Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 631,446 views

futuregirl

Posts: 21

#541 • • futuregirl

äm, 24.10.2005 14:23:
---
futuregirl, 24.10.2005 12:53:
Telkkariohjelmista aivan ihanin oli Nalle Luppakorva..onkohan sitä tullu uusintana?

---

Pyörii parhaillaan. Perjantaina luvassa jakso "Anna on samaa mieltä Luppakorvan kanssa siitä, että urheilu on terveellistä." *sydän*

En mä kyllä tiedä, onko Luppis ollutkaan tässä välissä edes poissa. Ei ole vaan tullut ehkä katsottua.




Mukava tietää *hymy* Täytyypä yrittää sitten perjantaina olla ruudun ääressä..jos tulis vaikka muistoja mieleen
Lincra

Posts: 181

#542 • • Lincra Se Baarimikotar

äm, 3.3.2005 19:00:
"Silloin, kun minä olin nuori..."

Jokainen muistaa varmaan lapsuudestaan juttuja, jotka on syystä tai toisesta kadonneet.
Vaan mitäs ne olivatkaan... *ding*


Tässä vuosimallin 1979 muistoja:

- Purkkatikkarit
- Tetraedrin muotoiset Trip-mehut
- Jäätelöt, joiden tikku oli siniseen muoviin kääritty purkka
- "Varokaa heikkoja jäitä" -opetus Pikkukakkosen lopussa
- Kaulurit osana talvipukeutumista
- Isotupsupipot
- Sudenpentulakit (karvalakki, jossa pitkä häntä)
- Henkselit
- "Kuka pelkää mustaa miestä?!"
- Neiti Etsivä -kirjat
- Suosikin Bees & Honey -palsta
- Poikien siniset ja tyttöjen punaiset jumppatossut (koko kerhoryhmällä samanlaiset)
- Bula
- Koulusta saadut pyyhekumit, joissa oli kuvia
- Muoviset tuubit (rahoille) kaulaan
- Punatabletit + pakkofluoraus
- Matti Nykänen oli mäkihyppääjä
- Twist-naru
- Zakazuka (se kuminen, nilkkaan kiinnitettävä systeemi, jonka päässä oli pallo)
- Slämärit
- Merkkarikohu
- Veivattavat puhelimet
- Hintalaput ilman viivakoodeja
- Hätänumero 000
- Aika, jolloin pullot palautettiin kaupan henkilökunnalle
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä
- Olipa kerran... Elämä
- Olipa kerran... Ihminen
- Sky Channel ja Inspector Gadget
- Tenavatähti
- Farkut, joiden lahkeisiin oli lisätty kangasta


En edes lähtenyt listaamaan musiikkia. NKOTB, Jason Donovan... Lista olisi loputon.

Ja haen tässä nyt sitten lähinnä yli 10 vuotta vanhoja juttuja, joten te, jotka yhä elätte lapsuuttanne... älkää masentako vanhusta.

No voih... mä oon tosi nuori, mutta noita oli sillon ku olin pieni... nami... kirsikkapurkkatikkaria!!! *uuh* mistähän niitä vielä sais??

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Nectarine

Posts: 475

#543 • • Nectarine Rouva T

rose, 24.10.2005 15:36:

Ja sillon kun olin ihan ihan ihan [pieni]pikkuinen[/pieni] oli sellasia muovisia liilan auton muotoisessa pakkauksessa olevia jätskejä. Kun jätski oli syöty siitä pakkauksesta tuli hyvä hiekkakakkumuotti.



ne oli ihan parhaita! muistelen et syötiin niitä aina uimaralla *joo*

--
Prinsessa Ruusunen

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#544 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
bula-bula hattu oli ihan vitun cool aikanaan.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Jutu

Posts: 3,054

#545 • • Jutu Blondi

k1ww0!, 24.10.2005 13:20:
---
RINY, 24.10.2005 13:14:
Tuli mieleen sellaset ku kinderistä joskus kerättiin niitä sarjoja? Itse ainakin pidin niistä leijonista, ketkä sit teki eri juttuja. Niil sit leikittii joka paikas!
---


muistaakseni ne kilpikonnat oli niitä ihan originaaleja. niitä tuli kerättyä kersana.
pari vuotta vanhempana sit niitä piti sulatta yhteen ja tehdä jotain mutantteja.


