saako vakituista pettää

306 posts, 16 pages, 167,116 views

Avatar
#181 • • candyraver Guest

Seppo Taalasmaa, 1.7.2006 20:59:
---
Sundust, 1.7.2006 20:58:
Vithu et ei tyhmempää kysymystä *hmph* Jos toista rakastaa ja tykkää toisesta aivan mielettömästi, niin ei siinä enää tarvii pettää.. ja mitä tekee semmosella vakituisella joka/jota ei rakasta.

---


Entä jos kato rakastaa kahta yhtä paljon..tai vieläki useampaa



Mitäs sä Seppo tarinoit täällä *senkin* Eiks me sovittu, et jätetään se naapurin Irmeli rauhaan??*nauru*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#182 • • Jusuplussa UG-///

Ulla Taalasmaa,
Mitäs sä Seppo tarinoit täällä *senkin* Eiks me sovittu, et jätetään se naapurin Irmeli rauhaan??*nauru*



Se ei oo mikään Irmeli, vaan Irma! Ja onhan sullaki se Yrjö *grr*
Josssu

Posts: 506

#183 • • Josssu

Sundust, 1.7.2006 20:58:
Vithu et ei tyhmempää kysymystä *hmph* Jos toista rakastaa ja tykkää toisesta aivan mielettömästi, niin ei siinä enää tarvii pettää.. ja mitä tekee semmosella vakituisella joka/jota ei rakasta.


Niin totta..
tomppi

Posts: 1,600

#184 • • tomppi thzombie ™
Kyl, parittomina päivinä.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

sale

Posts: 1,235

#185 • • sale

Josssu, 2.7.2006 20:30:
---
Sundust, 1.7.2006 20:58:
Vithu et ei tyhmempää kysymystä *hmph* Jos toista rakastaa ja tykkää toisesta aivan mielettömästi, niin ei siinä enää tarvii pettää.. ja mitä tekee semmosella vakituisella joka/jota ei rakasta.

---

Niin totta..



Juuri näin..Ei mitään lisättävää!!!
vinsku

Posts: 749

#186 • • vinsku huba huba
Anteeks, en lukenut edellisiä postauksia koska niitä oli paljon, joten sanon oman mielepiteeni.

Ei saa. Olis hyvä tehä selväks missä menee pettämisen raja, ettei sitten tuu myöskään mitään väärinkäsityksiä. Jos on tauko niin sitten mun mielestä voi olla muiden kanssa, paitsi jos on erikseen sovittu et ei.

Ite varmaan näkisin punaista jos mua petettäis. O__o

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Sundust

Posts: 314

#187 • • Sundust Behind The Sun

Ulla Taalasmaa, 2.7.2006 15:45:
---
Seppo Taalasmaa, 1.7.2006 20:59:
---
Sundust, 1.7.2006 20:58:
Vithu et ei tyhmempää kysymystä *hmph* Jos toista rakastaa ja tykkää toisesta aivan mielettömästi, niin ei siinä enää tarvii pettää.. ja mitä tekee semmosella vakituisella joka/jota ei rakasta.

---


Entä jos kato rakastaa kahta yhtä paljon..tai vieläki useampaa

---


Mitäs sä Seppo tarinoit täällä *senkin* Eiks me sovittu, et jätetään se naapurin Irmeli rauhaan??*nauru*



Niih.. Jätetään naapurin leskirouvat rauhaan *joo*
Tosin jos rakastaa monta yhtä aikaa "mitä minulle ei oo sattunut" niin jos eka löytää yhen jota rakastaa, nii miks sitä rakastuu toiseen jos on jo joku jota rakastaa.. oliko tarpeeksi sekavaa *nauru*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Dana

Posts: 647

#189 • • Dana
Ei. (pitikö tätä edes kysyä? *ding* )
Avatar
#191 • • Killer_cat Guest
No voi vittu mikä kysymys!!! saako vakituista pettää*ding* Eiköhän jokainen tee siinä suhteessa omat ratkasunsa,vai tarviiko siihen toisten mielipiteitä ja vastauksia siihen.. tai ns pyytämällä muiden lupaa siihen..huh,huh*justjoo* Minkä takia ootte sit yleensä yhessä ihmisten kanssa jos haluatte pettää??!!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#192 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mua ihmetyttää eniten es, että porukka jaksaa vastata naama vakavana tällaseen kykymykseen *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Twist

Posts: 925

#193 • • Twist Team Kemuttajat
Kyllä mielestäni saa! Se tekee todella hyvää parisuhteelle, kumppanille ja itselleen! *dissaa* *vink*
Don Japa

Posts: 290

#194 • • Don Japa The Setämies
Ei saa! Mutta mitä sitten tehdään kun niin tapahtuu?
Avatar
#195 • • Killer_cat Guest

Don Japa, 12.7.2006 14:13:
Ei saa! Mutta mitä sitten tehdään kun niin tapahtuu?




No tietenkin vedetään turpaan jahuolella!!!!!!!!!*joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#196 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Koska kysymys itsessään on aika selkeä, monella on siihen selkeä vastaus ja silti pettämistä tapahtuu, niin mutkistetaas tätä hieman.

Onko se pettämistä, jos vehtaa varatun kanssa? Siis jos tietää, että toinen osapuoli on varattu ja silti vaan vehtaa, on siis toinen nainen tai -mies. Missä menee se raja?
hallucinogen

Posts: 8,190

#197 • • hallucinogen Edain

Don Japa, 12.7.2006 14:13:
Ei saa! Mutta mitä sitten tehdään kun niin tapahtuu?


Eipä se reilua ole ei mut oon aika varma et siinä kun on 50+ ja saman ikäinen muija himassa ja jos sattuu semmoinen tuuri käymään et sais puolet nuorempaa (ja kauniimpaa) kuin kotona niin harvapa sitä sanois ei.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#198 • • hallucinogen Edain

Lyylikki, 12.7.2006 14:23:
Onko se pettämistä, jos vehtaa varatun kanssa? Siis jos tietää, että toinen osapuoli on varattu ja silti vaan vehtaa, on siis toinen nainen tai -mies. Missä menee se raja?


En nyt tiedä sopiiko sana pettäminen tohon mut ainakaan itse en sekaannu varattuihin naisiin jo ihan siitä syystä, etten antais kauheasti arvoa kyseiselle neidille.

--
pikku-*possu*

tomii

Posts: 3,594

#199 • • tomii kallion herttua
Mun mielestä toi on kyllä vähintäänkin kyseenalaista olla se 3. osapuoli, jos siis todellakin tietää, että toinen on varattu. Kannattaisi noissakin tilanteissa ajatella, että "mitäs jos tää tapahtuisi mulle itselleni?" Mutta tietty minkäs sille voi, jos varattuun ihastuu, mutta eihän se nyt mun mielestä hyväksyttävää ole alkaa (tietäen) varatun kanssa nussimaan ja osallistua näin omalla panoksellaan siihen pettämiseen. *dissaa*

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#200 • • tomii kallion herttua

hallucinogen, 12.7.2006 14:29:
---

En nyt tiedä sopiiko sana pettäminen tohon mut ainakaan itse en sekaannu varattuihin naisiin jo ihan siitä syystä, etten antais kauheasti arvoa kyseiselle neidille.



Jep sama juttu. Ja tulisi varmaan mieleen kanssa, että "hei kykenisköhän tuo tekemään samat mullekin tulevaisuudessa?"

--
reivaan kunnes kuolen