Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,847,233 views

Defiz

Posts: 717

#81 • • Defiz
Eiks huumetestistä voi kieltäytyä? vetoaa vaikka yksityisyyden luokkaamiseen *justjoo*

Jos pomo alkaa urputtaa sitten *dissaa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Danskuh

Posts: 675

#82 • • Danskuh pikku-Dee
musiikki todellakin sen fiilixen tekee..siit saa niin hyvii kiksei et oksat pois*plur* ja huumeet...aika monen oma asia...musiikki on parast huumetta*piis* hmm...joo...*hih*

[muokattu 27.9.2002 01:23]
Jussi Soro

Posts: 6,385

#83 • • Jussi Soro choon!
Defiz:

Eiks huumetestistä voi kieltäytyä? vetoaa vaikka yksityisyyden luokkaamiseen *justjoo*

Jos pomo alkaa urputtaa sitten *dissaa*



Jos oot työsuhteessa, niin sun ei tarvii suostua huumetestiin.

Jos sä taas haet töihin, niin kieltäytyminen testistä johtaa käytännössä suoraan hylkäämiseen.

Noi testit on ainakin kavereilla osoittautunu todella epäluotettaviks. Kaikki on saanu täysin puhtaat arvot, ei oo ollu ees lähellä rajoja...

En silti suosittele riskeeraamaan omaa työpaikkaa :)
Hexa

Posts: 98

#84 • • Hexa Toimittaja
Unity(f):

Nyt opettelen päivä kerrallaan olemaan ilman huumeita...



Se on aina mukava kuulla, et joku selvii koukusta pois.
*hymy* Se ei oo helppoo, mut ystävien ja perheen avulla tuostakin selviää..

--
24 / 7

arikoo

Posts: 245

#85 • • arikoo Virallinen hörhö
Joskus silloin aikaisemmin tilitin omaa menneisyyttäni chatissa, joten kerrataan. Mä olen testaillut aika laajasti päihteet ja en silti koe omaavani mitään ongelmaa. Mä meen bileisiin yleensä selvinpäin (so. ei edes alkoholia). Toki en kiistä etteikö mau joskus saata tavata kuosissa. Mutta et voi omata perusteltua mielipidettä asioista joita et ole kokeillut. Mielestäni yksi asia jota kannattaisi pohtia on millaiset ihmiset jäävät koukkuun, uskon että he jäävät mihin tahansa. Vain kulttuuri ja saatavuus ratkaisee mihin. Ymmärrän kyllä hyvin kuinka kivaa on vetää ferrari ja polkata, mutta on aidonpaa ja lopulta hauskempaa ilman. Lisäksi jos raha on kortilla (kuten mulla) pääsen huomattavasti useampiin bileisiin kun en vedä mitään, sillä päihteet ovat aika kalliita.

Mulle on herttaisen yhdentekevää mitä kukin tekee kunhan ei 1. tapa itteään 2. Jää kiinni 3. pilaa bileitä
1 ja 2 koska ne haittaavat kulttuurin mainetta ja kolmonen on selvä...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

arikoo

Posts: 245

#86 • • arikoo Virallinen hörhö
Ja sit vielä tosta pistämis jutusta. Moni tekee sitä siksi että voi heti sanoa ostaako hyvää vai ei. Ja tiedän monia jotka ottavat suoneen ihan kustannus syistä, mitätön määrä virtaa suoneen riittää hyvin illaksi mutta sitä saa syödä/nuuskata huomatttavasti enemmän.

En puolusta tykitystä mutta se ei tarkoita välttämättä rapanistiä. Mutta bile käyttöön se on kyllä sopimaton tapa. Se näyttää enemmän huumeiden käytöltä kuin keksin syönti. Jos joku tekee sitä kotonaan puhtain välinein niin vittu tehköön, kunhan sitä ei näy bileissä.

