Mitä Odotat?

1,894 posts, 95 pages, 603,291 views

noena

Posts: 3,138

#1681 • • noena first breath after coma
Lauantaita ^_^ <3

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#1684 • • Sunshine^82 Guest

Replying to Mitä Odotat?:

noena, 1.7.2009 02:12:
Lauantaita ^_^ <3



Sama täällä! Kiva päästä bilettämään pienen tovin jälkeen hyvän frendin kanssa, ketä en ole nähnyt moneen kuukauteen. *hihu* *känni*
Arsk4_

Posts: 833

#1685 • • Arsk4_ Lihis
Perjantaitajatiistaitajavähalauantaitaki

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

noena

Posts: 3,138

#1686 • • noena first breath after coma
Sitä että pääsen kohta töistä kotiin, on ollut sen verran kettumainen päivä eikä mikään ole toiminut kuten olisi pitänyt *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

xl8r

Posts: 2,227

#1687 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Kesälomaa. Reilu viikko pitäis vielä odotella.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

turquoise

Posts: 732

#1688 • • turquoise e-ra2co
Huomista. Tulee pääsykokeiden tulokset. Ei sillä, että mä kovaa haluaisin lukemaan kyseistä ainetta. En mä edes lukenut sitä pääsykoekirjaa kunnolla, mutta sisäänottoprosentti on aika korkea yliopistotasoon nähden: 23 paikkaa ja 89 oli pääsykokeis. Mielenkiinnolla vain odotan, koska en oo mitään muuta halunnut kuin muuttaa ulkomaille, ja nyt kun oon alkanut tehdä töitä sen eteen on tapahtunut kaikkee mikä suorastaan vaatii mua jäämään vielä tänne joksikin aikaa. Jos asialla on ylemmän tahon kans jotain tekemistä, niin luultavasti pääsen tonne kouluun (veikkaan itse, että pääsen varasijalta). Jos en pääse, niin sitten mua ei kai tarvitakaan täällä Treella ja voin lähtee.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

hane

Posts: 242

#1689 • • hane
no MADONNAa, enää 25 yötä *hymy*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Septique

Posts: 441

#1691 • • Septique
15 päivä lähtö kreikkaan. Ensin Ateenassa 2 päivää (5tähden hotlas B) ja sen jälkee Evialle 10 päivää lungisti ottamista ja tekemättä mitää erikoista. Hyvää nollausta näin armeijan jälkeen, vaikka sitä tässä nyt viikko on jo tehty.
rec

Posts: 2,923

#1692 • • rec
Kouluu ja duunii.
anniharha

Posts: 1,937

#1693 • • anniharha
sitä ihmettä, millä tää unirytmi kääntyis kuudesta yhteen -rytmistä sinne yhdestä kuuteen -suuntaan. kahdesta yhdeksäänkin kelpais.

--
and though my words could save the world they never come out right

UnityF

Posts: 15,721

#1694 • • UnityF joo just se
Hillitön kasa fantasiakirjoja tuli tilattuu kirjastosta eilen ja mä haluun ne jo nyt tällä minuutilla käsiini. *kuolaa* *hih*
Lyylikki

Posts: 2,975

#1695 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kesälomaa. Voisin ihan hyvin lomailla vaikka tällä säällä, kunhan saisi lomailla.
^Petunia

Posts: 888

#1696 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Reissua joka alkaa huomenna PoriJazzeilta, jonne olen menossa yksin Duffyn keikalle *hihu*
Sieltä sit välillä Turkuun vanhempien luo ja sit la-aamuna takas Jazzeille poikien (L.A.O.S) keikalle Lavatansseille*tanssittel*
Sit taas yksin kissan kanssa vanhempien mökille muutamaksi päiväksi Tarvasjoelle rentoutuu.
Sen jälkeen pitäis ehtii Turku-kamujakin nähdä *sydän*
Sitten alkaakin vknloppu lähestyä ja alkaa Turku Modern *känni*
Ja loma loppu ja takas Helsinkiin *hikoil*

Apua, mitä mä laitan päälle??? *pökr*

*vink*
larzizi

Posts: 1,661

#1697 • • larzizi
Jyväskyläreissua *jiihaa* *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

noena

Posts: 3,138

#1698 • • Edited noena first breath after coma
Viikonloppua näin ens alkuun ^____^

....plus syksympää jolloin mulla olisi toivottavasti tarpeeksi käärittynä kasaan rahaa läppäriä varten, tää vanha peli ei nyt oikein suostu leikkimään kiltisti, juuri äsken päätti ettei tuekkaan enää mun puhelinta *igor* *grr* *justjoo* the same old story every f*cking time *haukottel* *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Tiinuliinu81

Posts: 510

#1700 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Viikonloppua mutta nyt ihan ensinnä nukkumaanpääsemistä, miten voi aina väsyttää?!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...