Mitä Odotat?

1,894 posts, 95 pages, 594,525 views

johnnytys

Posts: 489

#1842 • • johnnytys idän pikajuna
Näinkin ajoissa aloitan kesän odotusta!!
Mulle riitti nää kelit jo

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Gabbersparadise

Posts: 372

#1843 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Synttäreitä! Vajaa kahden kuukauden päästä pääsee käyttämään säästöjä ja juoksemaan ulkomaan kuin myös kotimaan pippaloissa :D

--
I am lightning, the rain transformed

Oj

Posts: 1,349

#1844 • • Oj Keep it FILTHY
Että ke to ja pe menee töissä nopeesti = uudenvuoden juhlinta *jiihaa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

SASHA  F

Posts: 1,722

#1845 • • SASHA F
12.1 pääsee thaimaan lämpöön*pihkassa**jiihaa*
Meke

Posts: 2,083

#1846 • • Meke GT Digital, BCN Records
Unta, ikuista unta

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

KeijoK

Posts: 1,495

#1847 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
kello seisemää ja karua paluuta arkeen....ei tuu olemaan ihan helppoa! *hih*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

kinderi

Posts: 1,783

#1848 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mitä Odotat?:

Unta, ikuista unta



Aika synkänoloinen postaus. *lohduttel*

Ite odotan edelleen sitä että pää pysyis kasassa eikä joutuis koko aika miettimään et millon se seuraava päivä tulee, jona käyttäydyn kuin kakara ja loukkaan kaikkia läheisimpiäni, vaan koska itsellä on niin paha olla eikä voi muuta kuin tiuskia ettei vajoa sängyn pohjalle itkemään.. Näitä on harvemmin nykyään, mutta odotan sitä päivää kun tajuan etten ole vähään aikaan edes miettinyt moisia :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Ergilion

Posts: 751

#1849 • • Ergilion
Lauantaita *tanssittel*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jago

Posts: 4,039

#1850 • • Jago un-trained monkee
3s kerta toden sanoo??

3 kertaa erottiin ennen kun jäi pysyväksi.
3 kerta kun ois tarkotus nähä ja puhua asiat läpi.
Toivottavasti tää kolmas kerta on se, kun se myös tapahtuu. Tänään ois siis tarkotus eksän tulla juttelee asioista.
Vihdoin ehkä selvyys moniin kysymyksiin mitkä tässä on askarruttanu ja vihdoin saan itte myös selvennettyä päätäni sille.
Eilen vihdoin sain sen juttelee asioista fbssä ja jos selvens tosi paljon päätä.
Oikeestaan hyvä, että on menny tää kuukaus, että pahimmat itkut on itketty. Tiedän, että se ei oo mulle oikee.

Meillä oli jotain hyvää, mutta sellanen henkinen taso puuttu minkä tartten pitkään suhteeseen. Tää oli kuitenkin enemmän intohimoa ja fyysistä. Hormoneja, välittäjäaineita, intohimoa, läheisyyttä, seksiä ja kaikkea sitä mitä sai mut niin huumaantumaan ja addictoitumaan siitä ihmisestä, ettei mua oikeestaan kiinnostanut, ettei tässä ollut oikeestaan mitään syvempää

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1851 • • Jago un-trained monkee
Lontoon reissua. Vkl tuun olee siellä.. innolla ootan osin. osin taas se perus äää mä en haluu lähtee.. Hyppy tuntemattomaan pelottaa aina vähän*blush*
Mut hauskaa siitä tulee. Jos oon selvinny 2 viikkoo ibizalla yksin hyvässä kondiksessa hoipertelemassa ni enköhän mä tästäkin selvii =DD
Jänskää kanssa vaan se, että kun oon menossa perjaatteessa myös tapaamaan tyyppiä jonka oon tavannu damissa kerran eli en sisnänsä tiedä siitä ihmisenä hirveesti. Entä jos kemiat ei kohtaa ja siellä on sika tylsää sen kaa? tai sitte jos se päätyykin olee joku ihn ahirvee tyyppi.. No onneks mul on pari muutakin tuttuu lontoossa ni voin mennä sitten niille jos ei juttu toimi, mutta kyllä se mukavalta vaikuttaa. Tarkotus ois vähän nähä sightseja ja myös shoppaa ja bilettää, et ei se voi mennä vikaan =DD

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1852 • • Jago un-trained monkee
edelliseen postaukseenkin liittyen.

Energiatasot on vikat 2 viikkoo ollu jotenkin tosi alhaset. Huomaa, et on halunnu vaan hengaa himassa ja rakentaa kotia(joka on ollu tosi kivaa ja tasapainottavaa). Oon ollu vaan niin pirun väsyny kokoajan, ettei todellakaan oo sellanen "jee, seikkailemaan ja bilettämään uudessa kaupungissa"-fiilis vaan enemmän sellanen "haluun nukkuu koko viikonlopun"-fiilis.
Kyllä tää tästä vielä muuttuu hauskaks, kun pääsen koneeseen ja ehkä saan nukuttua vähäsen. Tänää ei oo kans tarkotus vielä bilettää kauheen rankasti, kun huomenna oisin tutustumassa nähtävyyksiin(ai juu vittu kamera jäi himaan) ja vasta huomen illalla ois isommasti biletystä, et pitää kehittää siihen energiaa jostain.
Oon tietty ollu tosi innoissani siitä, että oon taas lähössä yhelle luultavasti legendaariselle matkalle uuteen mestaan ja tekemässä jotain kreisiä ja täpinöiny sitä, mutta ois kiva, jos pysyis ees kahvilla hereillä*haukottel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#1853 • • Oj Keep it FILTHY
Odotan, että tuo presidentti paska loppuu! *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#1854 • • hiphei
Jännityksellä.. huomista työhaastatteluuuuu*hihu*
Decion

Posts: 1,569

#1855 • • Decion Koneradio
kesää

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Jago

Posts: 4,039

#1856 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mitä Odotat?:

Odotan, että tuo presidentti paska loppuu! *igor*


Niinpä. vituttaa toi jatkuvva nuoleskelu ehdokkaiden puolelta ja aivan merkityksettömistä asioista keskustelu ja kiistely kansan puolelta.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#1857 • • Annakins Guest
Huhtikuuta.
KeijoK

Posts: 1,495

#1858 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Huomisaamua kello 8-9!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

nazarie

Posts: 176

#1859 • • nazarie saapasjalkakissa
En uskalla odottaa enää yhtään mitään, miltään tai keltään. Tekee elämästä äärimmäisen turhauttavaa kun sekin taito tapettu. Ja tapoin vielä ihan itse.

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1860 • • Aurinkoneiti
Huomista päivää klo 13.30. Jännittävää :)