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Avatar
#87 • • vic Guest
Nimenomaan! Jotkut jää koukkuun paljon helpommin kuin toiset. Jos pystyy noin vain tehdä parin kuukauden tauon edes tupakoinnissa, ei essuistakaan ole haittaa. MUTTA. Tarvittava määrä ainetta kasvaa melko nopeasti, jos käyttää säännöllisesti (=muutama kerta vuodessa riittää). Silloin kun pari-kolme xää ei riitä illaksi, on osattava painata jarrua. Eikä bilettäminen ilman nipsuja tunnu sen jälkeen aidolta.
Avatar
#88 • • Cicilia Guest
Olen nähnyt maailmaa ja olen kokenut paljon. Olen ollut paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.Ihmisellä on oltava hyvin voimakas omatahto!ja ihmisten on löydettävä oma itsensä muuten he tulevat kärsimään tässä elämässä ja seuraava elämä alkaa taas alusta. Omien kokemuksieni perusteella voin todistaa sen että HUUMEISIIN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN!! !! !!Kaikki on meistä kiinni haluammeko olla riippuvaisia johonkin aineeseen, vai osaammeko olla VAHVEMPI kuin huumeet..ihmisen henkisyys on paljon vahvempi kuin mikään muu tässä maailmassa!! ei saa antaa Huumeille tilaisuutta valloittaa mieltämme, sillä Henkinen Maailma on vahvempi kuin Fyysinen Maailma.
Olen asununut Suomessa jonkin aikaa ja seuraavaksi lähden katsomaan mitä Fenezuellassa ja Intiassa tapahtuu.
Minä sen olen huomannut että Suomalaiset ihmiset ovat hyvin sulkeutuneita ja psyykkisesti todella heikkoja..(huom.suurin osa suoalaisista)esim.Minulla on hyvin suuria ongelmia ja teen niistä todella pienen. Kaveri jolla ei ole rahaa ostaa huumeita rupee sekoamaan ja itkemään...tekee siitä todella suuren ongelman vaikka hän voisi mennä himaan käpertymään rakastettunsa kainaloon ja tekemään jotain muuta kun hänellä ei ole edes tarvetta mihinkään huumeisiin!Tai sitten kaikilla tuntemani Suomalaisilla on tapana vetää kaikista ÖVERIT MikSi???Olemme juhlissa minä ja pari suomalaista frendii, MiNÄ OTAN YHDEN EXTASYN sinä iltana, Suomalainen OTTAA KYMMENEN, MINÄ OTAN PARIT COCA VIIVAT Suomalainen VETÄÄ KOLME GRAMMAA, MiNÄ JUON PARIT DRINKIT ViEREiNEN Suomalainen MAKAA JO TISKIN ALLA....NiiTTEN ON OIKEESTI PAKKO VETÄÄ KAIKISTA YLi! Esim.PARI KERTAA JOTKUT OVAT KOKEILLEET JA HETI SEN JÄLKEEN Ovat JO PAHASSA JAMASSA! ! !MiNÄ OLEN KÄYTTÄNYT MONTA VUOTTA JA KYLLÄ VIELÄKIN TIEDÄN MISSÄ RAJANI MENEE JA ENKÄ IKINÄ OLE MISTÄÄN YLI VETÄNYT!!! !!! !!!Meidän täytyy selvittäää minkä vuoksi elämme ja miksi olemme täällä..vastaus löytyy meissä itsessämme syvässä sisimmästämme!kun olet löytänyt syvän olemuksesi voit elää ikuisesti onnellisena.*sydän**sydän**sydän*
Sirutus

Posts: 38

#89 • • Sirutus
HUUMEISIIN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN

???...jaa.

Ei helvetti..mitäköhän varten ne vierotukset on?
Miksiköhän niitä täriseviä ihmisraunioita näkyy?
Kerroppa lisää kun olet niin niin kaiken nähnyt ja
kokenut.
Mua ihan kiinnostaa.

[muokattu 2.10.2002 21:47]
Katrina

Posts: 605

#90 • • Katrina
Cicilia:

Olen nähnyt maailmaa ja olen kokenut paljon. Olen ollut paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.Ihmisellä on oltava hyvin voimakas omatahto!ja ihmisten on löydettävä oma itsensä muuten he tulevat kärsimään tässä elämässä ja seuraava elämä alkaa taas alusta. Omien kokemuksieni perusteella voin todistaa sen että HUUMEISIIN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN!! !! !!Kaikki on meistä kiinni haluammeko olla riippuvaisia johonkin aineeseen, vai osaammeko olla VAHVEMPI kuin huumeet..ihmisen henkisyys on paljon vahvempi kuin mikään muu tässä maailmassa!! ei saa antaa Huumeille tilaisuutta valloittaa mieltämme, sillä Henkinen Maailma on vahvempi kuin Fyysinen Maailma.
Olen asununut Suomessa jonkin aikaa ja seuraavaksi lähden katsomaan mitä Fenezuellassa ja Intiassa tapahtuu.
Minä sen olen huomannut että Suomalaiset ihmiset ovat hyvin sulkeutuneita ja psyykkisesti todella heikkoja..(huom.suurin osa suoalaisista)esim.Minulla on hyvin suuria ongelmia ja teen niistä todella pienen. Kaveri jolla ei ole rahaa ostaa huumeita rupee sekoamaan ja itkemään...tekee siitä todella suuren ongelman vaikka hän voisi mennä himaan käpertymään rakastettunsa kainaloon ja tekemään jotain muuta kun hänellä ei ole edes tarvetta mihinkään huumeisiin!Tai sitten kaikilla tuntemani Suomalaisilla on tapana vetää kaikista ÖVERIT MikSi???Olemme juhlissa minä ja pari suomalaista frendii, MiNÄ OTAN YHDEN EXTASYN sinä iltana, Suomalainen OTTAA KYMMENEN, MINÄ OTAN PARIT COCA VIIVAT Suomalainen VETÄÄ KOLME GRAMMAA, MiNÄ JUON PARIT DRINKIT ViEREiNEN Suomalainen MAKAA JO TISKIN ALLA....NiiTTEN ON OIKEESTI PAKKO VETÄÄ KAIKISTA YLi! Esim.PARI KERTAA JOTKUT OVAT KOKEILLEET JA HETI SEN JÄLKEEN Ovat JO PAHASSA JAMASSA! ! !MiNÄ OLEN KÄYTTÄNYT MONTA VUOTTA JA KYLLÄ VIELÄKIN TIEDÄN MISSÄ RAJANI MENEE JA ENKÄ IKINÄ OLE MISTÄÄN YLI VETÄNYT!!! !!! !!!Meidän täytyy selvittäää minkä vuoksi elämme ja miksi olemme täällä..vastaus löytyy meissä itsessämme syvässä sisimmästämme!kun olet löytänyt syvän olemuksesi voit elää ikuisesti onnellisena.*sydän**sydän**sydän*