Sitten niissä oli myös krokotiileja.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

onni3mk

Posts: 3,973

#546 • • onni3mk Onni on.

Jutu, 26.10.2005 11:09:
---
k1ww0!, 24.10.2005 13:20:
---
RINY, 24.10.2005 13:14:
Tuli mieleen sellaset ku kinderistä joskus kerättiin niitä sarjoja? Itse ainakin pidin niistä leijonista, ketkä sit teki eri juttuja. Niil sit leikittii joka paikas!
---


muistaakseni ne kilpikonnat oli niitä ihan originaaleja. niitä tuli kerättyä kersana.
pari vuotta vanhempana sit niitä piti sulatta yhteen ja tehdä jotain mutantteja.

---

Sitten niissä oli myös krokotiileja.



Mulla taitaa olla kaikki krokotiilit ja leijonat vieläkin...ja osa virtahevoista (?) ja joistain muista *pepsodent*

--
Onni on.

inneah

Posts: 704

#547 • • inneah ...Trust no one...
Pienenä oli sellaset lenkkarit et ku astu ni niis pohjis vilkku valo *pepsodent*
Oliks vähän päheet *iloinen**nauru*

(meijän pihalla on vieläki yhellä skidillä sellaset ja pistää aina naurattamaan *tirsk*, ei vissiin oo vieläkään menny pois "muodista")

--
nahkalakanat

zenny

Posts: 1,145

#548 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Pienen piti olla sellanen pipo mis oli NHL liigan jonku joukkuuen logo.. en kyl tiiä onks niit vielki mut sillon ainki ku olin nuorempi...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Saarre

Posts: 1,151

#549 • • Saarre

zenny, 3.11.2005 20:59:
Pienen piti olla sellanen pipo mis oli NHL liigan jonku joukkuuen logo.. en kyl tiiä onks niit vielki mut sillon ainki ku olin nuorempi...



tai lätsä ja sit siin piti olla tiettymäärä niit raitoi tai oli bellefeikki

--
*tähti* Full hearts cant lose

Snowie

Posts: 601

#550 • • Snowie Ihku Hiutale

äm, 3.3.2005 19:00:
- Ranskalainen ohjelma, jossa tyypit seikkaili linnassa kahden kääpiön opastamina ja suorittivat tehtäviä


Ei vittu, joku muukin muistaa ton. *lmao*
dubious

Posts: 158

#551 • • dubious ribidim
*sydän*Ranskankielinen pikkutuhma ohjelma, tais olla nimeltään Tuttifrutti, jossa pelattiin jotain hiton onnenpyörää ja tytöt strippas. Ranskalaiset ne osaa!
äm

Posts: 2,376

#552 • • äm
VR:n lastenliput. Ne pahviset [jollain kuvalla varustetut] joihin setä laittoi sitten aina vielä "virallisen" leiman.
En ole ihan varma, sainko suoranaisesti itse sellaista koskaan, mutta muistan nähneeni pikkuisen vanhempana ainakin, kun muut sai.
Jos olen itse niitä saanut, voin vaan kuvitella, miten tärkeäksi olen itseni sillon tuntenut *tirsk*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Verano

Posts: 4,649

#553 • • Verano Merituuli

äm, 12.11.2005 22:24:
VR:n lastenliput. Ne pahviset [jollain kuvalla varustetut] joihin setä laittoi sitten aina vielä "virallisen" leiman.
-
Jos olen itse niitä saanut, voin vaan kuvitella, miten tärkeäksi olen itseni sillon tuntenut *tirsk*



Noi oli sellasia vaaleahkoja tyyliin vähän beigeen tai vaaleanpunaiseen vivahtavia pahvisia lippuja ja jollen ihan väärin muista niin mulla on ollut ainakin Nasun *sydän* kuvalla varustettu. Muistan, että mulle on ostettu sellanen Pitskun vanhasta puisesta asemarakennuksesta, joka on onneksi vielä siellä vaikkei olekaan ollut vuosikausiin käytössä.

