhannukseen asti ja siellä on samat hinnat kuin koulun puolella. erona ainoastaan että siellä opettajat eivät valvo/tarkista työtä. *hymy* itse ainakin olen ollut tyytyväinen kun toisillemme ko. hoitoja koulussa tehdään.

--
-Tyeicha-

nuance

Posts: 1,963

#14 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Höylä = teh rulez.
hallucinogen

Posts: 8,190

#15 • • hallucinogen Edain

Ciraf©, 12.5.2005 10:47:
www.skyo.fi Siellä on hinnastot yms. palveluille. Tiiä sitten onko jälki millaista, opiskelijat tekevät..
Musta epilaattori on ihan numero 1, karvat ei kasva takas heti seuraavana päivänä, eikä tule mitään varsinaista sänkeäkään..mutta tottahan sieltä sit karvat tursuaa jos 3 viikkoa odottelee niiden kasvamista :D


Mä voin tulla ajelee pinceiden tyttöjen karvat ilmaiseksi *vink*

--
pikku-*possu*

Avatar
#17 • • Pirpeli Guest
Joku hyvän tuoksuin vaahto.... ;) ja höylä. Ja sitte on taas vapaa ja naisellinen VENUS-olo*jiihaa**iloinen*
Avatar
#18 • • Pirpeli Guest

IlonaPoks, 16.5.2005 10:46:
---
Pirpeli, 13.5.2005 12:54:
Joku hyvän tuoksuin vaahto.... ;) ja höylä. Ja sitte on taas vapaa ja naisellinen VENUS-olo*jiihaa**iloinen*

---


mulla se ihana silee naisellinen olo loppuu viimeistää 10-12h jälkee ku sänkee pukkaa. PRKL.
Tänään taas edessä kidutus operaatio nimeltään epilaattori. Ah ja 2vk ilman karvan karvaa...



Joo tossa olikin sellanen pieni ironinen piikki,ihih. Ehkä kesän alussa uskaltaudun brasilialaiseen...
mysande

Posts: 14

#19 • • mysande
Pysyyks ne oikeesti muka poissa? Kokeilin sellasta ikivanhaa masiinaa, joka kuulosti ihan moottorisahalta ja se vaan sattui perkeleesti, muttei kiskonut karvoja edes irti. Petyin huolella ja kipaisin kauppaan ostamaan kauhean kasan venuksen teriä ja maksoin itseni kipeäksi. Sanokaa, että mun kannattaa oikeasti hankkia epilaattori, mie en jaksa höylätä. ***un sänki.
JG

Posts: 73

#20 • • JG Outo hymyMmiäs
Mulla kuumavahan kanssa kestää kolmisen viikkoa ennen kuin karvat takas, mut se ei kauheen kätsy kyl oo... Varsinkin kun se on jotain skandinaaviseen ihoon tarkoitettu ni saan vetää samaa kohtaa kolme kertaa... *nyyh* Sattuu paljon ja vertakin yleensä tulee, mutta ulkonäön vuoksi pitää kärsiä... Kuumavaha ei kyl taida olla hyvin soveltuvainen herkemmille alueille kuten kainalo... Genitaalialueita ei saa sillä ottaa -> sanoo paketin käyttöohje! *hih*

Mä en ymmärrä niitä ihmisiä (esim. bodareita) jotka jaksavat normaalilla höylällä vetää joka toinen päivä koko kropan - kauheesti vie aikaa *piis*

--
® - Havi - ™