Kemopetrol - Child is my name (Jussi Soro remix) [final]

83 posts, 5 pages, 35,055 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Jussi Soro choon!
Progtrance-bootlegin esimaistiainen Kemopetrolin vanhasta biisistä.

Kommentteja kaivataan lähinnä miksauksen tasapainosta yms.

Saa kommentoida tietty muutenkin :)
progressive, trance

lisätiedot - kuuntele
sbanc

Posts: 255

#2 • • sbanc
Täytyy kyllä sanoa että vaikeaa biisiä olet lähtenyt remixaamaan. Ei tämä huono ole, mutta jotenkin tylsä. Taustat vähän junnaa paikallaan ja vokaalit eivät vain jotenkin istu trance biisiin jota tässä on ilmeisesti haettu. Loppu fiilis on se että biisissä on jouduttu alkuperäisen biisin vokaalien takia menemään niin sanotusti käsijarru päällä...

Jotenkin biisiin pitäisi saada enemmän "draivia" .... se miten se sitten onnistuu niin viisaammat antakoon hyviä ehdotuksia *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#3 • • Dementation wednesday?
Kyllä muhun tää uppos... Hyvää matskua, jää soittolistalle.
*aplodit* *jiihaa*

Tää oli sopivan piristävää tälle päivälle, kiitos.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

jeesboks

Posts: 4,064

#4 • • jeesboks p u p u
Musta tää toimii kans hyvin. *jiihaa* Sopii tän hetkisiin fiiiliksiin hyvin ja kun alkuperäinenkään kipale ei oo ollenkaan huono. *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

keijukainen

Posts: 1,599

#5 • • Edited keijukainen kiksumurmeli
Kuunneltua tuli ja jäi kyllä mulleki sellanen vaisu fiilis tästä... Tykkään ite alku peräsestä versiosta todella paljon, mut tuntu et tää junnas paikoillaa ja ihan ku se ois loppunu kesken... mut sai se kyl jalan siltiki vipattamaa *hymy*

--
*seepla*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!
Päivitetty versio nyt jaossa. Korjattua:

- basari hiljaisemmalla
- rytmiosastoa selkeytetty
- parempi equtus ja miksaus (?)
- joitain soundeja hiukan säädetty

samasta linkistä löytyy kuin vanhakin, kommentteja saa esittää.
zanta

Posts: 131

#7 • • zanta Rovaniemen isäntä
Tykkäsin.
Parempikin olisi tieten voinut olla mutta kyllä tää oli jo hyvä!
Eikä varmasti mikään helppo biisi remixata.

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

aneroidit

Posts: 70

#8 • • aneroidit
Tää on hyvä previkka. Paljon menevämpi kuin orginaali. Basslinea toivoisin vähän kovemmalle se toi enemmän pumppua grooveen. Keskivaiheen voksut oli kivasti tehty mä pidin noista "pikku breikeistä" myös tossa kompissa. Miksaus oli mun juustovaikkusiin korviin ihan hyvä :)
sts

Posts: 7,969

#9 • • sts Sama pyynti aitta!
Tosin oon hieman huono kommentoimaan biisejä...

Kokonaisuutena biisi toimii pirun hyvin, tosin olisin vähän ehkä melodisempaa meinkinkiä kaivannut alkuun...
Lisäksi toisin tuon narina samplen enemmän esiin (joo oon entinen psykeheebo ja diggaan narinoista ja rutinoista) ;P

Mutta biisin kokonais fiilis on loistava ja nuo Laura Närhen vokaalit toimivat hyvin yhteen tuon uuden taustan kanssa eivätkä tunnu vain sellaisilta päälle pakolla liimatuilta täyte sampleilta.

Pitää kuunnella viel kunnolla kuhan kuume on laskenut...
*piis* jussi haluan tän ku oot saanu valmiiks jollai cd-medialla... Jookos kookos? *piis*
Chantola

Posts: 769

#10 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
siis ihmiset...tää on kyllä hyvä...
mä jussi ehdotan tohon nousukohtaan silleen et lisäät noita syntsa stabbeja sinne ja sit vähän viel pidennät sitä ja sit toi lähtee liikkeel jotenki niinku just sillon ku ei odottanu sen lähtevän...
muuten tä on kyl mukava...noi pölysen kuuloset vokaalit on aivan mainiot...iso plussa siitä...kokonaisuutena tää on hyvä....ehkä voimakkaammat syntsat tohon loppupuristukseen..nyt on vähän semmost Linda Lampenius sähköviulu meininkiä...enemmän vaan octaaveja alas =) tää on hyvä....
anthocyan

Posts: 1,511

#11 • • Edited anthocyan Kohti valoa...

Sbanc:
Täytyy kyllä sanoa että vaikeaa biisiä olet lähtenyt remixaamaan. Ei tämä huono ole, mutta jotenkin tylsä. Taustat vähän junnaa paikallaan ja vokaalit eivät vain jotenkin istu trance biisiin jota tässä on ilmeisesti haettu. Loppu fiilis on se että biisissä on jouduttu alkuperäisen biisin vokaalien takia menemään niin sanotusti käsijarru päällä...