Kyllä, mä olen vanha. Ja kyllä, taisin tuntea itseni tärkeäksi kun oli oikein tollanen virallinen lippu, johon konduktööri laittoi virallisen leiman.
ellutus

Posts: 39

#555 • • ellutus
-HE-MAN ukkelit ( serkulla tais olla aikoinaan kaikki ja niillä sit leikittii)
-My Little Pony -sarja ( englanniks puhuttu ja aika pirun pelottava söpöks ponisarjaksi)
-Histamiini ja Tohtori Sykerö
-utopiana se, että aamuisin aina pyöri lastenohjelmia joita oli kiva kattoa ku oli sairaana.
-Päättymätön Tarina elokuva ( näin joskus pikkasena, vissiin tais olla oikein ensimmäinen elokuva oikeessa elokuvateatterissa)
-Rölli satukasetit ( näitäki oli kiva kuunnella ku oli kipeä)
-Meillä oli joku elämääki vanhempi pelikonsoli, jossa pelit pistettii pystyy konsolii ja ohjaimina oli puhelinluurin näköset vekottimet, taitaa olla vieläki jossain varastossa. Siinä oli jokatapauksessa ihan kuningas smurffipeli
-kaikki ihan järkyttävät ala-aste discot joihin oli ihan pakko päästä, ja yläastedisco jota meillä päin ainaki kutsuttii sukkikseksi
-se lakritsan makunen pikkumyy limu, olin varmaa oikeesti ainoo joka tykkäs siitä
-aika jolloin flanellipaidat oli oikeesti muotia
tässä nyt joitain mitä tuli mieleen*pupu*
pahapaha

Posts: 70

#556 • • pahapaha

dubious, 4.11.2005 14:00:
*sydän*Ranskankielinen pikkutuhma ohjelma, tais olla nimeltään Tuttifrutti, jossa pelattiin jotain hiton onnenpyörää ja tytöt strippas. Ranskalaiset ne osaa!

"Seksi seksi pannaan päät sekaiseksi, seksi seksi pannaan päät sekaiseksi. On Tutti Frutti makeaa, kuumaa ja kosteaa. On sulle kiellettyä hedelmää, ananas, mansikka ja madariini.."
Huhhuh!joku muukin muistaa!!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#557 • • Lost-Soul los pallos

äm, 12.11.2005 22:24:
VR:n lastenliput. Ne pahviset [jollain kuvalla varustetut] joihin setä laittoi sitten aina vielä "virallisen" leiman.
En ole ihan varma, sainko suoranaisesti itse sellaista koskaan, mutta muistan nähneeni pikkuisen vanhempana ainakin, kun muut sai.
Jos olen itse niitä saanut, voin vaan kuvitella, miten tärkeäksi olen itseni sillon tuntenut *tirsk*


Kyllähän noi on vieläkin olemassa, tosin olet varmaan jo kasvanut vähän liian isoksi, jotta sulle noita annettaisiin.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

aurinko

Posts: 895

#558 • • aurinko mustikkainen noitanainen

äm, 12.11.2005 22:24:
VR:n lastenliput. Ne pahviset [jollain kuvalla varustetut] joihin setä laittoi sitten aina vielä "virallisen" leiman.
En ole ihan varma, sainko suoranaisesti itse sellaista koskaan, mutta muistan nähneeni pikkuisen vanhempana ainakin, kun muut sai.
Jos olen itse niitä saanut, voin vaan kuvitella, miten tärkeäksi olen itseni sillon tuntenut *tirsk*



Konduktööri anto mun kissalle *ding* tollasen pari kuukautta sitten.
Leimalla varustettuna tietenkin. *nauru*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Dacey

Posts: 671

#559 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..
oi mitä mahtavia *plur* tuli hirmusesti muistoja *hymy*

mulle nyt tulee mieleen lähinnä:
ruutuhippa
mummikummitus
käpylehmät
leppäkerttusairaala
keinupolttis
kirkonrotta
nurkka-ukko
10tikkua laudalla
taotao,maailman ympäri 80pv,alfred,histamiini
pieni merenneito (tuli leffateatteriin)
irtokarkit
flanellipaidat + addun verkkarit *iloinen*


ääh ja ties mitä *plur* tuli sika hyvä fiilis tästä tosiaan *blush*