Valaiseva tarina, mutta olen kyllä sitä mieltä että toisilla on suurempi riski jäädä koukkuun kun toisilla.
Avatar
#91 • • Tuk@N Guest
Mun mielestä jokainen saa vetää nappei ja muita mössöjä niin paljon ku pää kestää, kunhan ne ei tuu sit avautuu mulle sen jälkeen...

Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes.. *ökkö**ökkö*
Quu

Posts: 334

#92 • • Quu Mole RAM!
Tuk@N:


Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes.. *ökkö**ökkö*




Sehän siinä onkin, että parhaat kaveritkin voi vetää jotain, eikä sitä tiedä.

Mullakin on sellasia "kavereita" jotka oon tuntenut yli vuoden ja vasta viimeaikoina oon kuullut niiden vetävän piriä, essoja jne.
2000

Posts: 420

#93 • • 2000 Opetuslapsi

Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes..



No tuota, aika harvassa on ne karkelot, joissa ei peilit ja pankkikortit olisi ainakin vessassa kovassa käytössä... Vai käynkö minä vain hyvin erikoisissa pileissä? *täh*
Minua se ei toisaalta kyllä yhtään häiritse, niin kauan kuin jokainen piripolkkaaja ei niitä tule tyrkyttämään...
( Juujuu, kyllä minä saattaisin kieltäytyäkkin... )

Minä olen sitä mieltä, että ne leveästi hymyilevät kiiltävät muusaajat nupeissa ja toisiaan halaamassa sopivat paljon paremmin polkkakarkeloihin kuin ne jotka 20 ölpän jälkeen kohtaavat koko mielialojen kirjon ja itsetuntonsa voimissa päättävät alkaa muistelemaan vuosia sitten jättänyttä tyttöystävää ja syyttämään erosta lähintä saman sukupuolen edustajaa ja järjestysmiehellä on taas hommia.
Harvemmin on nuppipitoisissa pileissä mitään järjestyshäiriöitä ja yleensä siellä välttyy myös tasapainohäiriöisiltä, jotka pöytiä ohittaessaan tuntuvat aina kallistavan pöytää juuri sen tuopin kaatumiseen tarvittavin voimin.

Mutta että jokainen tyylillään, kunhan ei tyyliään kaikille tuputa *vink*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#94 • • deWW Guest
päihteet on pahasta. oikeesti. hyi teitä. -olipa rakentavaa.

[muokattu 7.10.2002 14:31]
Panfobia

Posts: 521

#95 • • Panfobia
2000:

Minä olen sitä mieltä, että ne leveästi hymyilevät kiiltävät muusaajat nupeissa ja toisiaan halaamassa sopivat paljon paremmin polkkakarkeloihin kuin ne jotka 20 ölpän jälkeen kohtaavat koko mielialojen kirjon ja itsetuntonsa voimissa päättävät alkaa muistelemaan vuosia sitten jättänyttä tyttöystävää ja syyttämään erosta lähintä saman sukupuolen edustajaa ja järjestysmiehellä on taas hommia.



Näin mäkin olisin ajatukseni ilmaissut, jos olisin osannut.
*joo*

--
*sydän*

puupi

Posts: 385

#96 • • puupi the puupi
huhuu :D *plur*
*piis*

--
KM

Avatar
#97 • • huh-huh Guest
Överit on aina parempi kuin vajarit
*joo*
Avatar
#98 • • highrise Guest
sanonpa minäkin sanasen.. kyllähän noita huumehia tuolla liikkuu, mutta niin kauan kun se ei bileitä tai muita kanssabilestäjiä häiritsevästi haittaa, ei se minuakaan häiritse. Ja mitä siihen tulee että ihmiset paremmin ymmärtävät umm.. heh "antitykittäjiä" (miun kielellinen ilmaisu taas rulz) niin on toki kai ymmärrettävää mutta jokseenkin outoa. Mitä väliä sillä on miten sitä kamaa vetää, kun samaa ainetta se on kumminkin huolimatta siitä vaikka varpaankynnen alle sitä tunkisi? Jees..
Syder

Posts: 2,255

#99 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kuhan eivät pilaa kenenkään sellaisen bailaajan iltaa joka ei itse käytä. Jokaisen on oma ruumis ja elämä, käyttää miten tykkää.

--
Divida et impera.

POSER

Posts: 800

#100 • • POSER Wimp and Poser
huh-huh:

Överit on aina parempi kuin vajarit

*nauru*

--
Keppiä Jehoville!