Jotenkin biisiin pitäisi saada enemmän "draivia" .... se miten se sitten onnistuu niin viisaammat antakoon hyviä ehdotuksia *hihu*



Olisin aika lailla samaa mieltä Sbancin kanssa.

Jotain sisältöä pitäisi olla enemmän...ja fiiilistä. Biisi kuulostaa nyt hieman töksähtelevältä ja liian jumputukselta. Alkuperäinen biisi on todella kaunis ja rauhallinen ja nämä seikat pitäisi jotenkin pystyä säilyttämään miksauksessakin. Ei kyllä helppo miksattava... Leijuvat lisämelodiat voisivat tehdä terää...? Taustapiano ei kuulu biisissä mielestäni tarpeeksi hyvin, kuten se kuuluu alkuperäisessä kappaleessa. Ja tosiaan draivia enemmän! *plur*

Täytyy vielä mainita, että olen tämän kanssa todella kriittinen, koska alkuperäinen biisi on yksi lempparibiiseistäni *sydän*

edit: Okei eli sä oot ehtiny jo korjaan sitä *hih* Voi olla että kuulin eilen sitten sen ensimmäisen version... *ding* Mut palautetta tulee, jos asia on näin. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#12 • • kelasin Guest
mä tykkäsin :) tykkään muutenki tost biisist ja koko kemopetrolist, laura närhi plur
Anny

Posts: 666

#13 • • Anny Hurricane-Munster
En kuunnellut vielä, mut miten sä ootkaan tajunnut ottaa käsiteelyyn mun yhden kaikkien aikojen lempibiiseistä!?! *sydän* *sydän*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Beliar

Posts: 1,361

#14 • • Beliar
Hianoo, Jussi! Meitsi diggas! *aplodit*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

anton fine

Posts: 1,359

#15 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
Nice 1! Tykkään alkuperäisestakin tosi paljon, enkä voi sanoa että raiskasit yhtään, tosi hyvää tuli! Ainoa asia mikä ny harmittaa on että toi oli liian tränsee mulle, oisin muuten pumminnu ton soittolistaani ;) ja viel yks asia minkä olisin toivonnu: olisit käyttäny alkuperäistä bassokuviota, mut siis tietenkin omaa tekemää bassoa.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Jussi Soro choon!

fine:
ja viel yks asia minkä olisin toivonnu: olisit käyttäny alkuperäistä bassokuviota, mut siis tietenkin omaa tekemää bassoa.


Kokeilin tota, mut en saanu toimimaan kauheen hyvin... Onhan tuolla acid-linja taustalla joka vetää sitä alkuperäistä bassolinjaa melkein koko biisin ajan :)

Kiva kuulla ettei kyseessä oo suurimman osan mielestä raiskaus ainakaan kyseistä biisistä, itseä vähän pelotti laittaa tätä linjoille :)

INFIANA:
muo häiritsi ettei vokaaleja kuullu paremmin...


Toi on vähän ongelmallinen, kun mulla ei ollu lainkaan accapelloja käytössä, eli noi kaikki vokaalit on suoraan siitä "album versio"sta ripattu. Sen takia ne tarvii vetää filttereitten ja equjen läpi aika rankasti, ettei kaikki muutkin soittimet kuulu läpi.

Koitan säätää tota vielä, mut nyt liikutaan jo aika rajamailla, et onko noi taustat jo häiritseviä.

Yks ongelma tossa on kans se, ettei ms Närhi laula lähellekään säveleen puoliakaan noista lauseista, eli sen takia noi taustat tarvii filtteröidä aika kovasti pois ;)

Olis kyl kiva saada tästä puhdas accapella, ni sais tehtyy ne n. miljoona parempaa ideaa jotka pyörii päässä... :)

Kiva kuitenkin et suurelle osalle porukkaa näyttää maistuvan, lisäkommentteja saa kyl mielellään antaa :)
JayVee

Posts: 887

#17 • • JayVee FINRG / Supercharged
tää oli kyl kiva =) onkos kenties tulos joskus vinyyli julkasua ? ;)

--
FINRG / Supercharged

Jussi Soro

Posts: 6,385

#18 • • Jussi Soro choon!

JayVee:
tää oli kyl kiva =) onkos kenties tulos joskus vinyyli julkasua ? ;)


Tota, hehe, katotaan.

Jos joku iso labeli innostuu maksaan tästä oikeudet itelleen ;)
JayVee

Posts: 887

#19 • • JayVee FINRG / Supercharged

JussiS:
---
JayVee:
tää oli kyl kiva =) onkos kenties tulos joskus vinyyli julkasua ? ;)

---

Tota, hehe, katotaan.

Jos joku iso labeli innostuu maksaan tästä oikeudet itelleen ;)





hehee =)

--
FINRG / Supercharged

k0pteri

Posts: 62

#20 • • k0pteri
Ihan kivan kuuloinen.. vaikka ei varsinaisesti kuulu mun kategoriaan..